Vrátenie tovaru

katussamus
21. jan 2014

Prosím Vás poraďte mi, objednala som cez internet kolobežky pre chalanov, ktoré mi prišli, rekordne rýchlo, problém nastal pri rozbaľovaní, poslali mi úplne iné aké som objednala, tovar prišiel poškodených polepených krabiciach, po rozbalení jednej kolobežky som zistila, že javí známky používania a to, že kolieska sú ošúchané a spoje čo držia koliečká sú hrdzavé, druhú kolobežku som ani neotvárala, ihneď som emailom kontaktovala predajcu s tým, že chcem tovar vrátiť pre tieto dôvody a odvtedy sa mi nik neozýva. ☹
V podmienkach píšu že tovar môžem vrátiť, ale v nepoškodenom stave, aj krabice aj tovar, ale mne ten tovar prišiel v poškodených krabiciách a aj tovar je používaný, čo robiť ako dostať peniaze spať. Ináč išlo o overený obchod. ☹ Ďakujem

betka011
21. jan 2014

a nemas nejaku fotodokumentaciu??

katussamus
autor
21. jan 2014

@betka011 zatiaľ nie ešte som nerobila

januliku
21. jan 2014

@katussamus Kontaktuj telefonicky, keď nereagujú na mail. Inak v zákonnej lehote môžeš tovar kúpený cez internet vrátiť. A hoď sem shop, kde si to kúpila, aby sme sa vyvarovali podobným problémom.

alami
21. jan 2014

@katussamus hneď ho posielaj naspäť, aby si stihla zákonných 7 dní na vrátenie tovaru bez udania dôvodu. Sú povinný ti peniaze vrátiť, netreba žiadny kontakt vopred telefonicky ani mailom. len odošli tovar späť - taký, ako prišiel. A hoď sem link, som zvedavá o aký obchod ide.

katussamus
autor
21. jan 2014

@januliku
@alami kočky kounikujú len emailom, na telefone majú len odkazovač, majú to tam aj uvedené, ide o českú firmu, tak tam ani moc nevolám nakoľko nechcem aby sa mi zvýšili náklady ešte za telefón ☹ tovar musím poslať do čiech ☹
objednávku poslali cca do 5 dní ale keď je problém tak už sa nik nehlásy
http://www.obchod-detom.sk/

betka011
21. jan 2014

@katussamus myslim vtedy keď ti balíček prišiel - že v akom stave bol, lebo pri nákupe cez internet asi ťažko teraz dokážeš, že bol poškodený ako aj tovar v ňom. Ale v každom prípade sú to dobré k......., takto okrádať ľudí

alami
21. jan 2014

tu máš presne ten postup, kopírujem z ich stránky
Odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie tovaru)

Kupujúci má právo podľa odseku 6 novely občianskeho zákonníka č.367/2000 odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia zboží.U nás toto máte predĺžené na 30 dní.Pokud sa rozhodnete pre odstúpenie v tejto lehote, kontaktujte nás (najlepšie tým že vyplníte reklamačný formulár, tu zadáte ako dôvod vrátenia "vrátenie v zákonnej lehote") Do reklamačného protokolu napíšte aj číslo účtu na ktorý si prajete zaslať peniaze späť. Tovar musí byť neopotrebované, bez poškodenia, v stave v akom bol odoslaný av pôvodnom nepoškodenom a nepopísané obale (ak bol dodaný originálny obal). Na obal nepíšte ani adresu, tu napíšte na papier ktorý nalepíte na obal! Ak tieto náležitosti nespĺňa, sme oprávnení si strhnúť sumu zodpovedajúcu poškodenia, spätnej montáži, obalu, alebo tovaru neprijať späť. Náklady spojené s prípadným zostavením výrobku (ak si to zákazník vyžiada a je mu za to účtovaný príplatok) sa nevracia. Tovar zasielajte riadne zabalené a poistené, zodpovedajúce čiastkou. Po obdržaní vráteného tovaru, predávajúci obratom (najneskôr do 30 dní)zákazníkovi vráti sumu za tovar, cez bankový účet. Ak zákazník nemá bankový účet, po dohovore, môže byť suma zaslaná aj inou formou, ale je nutné počítať s nákladmi, ktoré si predávajúci započítava do vrátenej sumy. Kupujúci je povinný uhradiť všetky expedičné náklady k nám.

Napíšte na e-mail že si prajete reklamovanú zásielku vyzvednout.Bude Vám objednaný zvoz firmou InTime, v takom prípade sa nehradí náklady na poštovné k zákazníkovi, pretože náklady na spätný zvoz máte zadarmo

Neposielajte vrátený tovar na dobierku! Takto vrátený tovar nebude prijatý a predlžujete tým dobu vybavenia.

Tovar po 30 dňovej lehote nebude späť prijaté, pokiaľ sa nebude jednať o reklamáciu.

http://www.obchod-detom.sk/obchodni-podminky.html
tovar bude v stave, v akom bol odoslaný
😉 to dodržíš

katussamus
autor
21. jan 2014

@alami ok ja toto viem len ja som napísala im email / v piatok/ a aj im oznámila že ho chcem vrátiť a nič sa nedeje ☹ a obávam sa z toho že ma obvinia, že som kolobežky používala ja ☹

katussamus
autor
21. jan 2014

@betka011 balík prišiel ok z vonku nebolo poznať poškodenie, až keď si odstránila fóliu /v čom to bolo zabalené/ som zistila, hneď podľa krabice, že je tam iný tovar, a krabice boli polepené lepiacou páskou, lebo boli roztrhané ☹