Vrátenie peňazí za elektrickú kolobežku

15. jún 2022

Ahojte chcem sa spýtať kúpila som elektrickú kolobezku a po asi 14 dňoch sa niečo stalo s kolesom. Dala som ho na reklamáciu a kolobezka sa teraz vrátila pričom mi reklamáciu uznali. Včera večer som chcela na nej ísť k rodičom a zase je pokazené zadné koleso a zistila som pri lepšej obhliadke ze je kolobezka doskrabana a dotlcena. Ja som ju kúpila ako novú nič jej nebolo. Som nahnevaná. Môžem žiadať o vrátenie peňazí keďže mi vrátili neopravenu kolobezku a poškodenú?
Ano viem ze som sa na ňu mala pozrieť lenže kolobezku mi vrátili zabalenú tak som ju nevybalovala keďže na nej bolo krehké.
Príp.ako to môžem vyriešiť. Nechcem zas mesiac čakať na opravu. Som ochotná si u nich kúpiť druhu ak mi vrátia peniaze

janetinka27
15. jún 2022

a je to ta ista, ktoru si dala na reklamaciu? nevratili ti iny kus?

danusa63
15. jún 2022

@autorka Na vybavenie reklamácie majú 30 dní. Budeš musieť počkať. Zákonné lehoty platia rovnako pre predajcu aj pre kupujúceho.

henrietkatr
15. jún 2022

No to je to, ze pri takom preberani si treba pozriet poriadne vratenu vec, viem o com hovorim rodicia tak reklamovali hodinky a prisli im rovnako doskriabane na predajni si to ale vsimli a rovno s predavacom znova spisali reklamaciu.

autor
15. jún 2022

@henrietkatr no lenže bola popreliepqna a rozobrana v krabici

autor
15. jún 2022

@janetinka27 bol to posledný kus na predajni

visna6
21. aug 2023

Prosím ťa, kolobežku si reklamovlaa aj v pôvodnom obale-krabici?
Máme problém s kolobežku kúpeľňou v Lidli, v predajni ale krabicu už nemám...tka neviem teraz ako (bloček samozrejme áno). Vďaka