Ahojte objednali sme si elektrické zásuvky. Obchodník ich nemal na sklade. Tak nám objednal do obchodu cca 120 ks zásuviek a zástrčiek. Z toho 10 ks si obchodník poznačil zle a prišli mu iné. My sme mu vysvetľovali aké chceme, ale prišli iné.
Otázka: Máme právo vrátiť zástrčky, ktoré nám nesedia a ktoré sme vlastne nechceli, keďže obchodník objednal zle? Obchodník tvrdí, že objednaný tovar sa nedá vrátiť.
kontrolovali ste ich v obchode alebo az doma? mate niekde doklad o tom, aky tovar ste si presne objednavali? ono to moze byt teraz uz tazko, kedze ste ho prebrali. viem, ze vas to na predajni asi nenapadlo kontrolovat, no to moze byt v danej chvili taky rozhodujuci faktor
Predpokladám teda, že nešlo o online nákup. Ak nie tak je to určite ponaučenie, že si treba všetko kontrolovať a mať to čierne na bielom
@fokuska ešte pred platením. No nechcel nám to vziať. Tak sme ich vzali.... len aj také senzory sú zlé a tie sme už dali na reklamáciu. Ten obchodník začína byť nie moc príjemný. My sme si zobrali na viac tovar a teraz je ešte ku nám zlý. Tak rozmýšľame, či mu to nevrátime. Veľa som čítala, že ale v kamennom obchode neplatí vrátenie tovaru ako pri kúpe online. Len sme to kúpili v piatok a už riešime reklamáciu.
@haluta Vobec nerozumiem, preco ste zaplatili aj tie, co ste nechceli 😲
Ved vyberiem - tychto 20 ks mi sedi, je to to, co sme chceli, toto zaplatim, tychto 5 kusov nesedi, toto neberiem.
A v kammenj predajni je len na dobrej voli obchodnika, ak tovar naspat vezme. Ziadny zakon mu to neprikazuje, ak tak urobi, tak kona v dobrej voli nad ramec svojich zakonnych povinnosti.
Reklamaciu poskodenych veci musi tiez riesit podla zakona.
To, ze ste si vzali naviac tovar je cisto len vasa chyba a mozno hlupost, nevedemost, neviem ako to nazvat. Aj premyslanie, ze tovar vratite - nemate ako.
Ak nemáte doklad, tak to už veru nevymeníš!
@haluta ked ste tovar objednávali,pri prebratí ste ich nemali vôbec vziať..to že on urobil chybu nieje vaša vec..požiadajte ho o výmenu