Ahojte, dnes som bola s kamoškou na káve. Objednala si z jedného e-shopu tovar (z českej stránky) tovar hneď prišiel, ale kamoške to nesadlo, poslala to naspäť. Poštovné platila okolo 8 eur. Po 2 týždňoch sa jej balík vrátil naspäť, že adresát neprebral balík. Napísala im niekoľko e-mailov a odpísali asi na jeden, že sa ospravedlňujú, nech pošle balík späť a odosielajú hneď peniaze. Prešli ďalšie 2 týždne a stále nič, nereagujú na správy, ale na sociálne siete, dokonca aj majiteľka (influencerka) si pridáva veselo story. Kamoška minula 16 eur na poštovnom a nemá nič..Čo má robiť ďalej ? Ako postupovať ? Neodpisujú na emaily a jedná sa o vysokú sumu.
Nela S? 😀
@alexas56 skúste kontaktovať SOI