Ako by ste riešili situáciu, ktorá sa nám stala dnes - ozvala sa nám úradníčka, že sa im vrátila dôležitá poštová zásielka, na ktorú sme čakali, že bola uskladnená na pošte 2 týždne a je u nich späť. Nám neprišlo žiadne upozornenie, oznámenie, absolútne nič, ja som na materskej, do schránky chodíme denne, bývame v centre mesta, patríme pod centrálnu poštu, takže dostupnosť pre doručovanie nadštandardná a podobné najrôznejšie problémy sa nám napriek tomu nestali prvýkrát, ale v takomto prevedení ešte nie. Je možnosť sa niekde sťažovať, nejako to riešiť? Už mám toho dosť.
Bol list doporučený? Aký dôvod vrátenia listu uviedla pošta?
Zapni si SMS a email namiesto žltého lístka https://eposta.posta.sk/oznamovanie-zasielok
Pre dôležité úradné zásielky si zapni schránku slovensko.sk + notifikácie k nej
Mam skusenost, das staznost, mozes si vypytat aj podacie cislo zasielky alebo nech ti prefotia co malo prist a oni sice uznaju chybu ale to je tak vsetko.Uprimne, vyhodena energia....
@viera to je strašné, presne toho sa obávam, že z toho nič nakoniec nebude, pred rokom nám zase prišla zásielka z Prahy, u nás na pošte bola o 3 dní, neprišlo nám tiež žiadne upozornenie, išli sme sa len tak spýtať na poštu či náhodou a pani nám oznámila, že na druhý deň ju už chceli odoslať späť.
Stalo sa mi to.ospravedlnia sa a to je všetko . Niiiic nevyriešia
Mojej mame prisla zasielka, ziadny zlty listok, ziadne oznamenie. Prislo sa na to o pol roka, ked sa jej vratili peniaze z poistky - dovod - nereagovali ste na zmenu zmluvy. Nereagovala, lebo nic neprislo..
Napíšeš sťažnosť na poštu a nič.Ospravedlnia sa je leto málo pracovníkov, brigádnici na to kašľu.
Tiež som raz cakala niečo dôležité doporučené a stihlo sa to vrátiť a neprišlo nič ani žlty lístok nič...
To je sila, nemám slov.