Mile zienky, iba si potrebujem vyliat srdce.
Dnes som bola vybrat balik do miestneho maleho obchodika. Vacsinou si necham veci doniest domov, alebo si to idem vybrat to miestneho supermarketu. Neviem, preco som sa rozhodla si to nechat doviezt do tohto obchodu.
No tak som tam po robote naklusala, v obchode ani nohy, iba ja a predavacka.
Tak som jej teda povedala, ze som si prisla pre balik, dala jej ID a ona isla pre to. Doniesla to k pokladni a v tom sa nahrnuli do obchodu asi 14 teanegerov, z toho okolo 8 vyhodila ona z obchodu, ze ked nekupuju, tak tam nemaju co robit. Mne hned povedala (nie, neopytala sa ma), ze musim pockat, nakolko oni si idu nieco kupovat. Nemusim hovorit, ze kazdy pubertak si kupoval na trikrat sladkosti. Kazdy jeden bolo ochotny cakat, kym si ja vyzdvihnem balik, vsak ho tam mala na pulte. Ona nie, ze ona bude ich obsluhovat. Samozrejme, ze sa jej postupne do obchodu dohrnulo viac studentov. Ked som sa asi po 6 studentovi ozvala, teda, ze kedy mi to uz konecne da, tak mi ta zenska niekolko krat zahlasila, ze I do not bother about you, They pay you do not. Ako sorry, ja si platim prepravnu spolocnost, nie je moj problem, ze ona z toho ma male susne. Toto mi tam este par krat zopakovala. Nakoniec som si konecne mohla balik vyzdvyhnut, stale mlela, ako ona Does not bother about me, nakolko za ten balik dostane iba 0,30. Ja som tam iba slusne stala. Ked som odchadzala, tak som jej povedala, ze sa budem stazovat. Kukala ako puk a chcela sa hadat, ja som odisla, s debilmi sa nehadam.
Do tohto obchodu nechodim, je to taky maly prtavy, vedeny indami, nic tam nemaju, isla som tam iba ten balik vyzdvyhnut. Uz som im napisala ja reviews na google mape a hned som aj zavolala do Amazonu, lebo toto je hrubo cez ciaru, aby mne niekto hovoril, ze ona nema o mna zaujem, tak nech tam tie baliky nedostava, vsak aj z toho zije.
Ja viem, ze ona zije zo zakaznikov, ale tak teda ja som tiez zakaznik, keby tam bol syn, tiez mu kupim nejaku blbost a mam utratu. Ja neviem, to co je za jednanie, vsak bez zakaznikov si moze kram zavriet. Bavime sa o UK, kde je pravidlo, ze sa musi slusne spravat k zakaznikovi. Tento obchod je hned vedla ihriska, tak tam chodime okolo casto, nikdy tam neni ani nohy.
Prosim vas napiste mi, ze toto neni normlane, lebo ma tu svacne.
@oslo1 Tak drzost a arogancia nepozna hranice. Ja neviem, ci by som ju pri odchode neposlala priamo tam, kam patri. Ty si sa este velmi drzala.
Mne ani nevadilo tam cakat, vsak v pohode, mne vadila ta jej arogancia a ako mi hovorila, ze I do not bother about you. Toto bolo velmi cez ciaru. V amazone to zobrali dost seriozne, viackrat sa mi ospravedlnili. Ale to nie je ich chyba. Ozvu sa, lebo to idu vysetrovat.
U nas sa staznosti v robote beru dost vazne a teda sefka sa musi vzdy ospravedlnovat kazdemu a doriesit to s personalom.
Tuto neocakavam ziadne ospravdlnenie od obchodu, len som velmi, ale velmi nahnevana.
Sťažovala by som sa na ňu, určite má zmluvu s dodávateľmi a toto čo vyhlásila že oni platia a Ty nie, je teda dobrá blbosť
Tak pani je aj majitelka?? A toto sa stava pomerne casto aj u nas, milion obchodov sa dobrovolne zmenilo na odberne miesta- domievajuc sa ze tu plati rovnica cim viac ludi vojde do obchodu= vacsia trzba. A aj ja by som napisala zle hodnotenie.
Vidis, mne zas vadi tato hnusna konzumna doba , a vadia mi ludia co si furt daco musia kupovat a objednavat 🤣.... predacka este aby baliky obsluhovala, sklad riesila, kasu viedla a dokladala... Desat pozicii v jednej, aby jeden clovek robil ako mulica. Je to nevdacna hnusna robota a ona je jedna vyhoreta osoba, a asi nebol jej vymysel, ze najprv riesila chalanov az potom teba. Podla mna jej to nakazali ti Indovia. Druha vec je jej reakcia. V tomto mas pravdu ty, ja som len dala iny pohlad.
A tak to su Indi. Niektori su slusni a ini su tak zvlastne sa chovajuci. Ja som zazila v Omane casnik z indie pri bazene bar kde si clovek musel pytat vodu., nikto tam Nebol tak sa tvaril ze mà nevidi ignoroval Kym som sa neozvala.. poprosila o flasu vody a on na mna zavrčal .🥹normalne vrcal ako pes. Stazovala som sa na recepcii aj review som dala na trip advisor..bolo tam tych staznosti viac ., inak novy krasny hotel. A v restike boli zamestnanci z filipin a uplne opacny pristup velmi mili. Podla tej anglictiny je fresh of the boat a este nema osvojeny ten zapadny pristup k zakaznikom.
@barborachors prepac dost odveci si to vymenovala Ved to je predavacky robota. To aby sa lekar stazoval ze ludia musia furt nejake choroby riesit a otravovat ho. 😂alebo kuchar ze vsetci by Len žrat chceli a este to aj mat nejak pekne uložene na tanieri .. ked by mohli jest doma. Normalne jej mala dat ten balik kedze tam prisla skor ako ti teenagers. Zas netreba ospravedlmit kazde zle chovanie zle sluzby.
presne ma napadlo, co pise chodec, ze ked bol ten balik na pulte a ona 'does not bother about you' , tak si ho mala zobrat a 'do not bother about her' ist prec 😀 a nech sa posere 😀
ale inac to pust z hlavy.. pre taku vec sa neoplati rozculovat.. viac si tam nic nedavaj posielat a hotovo 🙂
❤
Urobila si co si mohla. Rovnako by som postupovala ja. U nás tieto prevádzky spravuje kuriérska spoločnosť ( rôzne...), čiže ja byvsom písala tam. A veru = u nás aj preriedili nejaké pred časom. Hlavne také co zrazu zatvorili atď... čiže človek behal zbytočne.
@barborachors je to jej robota, keď tak to nemusia robiť, obchody sa nemusia zapojiť do týchto "zbytocnych" sluzieb. Chúďatko to je :D a preto obslúži XY ľudí sle jeden balík nie :D
Hrozne neprofesionálne, dobre, že si to nenechala len tak ale sťažovala sa. Veď to ti robila čisto iba napriek a naschvál ťa nechala čakať a potom ešte tie sprosté reči. Ako ja tiež robím z ľuďmi, veľa vecí viem pochopiť ale toto by som si nedovolila.
Inač toto by si mali prečítať všetci tí, podľa ktorých je v zahraničí všetko krajšie, lepšie, vyspelejšie a viac na úrovni 😃
Dakujem, balik som nemohla zobrat, pult bol vysoko a dala to daleko odo.mna.
Mna nezaujima, ze ona ma Vela roboty. Ja som sestricka, mam teraz ja zacat menovat a budeme sa pretekat, kto je viac vyhoreny?
Tiez si myslim, ze to urobila naschval, ale vsak sa aj zlakla, ked som jej povedala, ze sa budem stazovat.
Viem, ze koli takejto blbosti sa neoplati rozculovat. A teda s niecim podobnym som sa v UK Este nestretla, preto som z toho taka vykolajena. Ani to nemam komu povedat, uz bolo po robote neskoro. Syn by to nepochopil, on sa tesil z balika, dosla mu kolobezka, kamaratkam sa nechcem zalovat a manzela uz nie je.
Co sa tyka toho, ako Tu niekto spomenul, nakupovanie Vela veci a podobne. No nenakupujem Vela, sem tam nieco. Rada by som kupila synovi kolobezku, bicykel a ine, kvalitne a dlho vydrziace hracky v hrackarstve, popripade specializovanom obchode. Bohuzial Tu taky u Nas neni. A ked sa mam trepat cez pol okresu kde je obchod, kde mi aj tak nikto neporadi, syn da do vozika polku regalu, lebo on ma cuch, ked sa rozdava, tak to uz tu jednu vec kupim z amazonu, alebo market place.
Dakujem za pochopenie. X
@oslo1 vyriešila si to výborne a aj si sa dobre zachovala. Brať balík od nej ako píše @chodec15 by nebol dobrý nápad. Aj reklamácia by bola potom horšia, mala by zámienku. Tá predavačka ťa urazila a teba sa to dotklo. A keďže si slušná svoju zlosť si musela dusiť a to nerobí dobre. Aj preto to tu píšeš. Nejako ventiluješ tú urážku. Môj starý otec bol vždy maximálne slušný a k úradníkom aj k lekárom sa správal tak že sa im skoro klaňal. Keď raz ale lekár vzal do ambulancie niekoho známeho mimo poradia, vzal palicu silno mu zabuchla na dvere a vynadal mu tak hlasno a škaredo, že to počula celá nemocnica. Ten lekár sa mu ospravedlnil. Starý otec mal zásadu k slušným slusne k sprostým sprosto. Nemáš to tak riešiť ako on. Ale zlosť musí niekedy von a v našej spoločnosti to nejde. Pozabíjali by sme sa. Alebo pohltali všetok odpad a hnev. Nerobí nám to potom dobre na psychiku. Ale existuju aj iné riešenia. Nemať silné ego. Keď si uvedomíš, že vlastne o nič nejde, teba sa jej spravanie nemôže nijako dotknúť. Aj tých pár minút vydržíš a jej urážka sa obráti proti nej keď jej budeš s úsmevom pozerať do očí a vôbec to nebudeš komentovať. Ďalším riešením je byť asertívny a trvať na svojom a neopustiť miestnost kým nebude tvoje pravo naplnené. To si vlastne aj urobila. Ozvala si sa a jasne si vyslovila svoju požiadavku. Nie si zodpovedná za jej reči. A to že ti nevyhovela si asertívne riešila tým podaním. A to veru nečakala. Vyhrala si aj moralne aj formálne. Zaklincuješ to tým keď si tam nabudúce dáš doviezť tovar a budeš sa jej celý čas s jemnunkým úsmevom pozerať do očí. Keď bude robiť prieťahy, tak sa jej spýtaš, že či chce ešte raz podanie. Alebo či jej máš dať na chleba. To už je ale revanš a eskalovanie konfliktu. Predsa je lepšie tam už nechodiť ak je taká možnosť a ak nie je (lebo v živote sú aj také prípady, že niet inej služby) tak potom ostať asertívny a konať rovnako ako si konala teraz. Neusmievať sa, neuškŕňať ale jednoducho bez pocitu nejakeho nekomfortu znovu ju požiadať nech nezdržuje a keď bude urážať sťažovať sa. Popisuj jej čo robí počas toho ako to robí a opakuj svoje práva. Ale tretí krát tam už nechod. To by už bol boj kto z koho a dávať takej žene a takej situácii takú dôležitosť ?
Je to normalne, ludia su rozni. Mala si jej popriat pekny den a usmiat sa na nu.
@vanilkovazmrzka áno súhlasím.
https://www.youtube.com/watch?v=22QHkH1Npp0@oslo1 A to si ešte nevidela, keď o 20:58 nabehne do MOP presne 19 ukrajincov....každý platí mobilom...takže tá predavačka odchádza z prevádzky o 22:00, lebo kým urobí ostatné kasy, je to záhul....Len ma udivuje, ako ustavične nadávate a dehonestujete "predavačky" LEBO sú to LEN predavačky...
@mandarinka555 Ved nikto nenadava na predavačku a uz vobec nie pre to ze je LEN predavacka. Ale ze uprednostnila zakaznikov co prisli neskor ked uz jej ten balik mohla podat. A uplne zbytocne nechala prvu zakaznicku cakat .. Lebo z nej mala LEN par centov a teenageri tam nechali o par drobmych viac . A dala zakaznicke najavo ze je pre nu menejcenna. Ide tu o princip. Takto sa k zakaznikom nema chovat. Vsetci su si rovni a prednost mà ten co pride prvy. Uplne jednoduche zakladme pravidlo .
@mandarinka555 nejde o predavacky, tiez toho maju dost a to normalny clovek pochopi. Ide o to, ze to je podla opisu maly obchodik, ktory danu pani predavacku zivi, a nikto iny tam nebol ked autorka prisla po balik. To, ze pani uprednostnila teenagerov je jedna vec, ale vyslovene zakaznikovi povedat, ze nanho kasle, tak to co je?! Tu v UK je kazdy zvyknuty cakat kym nanho pride rad, a to bez blbych komentarov a hundrania, decka by kludne pockali. A dalsie, tiez som robila so zakaznikmi, toto poviem raz a letim. Pani si asi mysli, ze ked ju nema kto vyhodit, lebo obchod je jej, tak si to moze dovolit. Autorka, dobre si spravila, ze si sa stazovala!
@oslo1 ja ti napíšem trochu iný pohľad. Mám známu tiež s malým obchodníkom. Neďaleko ubytovne s robotníkmi, cudzincami, sociálne slabšími. A ona mi hovorila, že keď prídu decká/študenti či ľudia z ubytovne, musí mať oči na stopkách, lebo drobné krádeže. A pri malom obrate okamžite ide do mínusu. Tiež pri skupinách vyhodila von časť ľudí,aby mala prehľad... A to, že mladí sa nahrnuli celá skupina a kupovali sladkosti naviackrat, mi evokuje úplne snahu niečo navyše si supnut do vrecka... Tak určite v tom momente znervóznela. Preto časť deciek vyhodila von. Potrebuje zarobiť, nie prerobiť. Tebe dôverovala, nechala ťa čakať.
@oslo1 No sila. Velmi neprijemne. Je mi to luto. Ten sposob ako ta odpinkala je fakt sokujuci. Ako uz povedal @slovakboy, si prilis mila a dobra a tak si reagovala slusne na jej urazky a mala si radsej dat ten hnev von a nechat sa nim viest tam a vtedy. Postavit sa pred studenta ktory bol akurat na rade platit a poriadne z ostra predavacke povedat ze nestrpis taketo spravanie a potrebujes aby ti ten balik hned vydala, ze uz nebudes cakat.
Hnev vie byt dobry a uzitocny, lebo nam dava silu a rozhodnost.
No tak Indovia su vo vseobecnosti taky "mily" narod. Mala som tu cest s nimi pracovat a to bol iny zahul. A nie je to len tym ich prizvukom, ale aj celkovym pristupom k svojej praci.
Dobre, ze si sa stazovala. My sme mali kvanta eskalacii.
Mna by to tiez vykolajilo. Tu nik nedehonestuje poziciu predavacky, ale ked sa niekto sprava takto, tak by nemal pracovat ako predavac. Ja raz do tyzdna chodim do Billy na mensi nakup, su tam uzasne predavacky a s jednou z nich si tak vzdy pokecam, ze aj dcerke na vianoce dala darcek, ale je tam jeden quasimodo (vzrastom maly a hrbaty), ktory ma furt zlu naladu a je neprijemny. Raz som u neho platila a vynadal mi preco musim papierovkami platit, ze kde mam kartu - uplne ma sundal. (Zabudla som si mobil a mala som len papierovky) Samozrejme som mu povedala, ze je neprofesionalny a nech sa nad sebou zamysli. Doma ma to tak skrelo este, ze som napisala na neho staznost. Mesiac som ho tam nevidela od vtedy. Potom sa vratil a zakazdym ked som u neho platila sa nevedel odzdravit. A ked bol zas neprijemny, ale na pani predomnou (starenka, ktora sla platit mincami) napisala som dalsiu staznost.
Výdaje balíčkov na ktorých veľa nezarobia robia obchody aj preto že dostanú viac zákazníkov dovnútra ktorí sa poobzerajú a aj niečo nakúpia. Ale určite to nie je tvoja povinnosť že si musíš niečo kúpiť. Ja pochopím že uprednostní platiaceho zákazníka, ale po dvoch troch predajoch ti predsa mohla balík vydať a ďalší by počkal, aby si tam ty nestála dlho predsa.
So sťažnosťou si reagovala správne. To nie je tvoj problém že ona je frustrovaná že na tebe nič neryžuje. A už sa nad tým netráp a nemárni svojou energiou. Vždy sa nájdu takýto arogantní ľudia. Nabudúce si necháš balík poslať niekam inam.
@oslo1 nie je to normálne určite ale nemyslím si že to bude mať nejaké následky.