Vedomosti o laickej prvej pomoci pri dusení dieťaťa - dotazník

majkastachova
18. mar 2021

Dobrý deň, Volám sa Mária Stachová, som študentkou 3. Ročníka v odbore Ošetrovateľstvo a chcela by som Vás veľmi pekne poprosiť či by ste mi nepomohli a nevyplnili tento dotazník k mojej bakalárskej práci, ktorý je určený hlavne pre rodičov. Za Váš drahocenný čas a vyplnenie vopred Ďakujem 🙏🏽😊

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSceXqr...

nairia
18. mar 2021

otazky c.1 a 11 mi pridu uplne rovnake a trosku ma rusia pri niektorych otazkach prave typy odpovedi "suhlasim"/"nesuhlasim"... napr.:
1. je vasou povinnostou zo zakona podat prvu pomoc? no ano, je, ALE!... takze uplne nesuhlasim s tymto tvrdenim, co zase nie je odpoved, ktora vyhodnoti moju vedomost o tejto problematike... pretoze podla tej skaly ponukanych odpovedi "uplne nesuhlasim" je vyrazny nesuhlas... aj ked ja by som povedala, ze s tym tvrdenim bud "(nie) uplne suhlasim"= nestotoznujem sa s nim na kompletku, alebo "vyrazne nesuhlasim"= vobec za ziadnych okolnosti nemyslim, ze zo zakona mam povinnost podat prvu pomoc.
2. "poculi ste uz o manevri/udere?" - ano/nie... preco suhlasim/nesuhlasim a este odstupnovane? bud som pocula, alebo som nepocula
3. detto pri "mate zaujem rozsirit si znalosti ohladom prvej pomoci?" - ano/nie (aj ked nevidim v dalsom smerovani dotaznika zmysel tejto otazky). tiez zbytocne skaly suhlasenia a nesuhlasenia, naco? chcem-nechcem

maximilie
18. mar 2021

@nairia presne nad tým som sa aj ja pozastavila
Ale z vlastnej skúsenosti viem ako skolitelia ,,(ne)pomahaju"
Tento dotazník mal podľa mňa najprv vidiet skolitel a schváliť to. Tak bud sa na to vykaslal, alebo neviem. V každom prípade je to podla mna vizitka školiteľa.

klip0
18. mar 2021

Vyplnene, ale suhlasim s prvym komentarom

nairia
19. mar 2021