Vaše zážitky s psychicky chorými ľuďmi

2. aug 2022

Máte nejaké zážitky s psychicky chorými ľuďmi?
Moja mamina pracuje ako opatrovateľka, tak toho počúvam dosť, ale som zvedavá aj na tie vaše.

zoro9836
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
deti95060810
2. aug 2022

chceš počuť senzácie na účet druhých?

bajka16
2. aug 2022

Toto je ako pýtať sa "aké máte zážitky s ľuďmi na vozíku?". Nie naozaj, psychická choroba, choroba ako každá iná. Vôbec to je nie nič fascinujúce, ani wau. Sú to chorí ľudia.

zuzap33
2. aug 2022

A co tak zazitky s onkologicky chorymi ? Alebo chorymi na dialyze ? Na tie nie si zvedava ? To je nad moje akekolvek chapanie utahovat si s chorych ludi... Hyenizmus

saraxyz
2. aug 2022

Psychicky chorý clovek je ludska bytosť. Tato tema je nevhodna a nahlasujem ju.

terry2003
2. aug 2022

Toto je naozaj nevhodné. Pokiaľ chcete nejaké zážitky, tak choďte vypomáhať mame. Možno potom pochopíte prečo je to nevhodne ostatným vypisovať.

hivanik
2. aug 2022

Zážitkom by som to vôbec nenazvala ....

terry2003
2. aug 2022

Oprava vypytovať

oli18
2. aug 2022

Prečo to chceš vedieť?

terry2003
2. aug 2022

@oli18 kvôli zvedavosti

daniela2202
2. aug 2022

Ozaj nevhodné, baviť sa na chorých ľuďoch, predstav si seba.....že máš také " zážitky" ....👎👎👎

krasaniejevsetko
2. aug 2022

Co vidis na druhom, čakaj na sebe !! fuj...hanbi sa !!!

iwesska
2. aug 2022

Ti nestacia "zazitky" od mamy? Raz ked taky "zazitok" zazijes na vlastnej kozi,resp.vo vlastnej hlave,garantujem ti,ze na neho nikdy nezabudnes.

dagmarovita
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
martina1985ba
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
motylicek07
3. aug 2022

Mam tazku schizofreniu a co som atrakcia podla teba?

autor
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
kvetinka75
3. aug 2022

a si ty normálna? To ako fakt? A nemá aj opatrovateľka držať jazyk na zubami a nie vynášať? Tebe by sa páčilo, keby sa niekto na tvoj úkor zabával.?

autor
3. aug 2022