Vaše skúsenosti s obyčajným poštovným

domcaclothing
8. mar 2019

Ahojte žienky, potrebujem poradiť. Doposiaľ som nikdy nemala žiadny problém s obyčajným poštovným, či už ako kupujúca alebo predávajúca. Vždy všetko prišlo v poriadku. Minulý týždeň si u mňa pani zakúpila tovar, pričom sama uviedla, že jej to stačí poslať obyčajne. Minulý týždeň, v piatok 1.3.2019, som jej balíček poslala. Do dnešného dňa jej však údajne neprišiel. Bola sa pýtať u nich na pošte, ale nič na jej meno tam nemajú a mne u nás na pošte takisto nevedeli nič povedat... čo môžem v tomto prípade robiť? Mam nejakú šancu zistiť, že kde ten balíček skončil? Prosím poraďte:(

majusazm
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
lubik87
8. mar 2019

@domcaclothing bez podacieho nemáš .jedine ak to bola.daka dedina zavolať či balíček na to meno prišiel možno by si pamätala poštárka..prípadne by ti povedali o tej pani ako mne..neprrbrala dobierku volala som či je tam balík tvrdila že nieje..a na pošte mi hneď pani povedala že je to známa firma.....

majusazm
8. mar 2019

@domcaclothing

Doporučene zásielky si pozeraj na SLOVENSKA POŠTA sledovanie zásielok, vidíš tam stav kde práve je

veronk
8. mar 2019

neodfotili ste si balicek? ja si vzdy vyziadam aj potvrdenie o platbe postovného. odfotim balíček plus to potvrdenie o prijatí platby. mozno balicek este pride mne sa stratilo doporucene a az po dvoch tyzdnoch balik prisiel. Odporucam zavolat na danu postu na infolinku posty....

lubik87
8. mar 2019

@majusazm nečítas? Píše že poslala obyčajne...tam nieje PČ

lubik87
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
majusazm
8. mar 2019

@lubik87 Viem. Ale odporúčam vždy pre istotu posielať radšej doporučene, aj keď prijímateľ uvedie že mu to stačí obyčajne....

lilka5566
8. mar 2019

Možno to je len náhoda ja som poslala už asi cez tisíc balíkov obyčajne a ešte ani jeden sa nestratil 😉 možno bude chyba na opačnej strane

domcaclothing
autor
8. mar 2019

@lilka5566 tiež sa mi to nikdy nestalo a to som už xy balíkov poslala a aj prijala po obyčajnom poštovnom... pani má dobré recenzie a u mňa boli tiež zákazníčky vždy spokojné... v tomto prípade začínam mať ozaj pocit, že zlyhala pošta...

3009
8. mar 2019

Mne sa už 3x stalo, že balík neprišiel, či som to ja posielala a raz som kupovala. Dopátrať sa kde sa stratil sa jednoducho nedá ak nie je podací lístok.

domcaclothing
autor
8. mar 2019

@veronk neodfotila a nemám žiaľ ani ten papierik :( bol to taký menší balíček, možno sa ozaj iba niekde stratil a ešte sa nájde a pani ho dostane... prípadne to skúsim v pondelok ešte obvolať

veronk
8. mar 2019

Domcaclothing držím palce ,ale ak niekto žiada poslať obyčajne je to na jeho zodpovednosť bohužiaľ...

domcaclothing
autor
8. mar 2019

@veronk ďakujem... ja sa väčšinou vždy pýtam, že ako chcú balík poslať...v tomto prípade mi však hneď pani písala (po premeraní),že jej mám poslať číslo účtu a že jej to stačí obyčajne ... takže to bola jej slobodná voľba

evalin88
8. mar 2019

No mne uz jeden obycajne neprisiel. Stratil sa aj ked pani tvrdila ze ho urcite poslala 🤔

domcaclothing
autor
8. mar 2019

@evalin88 a ako ste to potom riešili?

lindusss2016
8. mar 2019

Zatial sa mi nic nestratilo, ale uz sa stalo, ze sa posta trosku zdrzala. Ak nepride do tyzdna, ma proste smolu. tak to je.

evalin88
8. mar 2019

@domcaclothing no obsah balicka stal cca 2 eura... bola som sa pytat na pošte a tam nič... pani sa mi ospravedlnila.. nechala som to tak a nechavam si posielať doporučene

veronk
8. mar 2019

@domcaclothing do budúcna odfotiť balík potvrdenie o platbe a upozorniť, že ak sa stratí je to na jej zodpovednost.

domcaclothing
autor
8. mar 2019

@evalin88 no tu bola hodnota tiež 2,50 + poštovné...

fridi96
8. mar 2019

Keď to nebolo doporučene žiadny papier o tom neni...nemá číslo nič nedá sa dopátrať kde to je...ale akože ja robím na poste a vždy vravime aby posielali doporučene lebo inak keď sa to stratí nedá sa nájsť ani reklamovať...no ale však oni sú vždy múdry a potom my sme na vine....

domcaclothing
autor
8. mar 2019

@fridi96 ja posielam vždy tak ako si kupujúci žiada...v tomto prípade to bolo práve obyčajne... fakt to nechápem, lebo doposiaľ nikdy nebol problém...ale zdá sa mi divné, že by to za týždeň nedorazilo

evalin88
8. mar 2019

@domcaclothing aj na poste mi povedali ze oni s tym nic nemaju ked nieco k nim nedorazilo... ale u nas su na poste ... skoda reci. Raz mi drzali doporuceny balik s tym ze ho nemaju. Ja som nasla ze u nich ma byt podla stranky posty.. nemali ho ani v pc. Listok nebol. Poziadala som pani nech prezrie zasielky a nasla asi 3 moje balicky bez listkov. Vtedy som tam fakt spravila bordel. Novej postarke sa to asi nechcelo robit.. teraz uz ma aj zdravi ked nieco nesie...

nikaeli
8. mar 2019

@domcaclothing mne ak kupujuca napise, ze staci poslat obycajne, napisem, ze v poriadku, ale nezodpovedam za dorucenie a je to na jej zodpovednost.. iste to kupujuca vie, no ja to pre istotu zdoraznim este raz.. po odoslani vzdy napisem, ze je balicek na ceste.. bohuzial, nie je to tvoja zodpovednost..

ja som napr v pondelok posielala poisteny balik na adresu 1.triedou.. dosiel vo stvrtok (!!) a na postu.. vcera som posielala balik kurierom cez GLS, este nedorazil a na nete ked sledujem zasielku, je uvedene, ze balik sa nepodarilo dorucit, pritom mamicka ho cely den cakala a ani jej nezavolali ☹ 😢

fridi96
8. mar 2019

@domcaclothing no ja tiež zvyknem predávať na internete ale keby ma poprosia poslať obyčajne tak im hneď napíšem že to nie lebo neviem to skontrolovať a boh vie možno ma ten balík len chce za to spat peniaze...ľuďom sa nedá veriť...

fridi96
8. mar 2019

@nikaeli take neexistuje je balík 1.triedou je obyčajný balík to trvá 2-3dni cena je od 3,90 alebo potom express kuriér na druhý deň tam je minimálna cena okolo 7€ 🙂

domcaclothing
autor
8. mar 2019

@nikaeli veď áno, na jej zodpovednosť...pani má dokonca sama vo svojom profile, že za poštu neručí a ak pošta balik stratí,to nie je jej vina...s tým, že radšej si to treba dať poslať doporučene...
takže riziká pozná a bolo to jej rozhodnutie, do ničoho som ju nenútila..ale hnevá to i mňa, lebo takto ozaj neviem, že kde ten balík skončil a prečo to zlyhalo...ako viem sa vžiť aj do druhej strany,tiež by som nebola spokojná...žiaľ, vyzerá, že asi c danej veci nemám čo urobiť...možno ešte pár dní počkať a dúfať, že balík sa s omeškaním dostaví :(

nikaeli
8. mar 2019

@fridi96 ano, tak to bolo, kedze som potrebovala, aby bol balik doruceny na druhy den, slo to kurierom, zle som sa vyjadrila (ze 1.trieda), napriek tomu to bolo dorucene az na stvrty den..

domcaclothing
autor
8. mar 2019

Žienky...poraďte teraz,že ako to doriešiť...?! Mám podľa vás počkať nejakých 21 dní (18 dní je lehota na uloženie zásielky + cca 2-3dni, ak by sa balík vrátil naspäť ku mne...)? Ak sa ani potom balík nikde neobjaví, tak mám pani ponúknuť,že jej vrátim polku z celkovej zaplatenej sumy (tovar+pošta = 3,45€) alebo to mám nechať tak, keďže sama si zvolila také poštovné? Čo by ste spravili na mojom mieste?

nikaeli
8. mar 2019

@domcaclothing ja som toho nazoru, ze kedze si postovne zvolila sama a pozna rizika obycajnej zasielky, nevidim dovod, aby si jej vracala nejake peniaze.. nie je to tvoja chyba..

navyse ty tiez nemas ziadny dokaz, ci balik dorazil alebo nie.. co ak ho ma doma a tvari sa ze nie?

viky7
12. mar 2019

@domcaclothing ???? preco ches platit polovicu? ona sama ma v profile, ze za obycajne nezodpoveda, to znamena, keby niekomu posielala obycajne a nedoslo by, neriesila by.... takze ani ty neries.... bolo to jej rozhodnutie a jej zodpovednost