Poradte v com prat uteraky aby boli makucke makke?????
Je dobre ich aj zehlit...zehlite?
Ocot dat do pracky?ako sorry no som v tomto laik?nestane sa pracke nic? Bo je nova.
. 🙂
Lebo povacsinou z prasku a,avivaze su take drsne...ocot on je fajn aj na utierky,vsak?
@marrya
Na frote uteraky pouzit polovicu prasku, to pisali na stranke vyrobcu frote uterakov.
Avivaz sa neodporuca.
Zehlit je blbost. Vyvinuli frote, aby bolo "nacuchrane" a potom sa to zazehli, splasne 😉
Ocot mozes dat namiesto avivaze. Normalne das do nadobky na davkovanie avivaze trosku octu. Silno sa to zriedi s vodou, takze pracku to neposkodi. Davkovanie neviem, to ti musi odporucat niekto, kto to praktizuje 😉 Ja som dala len raz na nove rifle, aby mi nefarbili, to som dala asi 2 polievkove lyzice. Najneskor po uschnuti by to smrdiet nemalo, mne tie rifle nesrmdeli vobec. A to nenavidim smrad octu 😉
Najmaksie su, ked sa susia v susicke. Teraz v zime casto susim v susicke, ale uteraky budem asi susit cely rok 😉 To sa neda porovnat 🙂
Na zmakcenie vody pri prani, a odrazu aj dezinfekciu a odsmradenie este mozes pridat sodu ku prasku na pranie. Ku bielym aj kuchynsku sodu bikarbonu, alebo si kup krystalicku sodu v drogerii. Davkovanie by malo byt na obale.
ja aviváž nepoužívam, do každého prania dávam 0,4 dl octu namiesto aviváže, prádlo krásne vonia práškom, ocot necítiť. paráda, prádlo je mäkké a vydezinfikované. skúste 🙂
na dávkovanie používam štamperlík 😉
@marrya vobec nesmrdi a hlavne sa v nej nemnozia plesne
@katkaolejka zajtra do nej nalejem ocot a,sa,vydezinfikuje dakujem baby ste,uzasne
ja periem uplne normalne s normalnym prachom aj s avivazou a uteraky mam makke a vonave, ale davam susit do susicky, tak to asi spravi svoje ....
@marrya potom napis,ci si spokojna☺
@katkaolejka. Jasne napisem ;)
periem ich normalne v tekutom prasku ako vsetky ostatne veci, avivaz nepouzivam nikdy na nic, ale po doprani ich hodim do susicky a vyjdu makke a nezehlim len poskladam a sup do skrine.