Nech ste už akokoľvek spokojní so službami alebo cenou za elektrinu či plyn, pripravte si more času na reklamovanie, obrovskú dávku
trpezlivosti a tiež peniaze keď chcete so SLOVAKIA ENERGY ukončiť zmluvu. Predali sme nehnuteľnosť, no zrušiť zmluvu k dátumu predaja tak to je vo hviezdach. Oznámili sme im to v predstihu, no elektrinu mi ukončili až po mesiaci, plyn až po dvoch mesiacoch, teda, poslali mi zúčtovaciu faktúru a práve na tieto zúčtovacie faktúry sú viazané i ďalšie platby- rozhlas, televízia ,atď. Neustále mi posielali šeky na platbu, hoci sme už v nehnuteľnosti nebývali a už mala nového majiteľa. Čerešničkou na torte bola faktúra, ktorá nezodpovedala skutočnosti, bola tam navýšená VT i NT za elektrinu, teda i suma, ktorú som musela zaplatiť, aby bola konečne zmluva ukončená. druhý mesiac si píšem s pani XY aby som zistila, že prečo a kde zobrali tie vyššie čísla , no Slovakia energy mlčí a tejto téme sa neustále vyhýbajú a podstatné je že ma okradli o peniaze, ktoré od nich neviem dostať lebo túto tému obchádzajú.
Hoci aj zaplatíte pokutu, prejdite k inému dodávateľovi, ak nechcete prísť o čas a o peniaze. Tá pokuta je iste menšia ako tie všetky moje problémy, ktoré mi Slovakia energy spôsobila ! Neváhajte ! Poučte sa z môjho príbehu. Nikdy, nikdy už Slovakia energy !
ahoj, ja som podpisala zmluvu len tak medzi dverami, ale potom som si to rozmyslela (tiez neviem kde som mala hlavu, ze som im to takto podpisala. to si vacsinou dobre rozmyslim taketo zmluvy). ale dalo sa mi to zrusit v pohode bez poplatkov. ale volala som im hned na druhy den ze to chcem zrusit. tak som mozno stihla aj nejaku lehotu
Môj muž tiež podpísal zmluvu medzi dverami ale bol oklamaný keďže mi povedali že sa mení len dodávateľ sipo lístka že elektrina a plyn budeme mať stále od rovnakých dodávateľov ja som to počula na vlastne uši a keď sme po mesiaci až keď nam prišlo zaplatít sme zistili že sme sa nechali oklamať a už bolo po lehote do ktorej sme mohli stornovat zmluvu tak nás toto klamstvo stalo 300e nikdy viac podomový predajcovia oblekovv milý pani odvtedy nemáme čas a záujem im otvárať !!!!!
tejto firme sa treba oblukom vyhybat. Spolocnost, ktora pouziva podvodne praktiky (mam s nimi skusenost) uz pri podpisovani zmluv predsa nemoze byt seriozna. Najhorsie je, ze ich pracovnici vyslovene do oci klamu. Inteligentnejsieho a zorientovaneho cloveka neoblafnu, ale kolko povedzme dochodcov im uz naletelo?
..nuž máte zostať u tradičných dodávateľov energií a nemáte sa nechať nalákať nižšími cenami u alternatívnych.
My sme od nich odišli po 3. rokoch od toho čo sme im podpísali zmluvu, ale odchod bol v pohode, nerobili nám v ničom žiadne problémy, stačilo zavolať, poslať výpoveď a všetko bolo vybavené.
Sme u nich a nevidím to ako nejakú chybu. Ale je to náš prvý alternatívny dodávateľ, čosi sme aj ušetrili ale závratné sumy to niesú.
Lákajú zákaznikov s tým že stat odkupil dodavatela, ze oni budu jediný dodavatel a ked som sa pani spytal naco chodi po domoch ,ona musí fyzicky byť s majitelom prípojky.Uvedie vas do stavu nepremyslania su to skolený podvod...
Veľa ľudí sa dá nalákať, nakoľko nevedia, že čo sa v skutočnosti pod pojmom "nižšia cena za energiu" skrýva. Cena, ktorú platíme za "elektriku" pozostáva z troch zložiek:
1. cena energie (najmenšia suma z celej čiastky)
2. cena za tzv. istič (podľa plánovaného odberu energie)
3. cena za správu odberného miesta.
V prípade, že sa rozhodnete pre zmenu pôvodného dodávateľa, ktorým je SSE, ZSE a VSE (stredoslovenská, západoslovenská a východoslovenská energetika a.s.) za alternatívneho dodávateľa, tak sa tá znížená cena energie týka iba prvej zložky. Zvyšné dve zložky sú stále v kompetencii SSE, ZSE a VSE...lenže keďže ste prestali byť ich klientom, akékoľvek opravy, či údržba v rámci odberného miesta pôjde už z vášho vrecka...
Môžem s vami súhlasiť v tom, že zníženie ceny za elektrickú energiu nie je až také, ale je to predsa len lepšie ako palicou po hlave. S poslednou vetou s vami však súhlasiť nemôžem. Zmenou dodávateľa sa mi mení dodávateľ nie však distribútor a to znamená, že káble aj hodiny zostávajú v ich réžii, tým pádom aj pri akejkoľvek poruche sa budem obracať na distribútora, ktorého ako ste sám v príspevku uveld si z veľkej časti ceny platím. Tým pádom z môjho vrecka už viac nepôjde.
čo môže očakávať zákazník keď firma použiva podvodne praktiky aj voči vlastným zamestnancom (bohužial mám s nimi skusenosť).Neviem ako ale 3 Týždne som tam vydržal.Ďakujem pekne.
Pozor toto isté robi uz aj plynaren,prišli mi tu a že vám menili rozvody a ja že hej ,no tak mi len potrebujeme vašu zmluvu a opravíme čo treba...potom vybral novú zmluvu a pozerám že SPP či čo a reku vy nie ste od VSE a prezentujete sa akoby ste boli ony len potrebujete niečo prepísať a nakoniec prejdem od jedného ku druhému ani neviem ako a ešte aj budem platiť pokutu od VSE lebo mi zmluva s nimi nevyprsala....to sú také **toto...
Niečo podobné som písala včera s ČEZ Slovensko s.r.o. človek normálne rozmýšľa nad tým že ich dá do medii....Niekedy sa až vtedy veci pohnú...