Dobrý deň. Objednávala som lístky na koncert. (Scooter Žilina). Ten sa ale nekonal. O zrušení TP nikoho neinformoval doteraz. Nemajú o tom jedinú zmienku na stránke. Len sa to odkladalo. Posledná informácia je, že sa bude konať v prvom polroku tohto roka, ale našla som z iných zdrojov že koncert na sk nebude vôbec.
Požiadala som o vrátenie peňazí. (Niekoľkokrát) na to sa TP ohradil, ze na vrátenie bola iba nejaké lehota neviem z akého roku a že peniaze môžem vymahat iba u organizátora....a stále len ze oni s tym nič nemaju a pod....ziadala som teda organizatora..ten ma len 2 mesiace ťahal za nos a teraz už vôbec nekomunikuje.
Nemáte niekto podobnú skúsenosť alebo radu ako postupovať? Ďakujem.
Aj mne sa to stalo. Peniaze mi nikto nikdy nevrátil. Ani organizátor. Bolo to okolo 300€.
dievčatá - medializovať....
skúste napísať do relácie Občan za dverami - Jednotka, alebo Reportéri....
viem že to nie je zas až tak veľa e, ale možno sa nájde dosť ľudí čo takto obišli ako vy...
@deti95060810 veľa sa to riešilo aj v telke. Je to vlastne nevymahatelne. Právne možno, prakticky vôbec. Ja som mala lístky na pána ľadu Pluscenka, veľmi som sa tešila. Ešte aj s deckami. Jeden lístok vyše 70€. Dodnes nikto nič, dopisovala som si s nimi, číslo účtu posielala, potom prišla odpoveď my nic riešte si to s organizátorom a po ňom sa zľahla zem.
Aj mne sa to stalo tusim v 2017. 100 eur v haji.
skus reklamaciu v banke
Ak si to platila platobnou kartou chod do svojej banky a požiadaj o tzv. chargeback. Prines si všetku komunikáciu s obchodníkom, printcsreeny objednavky, info o zrušenom koncerte atd, proste dôkazy, že služba ti nebola dodaná a že odmietajú vrátiť peniaze.
Ak si kupovala listky v sieti ticketportal, ma to vratit peniaze ticketportal.
My sme asi pred 2 mesiacmi vracalo vstupenky u nič zakúpené na divadelné predstavenie, ktoré bohužiaľ bolo preložené na čas, kedy my budeme mimo SVK a okamžite nám vrátili peniaze. Ale nám prišla od usporiadateľa sms, že sa predstavenie prekladá a do akého dátumu môžeme vstupenky vrátiť. Držím päste.
Ďakujem veľmi pekne všetkým za komentare, netušila som, že u nich toto bežná prax, ja som zakúpila az 5 lístkov, nevzdám sa ešte, ale zrejme teda z toho nič nebude....
Ja nemám slov booking,Ticketportal vlastne nič negarantuje len predávajú a prídeš o peniaze.
@xenyja asi zavisi aku zmluvu ma ticketportal s usporiadatelom, u nas (divadlo) to bolo tak ze si zo zakupenych vstupeniek brali niekolko % proviziu, ale ticketportal nam posielal €€€ az po. Pravdou je nikdy sa nepredavali vstupenky viac ako mesiac dopredu, takze je mozne ze usporiadatelovi posielali trzby raz mesacne
@modrookabaska tak to by mal asi tiketportal povedať zákazníkovi.
Mne dali vypísať papier, už neviem čo to bolo a už sa nik neozval, bola som tam 2 x, nikto nič o erganizatorovi nespomenul.
A bolo to o Pluščenkovom vystúpení aj 2x v telke( správy a Reflex)
A kedy si ma zákazník pýtať peniaze???
Ja si myslím, že by ich mali automaticky vrátiť oni, alebo sa dohodnúť na zakúpení iného vystúpenia.
Ale niekto sa pekne nabalí , peniaze si rozdelia a obyčajný človek ich nezaujíma.
Toto je velmi lahky biznis zobrat peniaze, viac sa nestarat.Vitaj na Slovensku
Mne sa to stalo v r. 2015. Peniaze som nikdy nedostala naspäť. Tiež ma organizátor natahoval, že pošle a nič z toho. Skús sa poradiť so SOI.