Tetovanie v advokácii, ako to je na súde?

daisyrowe
14. mar 2021

Dobrý deň, študujem právo a chcela by som sa dať potetovať, lenže hľadám vhodne miesto. Rozmýšľam nad predlaktim a rebrami, len ako to bude vyzerať na súde ? Aký je tam dress code? Ako je to s tetovaniami?

dominikac321
14. mar 2021

@daisyrowe v tejto pozicii by som sa tetovat nedala, max niekde brucho krize chrbat kde to nebude urcite vidno

dominikac321
14. mar 2021

ziadne predlaktie ziadna noha ruky prsty ani tvar ani klucne kosti

n_i_ka
14. mar 2021

@daisyrowe môj partner pracuje v tejto oblasti a má tetovania len tam kde to košeľa zakryje... predlaktia teda určite nie

daisyrowe
autor
14. mar 2021

@n_i_ka ďakujem, muži to majú ľahšie môj otec má advokátsku kanceláriu a tiež má potetovane ruky ale len po predlaktie. Ďakujem. A neviete ako je to s dress codom?

gabika0825
14. mar 2021

@daisyrowe veď sa opýtaj otca... keď má advokátsku kanceláriu ti bude asi zrejme vedieť poradiť... alebo hod do Googlu

jvasenka
14. mar 2021

@daisyrowe dress code na sude????😂😂😂😂😂😂 Jedna sudkyna vyzera ako bezdomovkyna (este aj tak pachne), druha vyzera ako z 80rokov, dalsia ako z dovolenky pri mori...to uz sa lepsie obliekaju vyssi s uradnici🙂 jedna asistentka ma potetovanu ruku od lakta k prstom a v pohode ale neviem ci sa nedala tetovat uz ked tam robila...🙂 To uz nie je ako kedysi🙂 pri sudcovi ok respektujem ale inak...neprichadzas do kontaktu so strankami takze nevidim dovod preco nie

n_i_ka
14. mar 2021

@daisyrowe otec určite vie...alebo napr. https://hnonline.sk/prakticke-hn/575044-ziadne-...
.. pochopila som to tak, že sa pýtaš na pozíciu advokáta nie konkrétne sudcu nakoľko na pojednávaní má aj tak talar

abbey1
14. mar 2021