Ahoj. Mam novy telefón a chcem si všetko presunúť do neho čítačku mam aktivovanu a akonáhle chcem aktivovať do nového tatrabanka aplikáciu všetko ide heslo od čítačky heslo do aplikacie a potom mi ukaze že vyžaduje sa internetové pripojenia a ďalej ma nepusti... neviete co to môže byť? Aj v banke nechapali že čítačka išla a do nového mobilu a aplikacia hlavná nie...
Sak lebo aplikacia potrebuje byt pripojena do wifi alebo na data.
a si na mobile pripojena na net? data alebo wifi?
Tiez sme to teraz riesili so synom - tiez novy mobil. Tiez nam to neslo. Pritom vsetky pristupove hesla, pid..sme mali.
Sli sme do tatra banky a oni mu to nastavili.
Tiež som mala tento problém. Ako prvú som nainštalovala hlavnu appku a potom všetko ostatné. A už to fungovalo. Ci to bol problém ale neviem
@veronikaszabova
@lienka.7
No ja som bola v banke s pani sme aktivoval čitacku a potom hlavnú aplikáciu a tam že vyžaduje sa inter.pripojenie samozrejme ze som.bola na ich wifi a išla som potom aj na dáta a nechcelo nás to pustiť... neviem naozaj kde je chyba
@zuzuliennka1
@vanilkovazmrzka ano bola som na wifi a potom aj na dátach nešlo to tak som si zapísala na papierik pid že to vyskúšam doma a to isté nepustilo ma to dalej a bola som na domacej wifi
Citacka zrejme funguje offline a aplikacia potrebuje internet na spojenie so serverom.