Dobrý deň ,stretli ste sa niečím podobným? Ide o plyn . Preradili ma bez môjho vedomia z DD2 do DD3. Moja ročná spotreba plynu je cca 5500kwh. To stále zapadam do DD2.( Od 2110 do 17935 kwh).Volala som tam ,aby mi zmenili tarifu ,lebo nemám takú spotrebu plynu na DD3. Vraj už nemôžu. Moja otázka znie ,môžu ma preradiť bez môjho vedomia a nedá sa to nejak zmeniť? Veď 17935 kwh spalim za 2-3 roky
@tarra6 ďakujem veľmi pekne za radu,ani predminulý rok som nemala takú spotrebu a to ma štve.Poslala som im priamo email ,tak čakám na odpoveď. Susedia majú skoro takú istú spotrebu, niektorý aj vyššiu a ich nepreradili. Uvidím čo odpišu a ak podám tu sťažnosť.Este raz veľmi pekne ďakujem.
Tarify menila distribúcia v zmysle Vyhlášky Úradu pre reguláciu
sieťových odvetví (ÚRSO) è. 223/2016 Z.z. a to tuším podľa spotreby za predminulý rok. Ak si vtedy nemala spotrebu na D3, napíš dodávateľovi sťažnosť ohľadne preradenia. Tarifu zmeniť môžu, ale nechcú to z toho dôvodu, lebo distribúcia už tarifu nezmení a ten rozdiel v distribučnom poplatku medzi D3 a D2 musí zo svojho vykryť dodávateľ. Ak sa budú priečiť, napíš kľudne sťažnosť na ÚRSO. Sťažnosť riešiť musia, a viackrát ÚRSO rozhodlo v prospech odberateľa. Chyba je, že odberatelia netlačia na ÚRSO. Dodávateľ musí rešpektovať rozhodnutia úradu a nemôže ich len tak meniť.