Syr v záruke je pokazený

26. sep 2023

Syr, záruka ešte skoro 2 mesiace, skladovaný v chladničke a pokazil sa
Človek obracia každú korunu a aj tak kúpi zle.

kaktusik007
26. sep 2023

mliecne vyrobky sa maju skladovat v rozmedzi 4- 6stupnov. Maso 2-4 stupne. V chladnicke mas bezne 8 --- to mas odpoved preco sa tam tie potraviny do datumu spotreby pokazia.

kaktusik007
26. sep 2023

ak vies dokazat ze si neporusila teplotny retazec od nakupu syra az po jeho aktualne skladovanie --- chod reklamovat.

hortenziaj
26. sep 2023

Hlavne tieto struhane sa zvyknú rýchlejšie pokaziť, nekupujem, nastrúhame si sama koľko práve potrebujem. A najnovšie nakupujem veľký blok, väčšinou v cba, naporcujem a dám do mrazaka a už len vyberám

kaktusik007
26. sep 2023

ale teda ked pozeram na datum spotreby a tu plesen - nepride mi to ok.... nemal ten syr nejaku dierku na obale?

liusa82
26. sep 2023

my tiež občas čo to povyhadzujeme a rovnako dátum spotreby ešte široko daleko do konca.Tak isto hlavne mliečne a ešte šunka sa nám zvykne pokaziť prv ako zjeme.Za pár dní už smrdí.Tak kupujem už len minimum čo narýchlo zjeme

domiklik
26. sep 2023

Kvoli takymto pripadom si odkladam bloky...

autor
26. sep 2023

Akože keby ho otvorím a neminiem tak nepoviem, ale ten syr nebol ešte ani otvorený a stále je zapečatený tak ako som kúpila v Lidli

autor
26. sep 2023

@domiklik mam bloček ale ako im dokážem, že to nie je moja vina a že dajme tomu nebol od rána do rána vyložený na linke? A kvôli 2e sa ísť naťahovať 😒🤔

bluka2
26. sep 2023

To sa môže stat napríklad ak nejaký múdry človek si pred platením rozmyslel, že chce ten syr a nechal ho mimo chladničky vyložený neviem koľko hodin, možno aj celý den. Potom ho akože vrátili do chladničky. Preto si vyberám skôr zo zadu, nie hneď prvý syr. Každopádne co už. Nič nie je perfektne

miskakyska
26. sep 2023

..pri nákupe si to plesnisko nevidela?🙄

domiklik
26. sep 2023

Tak pisez, ze clovek obracia kazdu korunu, ale za 2 eura sa nejdes do obchodu natahovat, radsej ides pisat na MK aka si nahnevana 😃 prepac, nechapem co teraz ocakavas...

autor
26. sep 2023

@miskakyska nevidela, lebo tam žiadna nebola, to som kupovala snáď vyše týždňa dozadu..
@domiklik tak lidl nemám mojim smerom, chodím tam raz za mesiac na velky nákup

daniela1911
26. sep 2023

Keby obraciam každú korunu, nekúpim struhaný syr ale syr v celku.
Normálne chod reklamovať ak máš blok. Za pokus to stojí

nickiee0
26. sep 2023

Ak máš bloček, vrátia peniaze bez problémov, tu to nevyriešiš 🙂

miiceencoovaa
26. sep 2023

Však ak tento syr kupujete pravidelne, tak si ho kúp, bloček si vezmi a tento pokazený choď reklamovať 😀 vybavené 😀 buď ti ho vymenia, alebo žiadaj o vrátenie peňazí 😀

simona20201309
26. sep 2023

Nám sa to asi 3x stalo s tým istým jogurtom, od inej značky. Písala som rovno mail do výroby. Odpísali mi veeelmi dlhý mail s ospravedlnenim a s tým, že preveria všetko do detailov - postup zamestnancoc, stroje, revízie...A bla bla neviem co všetko. Naozaj sa nám to už nikdy viac nestalo.
Preto by si tiež lepšie urobila, keby si najprv napísala priamo im.

monikkatt
27. sep 2023

No stane sa.. urcite to nie je pravidlo ze predavaju pokazene a kto vie kde sa stala chyba.. Ak mas blok tak vyskusaj reklamovat

adik64
27. sep 2023

Uz sa mi to stalo a tiez v Lidli. Bez problemov vymenili aj bez blocku. Urcite sa chod spytat.

miamia04
27. sep 2023

Máš blok, vrátiť.Išla by som vrátiť aj bez bločku, je to značka pilos , predáva sa iba v Lidli, prípadne to odfoť a pošli mail aj priamo na Lidl, potom zájdeš, keď pôjdeš okolo. Ako ti radia vyššie. Prečo by mala dokazovať, ako skladovala syr? Aj nám sa to stalo, a bol v chladničke, vákuovo balený, oštiepok.

bibina32
27. sep 2023

Mne sa to stalo už 2x s touto značkou,ale syr bol blok. Záruka ešte mesiac a otvorím a pokazený.

kamatopo
27. sep 2023

Mne sa to stalo vlastným pričinením. Nechtiac som ho pritlačila na zadnú časť ladnicky ktorá chladí a až mrazí. No a on tam primrzol a keď som ho potiahla zas dopredu tak splesnivel. Odvtedy dávam pozor aby som nič netlacila dozadu.

comika
27. sep 2023

Peniaze ti vratia aj bez blocku, lebo je to ich znacka. Ako pisu zeny vyssie teplotny retazec mohol byt poruseny aj v obchode. Mne tak vratili za fazulu, blok som ani nezobrala, a ked som ju otvorila bola plesniva. Dokonca som to reklamovala v uplne inej predajni.

marca12
27. sep 2023

Nemusis im nic dokazovat,lidl neriesi. Bud ti vratia peniaze alebo kupit ine v tej hodnote. V lidl je bezproblemova reklamacia aj vratenie tovaru.

andreatytler
27. sep 2023

@bluka2 Presne. Hrozne ma to rozculuje ked najdem maso, alebo syr v regale s cestovinami. Uplna ignoracia toto zo strany tych ludi co to robia. Tiez vzdy vyberam veci so spodu alebo zozadu. Malokedy hned z prveho radu.

mimusha3
27. sep 2023

Ak máš lístok, choď vyreklamovať. My sme v lidli kúpili kedysi dávnejšie mäso, normálne som ho rozbalila, strašne smrdelo, tak manžel išiel vyreklamovať. Ospravedlnili sa mu a vrátili mu peniaze. Viem, že toto je trochu iný prípad, ale ak obraciate každý cent išla by som.

patus_2
27. sep 2023

Choď ho kľudne reklamovať. Niekedy za to zamestnanci fakt nemôžu, keď sa niečo pokazí vo výrobe alebo pri preprave. Stačí, že niekde na obale je mala dierka a môže to dopadnúť takto.

sheila121
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
lienka9
27. sep 2023

Obcas sa stane,uz aj ja som si nasla s plesnou doma neotvoreny syr..je to mliecne jedlo,vzdy kontrolujem pre istotu..nic nemas 100%.ak chces,vezmi do lidla,kludne aj bez blocku a mozno budes mat stastie a vymenia,ak nie vyhod..stava sa..ja osobne si myslim,ze mohol byt v chladiacom pulte dlhsie na kraji,alebo niekto vzal ,nekupil a ostalo na pokladni a vratili ho do chladiaceho pultu az po X hodinach..a zacal sa kazit.ale to len tak dedukujem..

sheila121
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
lienka9
27. sep 2023

@sheila121 dobre vediet 🙂 skor som to myslela tak,ako si aj vyssie pisala,ze kde kade to ludia pohodia a potom to niekto iny mozno vrati..nikdy nevies,ludia su rozny