Štúdium na vysokej škole - rozhodnutie

tatallka
12. dec 2017

Ahojte som študentka na gymnáziu 2. Ročníka, mám pred sebou voľbu 2 seminárov (maturitných predmetov). Viem že si chcem dať biológiu na 100% ale druhý neviem. Rozmýšľam nad chémiou (ktorá mi ale nejde až tak dobre) a psychologiou ktorá ma viac láka, no nevidím v nej žiadne uplatnenie. Je tu niekto kto si týmto tu prešiel a poradil by mi? Poprípade aké vysoké školy sú dobré,ktoré odbory majú uplatnenie atď. Ja už som zúfalá.. poprípade som rozmýšlala aj nad nemeckým jazykom, len to už absolútne neviem čo ďalej s tým. Vopred ďakujem za odpovede 🙂

brankova
12. dec 2017

Ak chces studovat napr. Medicinu, farmaciu, oplati sa mat biologiu a chemiu, aby si sa na prijmacky nemusela ucit nanovo... Ak ta laka psychologia,pozri si z coho sa robia prijmacky na VS a to si daj ako seminar. A pokial nechces byt expert na jazyky, stale sa daju studovat vo volnom case na jazykovke... Stale je byt lepsie doktorom, ktory vie nemecky a anglicky ako byt ucitelom alebo prekladatelom jazykov, ktory sa tazko dostane do odbornych nazvov v roznych smeroch.

katharines
12. dec 2017

Ahoj, to zalezi na tom, co chces dalej robit. Ak si vyberies biologiu a chemiu, tak mozes ist na prirodne vedy na vedecky alebo ucitelsky odbor pripadne FCHPT. Ak si vyberies biologiu a psychologiu, mozes ist studovat psychologiu. Ak sa vsak nevies rozhodnut, odporucam ti urobit MBTI osobnostny test, alebo iny vhodny

sasi_01
12. dec 2017

A na akú vš plánuješ ísť?

anitta98
13. dec 2017