Poslala som doporučený balík cez Slovenskú poštu,to bolo ešte 4.9.,ale do dnešného dňa tá dotyčná ho nedostala,sledujem pohyb balíka cez internet,ale stále sa nachádza v mieste podania.Už som aj písala mail na ich stránku,ale stále nič.Neviem čo mám robiť,či mám pani vrátiť peniaze,a čo keď sa náhodou objavý.Na pošte my povedali,že reklamáciu môžem podať až po uplynutí 18 až 20 dní od podania.Mám toľko čakať?Má niekto s tým skúsenosť,prosím poradte my a či dostanem nijaké odškodné.
Ďakujem. Betka
ja mam taku skusenost. musela som pockat stanoveny cas, ptom som vypisala reklamacny lsitok - na poste ti ho daju, tam to vypises a rovno podas. do 30 dni zo zakona maju povinnost sa kreklamacii vyjadrit, co aj urobili a vratli mi skoro celu cast reklamovanej sumy, lebo doporuceny balicek naozaj zmizol! .-(, aj ked nechapem ako je to mozne.
@bozske ja som minule posielala doporučený list 1.triedou, kde by malo byť doručenie na druhý deň po podaní - na 8. deň nebol u adresáta, išla som na poštu, spísali reklamáciu, na ďalší deň list doručili a o mesiac vyplatili aj náhradu škody (tuším 12€), lebo proste nebol doručený včas a brali ho ako stratený...
v zásade nemusíš čakať 18 dní, 1.trieda má byť doručená na druhý deň, 2.trieda o 2 dni, takže pokiaľ ti táto služba nebola poskytnutá, máš nárok reklamovať, neznamená to automaticky vyplatenie peňazí, ale minimálne by ho mali hľadať a zistiť, kde je, prípadne upozorniť poštu príjemcu, že sa im tam váľa zásielka... 18dní je lehota, počas ktorej je uložený balík na pošte adresáta a potom by sa mal vrátiť tebe ako nedoručený a ty zaplatíš za vrátenie, a oni majú ruky čisté... ale ty si nedostala službu, za ktorú si zaplatila, tak je ich povinnosťou ten balík hľadať a následne doručiť, aj keď dávno po lehote...
Mne raz nedoniesli oznamenie o baliku, na poste bol. tak som si vypytala podacie cislo od predavajucej maminky a vyzdvihla som som si ho sama :o)listok mi prisiel o tri tyzdne 😀 😀 😀 😀 😀 😀 do schranky