Ahojte už sa vám stalo že poštárka stratila doporučený list 2.trieda zevraj ho dala do schránky nikdy sa nič také nestalo v systéme je doručený ja nemám ani
žltý lístok ani balík zajtra zanesiem zápisnicu na poštu máte niekto skúsenosť? Ďakujem
@jordana111 Mám skúsenosť. Nevybavíš nič a odškodné, ktoré možno dostaneš bude pár eur.
My sme dostali odškodné pred pár rokmi 25 eur.
Sťažuj sa, reklamuj. Ak sa sliepky nechcu ohrozit tak nech hodia ten sprostý listok do schránky. Toto ma tak neskutocne vytaca. Ale peniaze si posta za doručenie doporucene vezme... Zodpovednosť ale žiadna. Nedaj sa zajtra. Ja som v eshope využívala slovensku postu a to bola hroza... A vidim ze nezlepšuju sa sluzby vôbec.
No tak som sa vytocila ored spanim... Mne postarka riadne nosi vsetko... Takze neviem ci to su nejake individualne pravidlá pre kazdu postarku inak...
@simca06022011 šak to, dnes som zaplatila 2,80 za doporučený list a minulý týždeň 37 e za balík do zahraničia,,, akože také pálky a ešte musíš hľadať stratené listy?
@hanelka1 číslo mám aj na pošte ho majú v systéme ako doručené 🤷♀️
@zalka ved mi pred nedávnom zvonila musela som aj podpísať a teraz len tak hodí do schránky keby ho tam hodí bol by tam obyčajné mi vždy hodia a sú tam kde by sa vyparil
@simca06022011 ja musím zase poslať muža on sa vie lepšie hádať 😆 jasné že sa nedáme stratil sa darček pre malého to ma najviac vytáča hlavne že ide pošta zdrazovat
@jordana111 ja viem , to tuším niekedy v novembri zmenili ... to doručovanie doporučených listov. A hej i ja dnes 3 balíky 11,70e poštovné ma šlo urvať, ako jeden bol že mohol byť ako list poslaný, no mi hovorí, vypadne z košíka a stratí sa .. tak ako zato mi to nestálo, zaplatila som o euro viac a poslala ako balík. Ako fakt strašné ceny sú už teraz, to zdražovanie je neskutočné ...
Momentálne sa v rámci čo najmenšieho priameho styku so zákazníkmi naozaj obyčajné doporučené listy ( bez doručeniek alebo dobierky ) len vyhadzujú do schránok,tak,ako to bolo na jar pri 2. vlne.
Máme strašne veľa chorých doručovateliek, každá je doma cca 20 dní, ale pošta sa doručovať stále musí,na to nikto neberie ohľad,že ony denne riskujú svoje zdravie,napr. pri výplatách dôchodkov al. sociálnych dávok... Plus teraz pred Vianocami ohromné množstvo balíčkov do 2kg a pohľadníc...
Treba len vydržať. Aj keď vám poštárka nehodí do schránky žltý lístok, zásielka sa dá ľahko dohľadať na stránke Slov. pošty - sledovanie zásielky.
@simca06022011 Ty si to choď sama vyskúšať,keď nadávaš poštárkam do sliepok... Uvidíme, či vydržíš aspoň týždeň. Vláčiť so sebou kilá zásielok, brodiť sa v snehu,a ešte sa aj vytáčať napr. s ľuďmi, ktorí za 15 eurovú dobierku vytasia 100 eurovú bankovku,a ešte sú urazení,že im nemajú z čoho vydať... Plus keď sneží alebo prší, tú poštu chrániť doslova vlastným telom,lebo niekedy ani dáždnik nepomôže...vtedy by si mala najradšej 3 ruky...
@jordana111 keď niekto prevezme doporučený list tak na podpis zisti kto to podpísal. Ak poštárka tak sa nedaj. Tie hárky co sa podpisujú asi nezahadzuju hneď do koša.
@zalka U nás nie všade,niekde poštárku len druhá "vyhodí" z auta a tá musí všetko doručovať pešo,a ona pokračuje do inej dediny. A tam,kde majú poštové stredisko,tak automaticky zamestnankyňa pár hodín prijíma šeky, inkasá, doporučené listy,a potom behá po dedine tiež napešo. Strašne nevďačná robota... 😐
@kulumulu123 Posledné 2 týždne sa obyčajné doporučené nepodpisujú,takže na ten papier sa píše len LS = vhodené do listovej schránky.
@jaja20 áno, možno som to prehnala ale mam dost týchto super sluzieb, som sa velmi vytocila. Poštárka mi nikdy dobierku nenosila, ani baliky a velke zásielky. Nikdy. Vzdy mi takéto veci nosil balikovy kuriér, aj ked to bolo obyc. Rko. Ja ti poviem k práci len toľko = kazdy ma nejaku. Pošta zvysuje ceny neustále, k tomu nedodržiava vobec vlastne obch. Podmienky - ak zaplatím doporučenu sluzbu, mam taku dostať. A nie je to iba problém pandemie... 5min pesi od pošty mame prevádzku a v pracovnej dobe poštárka nebola schopna nám nosit zásielky lebo.. Medveď. Po xy sťažnostiach na poste s výhovorkami, ako sa môžu rozhodnúť ci zásielku vezme alebo nevezme som nakoniec požiadala postarku osobne. Odišla, prišla ina a ta nema problem listy nosiť.nezlahcujem prácu žiadnu a nikoho. Ale ked si u mna objedná nikto modrý šál, neposlem mu červený, lebo som sa rozhodla. Tak nech rka vôbec neprijímajú. Doba je moderná, kuriér tiez nevlaci harky na podpis, na čase zmodernizovať poštu. Sťažnosti ludi nepomáhajú, nech si to vymyslia zamestnanci. Som zvedava kolko post a poštárok ostane ked sa bude elektronická komunikácia zavadzat všade obojsmerne. A myslim ze uz svtym rataju jed okresavaju poštu. Kludne sa môže stat ze postupne to bude naozaj iba pre dôchodky a nejake doplnkove služby, obcan sem tam posle nejaku zásielku. Ako eshop mame zase super skúsenosti s kradezami na pošte, hodinovym dohadovanim sa ohladom splnomocnenia lebo sa pani za okienkom hrala na mudru (nakoniec ma vybavola posta v druhom meste za 5minut😂🤦🏻♀️) - proste je to vzorná inštitúcia so super zamestnancami a spickovymi službami.
Odbočila som od temt, k veci len toľko uz, ze kazdy môže lementovat nad každou jednou profesiou, jeden musi chodiť cely den, iny roznasaju postu v každom počasí, iny je celu zimu v 10stupnovom sklade alebo cely den cumi do pocitaca a vacsina sa stretáva s arogantnymi a bezohladnymi zakaznikmi.. A kazdy si ale prácu moze vybrat😉
@jordana111 ak zasielka nebola poistena, nevybavis na poste vobec nic. mne sa takto uz stratili 2 balicky a nic som nevyriesila. treba zasielku poistit, ak chces riesit potom odskodne
Kedysi som reklamovala, doporučene som posielala nejakú vec. Vypísala som sťažnosť, hodnotu veci, preverovali to a potom mi danú sumu vyplatili. Ani som nemala doklad, nakoľko to bola moja ručná práca, dala som sumu,za akú som predala danú vec.
Alebo sú povinný vyplatiť aj tuším niekoľko násobok poštovného, aspoň tak to bolo.
Oni musia vydokladovať, že to bolo doručené, nech ti dajú kópiu podpisu, ak nejaký majú. Ak nemajú, je to na ich trovy, nech vyplatia hodnotu.
Citujem:
Náhrada škody
9.1.Právo na náhradu škody sa uplatňuje podaním reklamácie.
9.2.Za nedodanie, stratu, poškodenie, odcudzenie alebo zničenie obsahu Doporučeného listu 1.triedy Doporučeného listu 2.triedy je poskytovaná náhrada škody vo výške dvadsaťnásobku ceny za službu Doporučene v zmysle Tarify.
@matkahelka Veru nie. Pokiaľ je podaná doporučene a máš podací lístok,vždy prebehne reklamačné konanie a vypláca sa peňažná náhrada. Ako píše gilmorka.
Áno stratila mi teraz.Sestra mi písala že mi na starú adresu a staré meno prišiel žltý lístok.Dala som si podľa podacieho čísla 1.12 presmerovať obálku ku mne.7.12 písalo doručené ale nič neprišlo,tak som šla na poštu a vraj to poštár hodil do schránky na starej adrese,ale ani tam nič nie je 🤷
@jordana111 doporučený list nemôže dať do schránky bez podpisu predsa,,,musí dať žltý lístok a ak sa stratil len lístok tak treba kontaktovať odosielateľa aby dal číslo zásielky, na pošte musia hľadať,,,, to ako že do schránky vhodila doporučený ? 🤦