Dobrý deň, idem si sem po radu.
Posielali sme balík, bol to televízor čiže sme ho aj poistili. Ibaže balík sa stratil, spísali sme reklamáciu (majú 30dni na vyjadrenie) už prešlo akurát 29dní a oni napísali, že je reklamácia neopodstatnená a tým aj uzavretá, pretože vraj bola zásielka DORUČENÁ, ale nám absolútne nič neprišlo ani nik nás nekontaktoval. Dovolať sa tam človek ani za boha nevie, lebo zapnú infolinku. 😡😡
Za každú radu aj skúsenosť Vašu budem rada. Pekný deň prajem🙏
Len nie je mi jasné píšete že posielali ste balík a v zápätí že vám nič neprišlo .
To je trosku divne ze za 29 dni napisu ze bol doruceny? Vsak si mozes sledovat pohyb balika cez aplikaciu, kazdu chvilu pisu kde sa pohol, ci sklad, ci prevoz ci kde... To ste videli ze to niekde zamrzlo - a nehybal sa? A teraz v aplikacii pise ze je doruceny?
Ja som Adresát. Naša rodinná známa posielala balík, poistila ho a on sa "stratil" riešilo sa to cez reklamáciu. Balík vraj našli u inej pani ktorej bol doručený "nechtiac"😡🤦♀️ ona ho poslala späť na odd.kontrolingu a odtiaľ mal byť doručený k nám na adresu a na pôvodné meno. Toto poslali dnes ráno, ibaže balík zas nikde, nikto nič nepodpisoval a nik ho ani neprevzal od nás. Písala som znova na reklamačné nakoľko som sa nedovolala.
Ja by som jednoznačne volala na infolinku ...dá sa tam doklikat ...
@dobkovci Dovolala som sa tam, že chcem hovoriť priamo s operátorom. Povedala som o čo ide a tá žena mi povedala, že oni to tam majú potvrdene, vybavené tým pádom to je ukončené. A ja že ako je možné, že je to ukončené keď k nám stále balík nedorazil??? Že znova máme to dať na reklamáciu a čakať 30dní🤦♀️ a ja že nech mi teda dá kontakt, číslo na reklamačné a ona že to ona nemôže dať, ona s tým nič nemá. Toto je čo akože sa systém..
@nikol_l no neviem, mne stratili topánky za 10€ a dovolat sa dalo, obratom poslali peniaze. Treba volať na tú infolinku, pretrpieť robota a nakoniec sa ozve človek, ktorý to vyrieši. Pokiaľ je zásielka doručená tak by ste o Tom mala mať na emaili potrebné doklady. A do budúcna takú dráhu vec radšej platiť na dobierku a keď to stratia môže to byť akurát ich problém
@kacernakokse volala som tam, písala som to vyššie🤦♀️ ako sa mi tá pani vyjadrila. Písala som ďalšiu reklamáciu aj ja aj odosielateľ. Toto niesu ale topánky za 10€..Neposlali ani nevrátili peniaze a ani nemáme tovar ktorý bol poistený. K tomu klamú a zavádzajú človeka, že tovar prišiel keď neprišiel? To si ako vôbec môžu dovoliť tak vyhotoviť reklamáciu..
Ahoj, ako ste za tych par dni dopadli? Ziadne nove info o baliku?
ahoj, ako ste dopadli? Máme podobný problém.
Aktualizujem temu
Vyparila sa mi/stratil balik v hodnote 40 eur
Ziadna odozva.Podali ste to na SOI ci policiu?
Dakujem
@fantaghiro21 ahoj. Nám sa pred časom stretol balík, resp balík došiel, ale nebolo v nom, to čo sme si objednali. Volali sme na Packetu (treba trpezlivosť na dovolanie sa, ale podarilo sa). Volali sme aj firme, z ktorej sme si objednávali, tak aj oni kontaktovali Packetu. (Nech je to z dvoch strán riešené). Chyba bola na strane Packety. Kdesi v nejakom depe sa stratil, že oni to ešte prebaľujú , či čo. Balík sa potom našiel, a poslali nám ho.
Ak ste posielali balík tak ste šli cez aplikáciu a tam vám ukazuje či je doručena .
Keďže je vraj doručená podľa nich .treba volať na infolinku dá sa tam dovolať