Ahojte,
Stalo sa vám už niečo takéto?
Posielala som do Lidl eshopu naspäť oblečenie, ktoré mi nesadlo. Hodnota 26€, express kuriér zadarmo - hradí eshop.
Bol podaný 15.2. a 16.2. prevzatý na doručenie.
Odvtedy po ňom zľahla zem..
Už som písala reklamáciu cez stránku pošty, uvidím, čo mi odpíšu.
a čo chceš riešiť ešte len štyri dni po odoslaní ??? veď bol víkend
@bubuliatkova a ty sa kam ponáhľaš? Veď to ešte ani nestihli doručiť a ty už reklamácie posielaš 🤦♀️
napíš mi podacie číslo do súkromnej správy
@janai1 netušila som, že si ho môže kuriér do sebou nosiť domov...veď bola prevzatá na doručenie vo štvrtok 🤔
@janai1 takže keď už vo štvrtok 16.2. bola prevzatá na doručenie a stále nie je doručená mohla sa stratiť alebo je aj doručená ale kuriér ju v systéme nevyúčtoval ako doručenú , možností je veľa..ja keď vraciam do Lidl shopu príde to na druhý pracovný deň lebo je to expres zásielka nie balík, tie majú lehotu 2 pracovné dni aj to nie garantovanú.
@bubuliatkova keďže ty nie si ten, kto platil a objednával poštovné, mal by to reklamovať u pošty Lidl.