Stratený balík

bubuliatkova
20. feb 2023

Ahojte,
Stalo sa vám už niečo takéto?
Posielala som do Lidl eshopu naspäť oblečenie, ktoré mi nesadlo. Hodnota 26€, express kuriér zadarmo - hradí eshop.
Bol podaný 15.2. a 16.2. prevzatý na doručenie.
Odvtedy po ňom zľahla zem..
Už som písala reklamáciu cez stránku pošty, uvidím, čo mi odpíšu.

andrea_82
20. feb 2023

@bubuliatkova keďže ty nie si ten, kto platil a objednával poštovné, mal by to reklamovať u pošty Lidl.

irusa
20. feb 2023

a čo chceš riešiť ešte len štyri dni po odoslaní ??? veď bol víkend

janai1
20. feb 2023

@bubuliatkova a ty sa kam ponáhľaš? Veď to ešte ani nestihli doručiť a ty už reklamácie posielaš 🤦‍♀️

1angelika
20. feb 2023

napíš mi podacie číslo do súkromnej správy

bubuliatkova
autor
20. feb 2023

@janai1 netušila som, že si ho môže kuriér do sebou nosiť domov...veď bola prevzatá na doručenie vo štvrtok 🤔

janai1
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
1angelika
20. feb 2023

@janai1 prevzatá na doručenie znamená, že už je na rajóne kde má byť doručovaná u daného kuriéra, ktorý ju má doručiť adresátovi. Prevzatá na doručenie neznamená ako si asi myslíš, že prevzatá od odosielateľa.

1angelika
20. feb 2023

@janai1 takže keď už vo štvrtok 16.2. bola prevzatá na doručenie a stále nie je doručená mohla sa stratiť alebo je aj doručená ale kuriér ju v systéme nevyúčtoval ako doručenú , možností je veľa..ja keď vraciam do Lidl shopu príde to na druhý pracovný deň lebo je to expres zásielka nie balík, tie majú lehotu 2 pracovné dni aj to nie garantovanú.