Dobrý deň,
chce sa len opýtať či sa už niekomu stratil balíček na pošte a poprípade ako to riešil..
Minule sa mi stala menšia nepríjemná situácia. Predávam vlastnú výrobu na internete a akurát pred Vianocami som mala viac objednávok. Asi po 3 týždňoch mi napísala jedna pani s tým, že balíček jej zatiaľ neprišiel. Veľmi som sa čudovala a hrozne ma to mrzelo. Len neviem prečo po tak dlhom čase, mohli sme to riešiť skôr. Keď odosielam vždy všetko kontrolujem viackrát, meno, adresa.. Úprimne, neviem čo si o tom mám myslieť. Keď sa to nevyrieši, som ochotná peniaze vrátiť aj keď na tom budem stratová. Mali ste už niekto podobnú situáciu? Ako by ste to riešili vy?
@zuzkaa1991 ďakujem 🙂 Viem, že to už nebude jednoduché zistiť. Skúsim teda aspoň tú reklamáciu. Ale nemali by na pošte vedieť či bol balíček prebratý alebo nie?
@1lilly7 zásielku podávaj cez https://eph.posta.sk/ poštovné na doporučenú zásielku je lacnejšie o 0.40€ a na balík o 0.70€.
Mali sme jednu zásielku, v sledovaní na stránke pošty zobrazovalo prevzatá a príjemca ju vôbec nedostal. Potom vedúci depa oznámil, že zásielka zmizla u kuriéra. Pošta vyplatila hodnotu zásielky, bola poslaná ako poistená.
Verim, ze podavas elektronicky, takze si skus pozriet v historii alebo vyhladat podla podacieho cisla.
Ja vzdy, ked nieco posielam, hned po odoslani pisem adresatovi podacie cislo, kde si to moze aj sam sledovat. Ak to tsk nerobis, zacni, v buducnosti sa takymto neprijemnostiam mozno vdaka tomu vyhnes 🙂
@1lilly7 a ta pani to od teba brala ako obycajnu alebo doporucenu zasielku?
obycajna je na jej vlastnu zodpovednost, doporucena je drahsia ale da sa odsledovat podla podacieho cisla.
ak to ona od teba brala na vlastne riziko obycajne, nevracala by som peniaze, preco by si ty mala este byt stratova?
@1lilly7 obycajna zasielka nie nie kazda posta eviduje si obyčajne zasielky to bolo 10r dozadu ;) neviem ako je teraz uz 7r nie som na poste preto ja posielam aj obyčajný list doporucene len ;)
@maranco tiež tak a majú pravdu, fotím si to pred okienkom.
Ak je to väčšie ako obálka do schránky, už dávno mala sa ozvať, treba sa spýtať na poste osobne. Tieto zásielku často poštár ani nedorucuje!! Obyčajne väčšinou sa ani nesnažia napr u nás. Rovno dávajú lístok, ako nadrozmer. Stačí ze zabudla a trci to niekde na poste. Zase v zv poštárka veselo nechala takúto zásielku na podlahe v paneláku, alebo vylozenu na schránkami.... čiže možnosť je ze ktokoľvek si vezme okoloidúci.
Pri obyčajných zásielka ch väčších je veľká možnosť straty... krádeže. Určite to posielaj doporucene.
@simca06022011 mal som predtým poštárku ktorá riadne nosila bublinkové čínske obálky, potom prišla nová poštárka a tá všetko hrubšie ako 0,5 cm necháva na pošte lebo je to nadrozmerná zásielka.
@maranco my sme to aj riešili sťažnosťou a nepochodili sme. Lebo máji na všetko svoje interné pravidlá. O ktorých zákazník netuší:D kedze kazdy den lietat po obalky bol nonsense. Ked povedala ze krabicka vo veľkosti maleho mobilu a vahe par gramov je neskutocne velka na dorucenie mi uz rupli nervy...takže my sme spoluprácu s poštou ukončili. Sem tam sa stane ze niečo príde ale nešťastie ľudia v 99%posielajú veci doporučené.
Nemajú prijímať nadrozmer ako.obycajnu zásielku keď to nevedia doručiť. My platíme za doručenie na adresu.
@simca06022011 ráno mi posiela mail
list doručujú len taký čo strčia do schránky a balíky vozí poštový kuriér, ten že nemôže zobrať "nadrozmerné" listy lebo listy rieši doručovateľka, tak ich nechávajú na pošte.
@vanilkovazmrzka neposielam, ale určite začnem. Nikdy som zatiaľ problémy s poštou nemala, tak som to nejak neriešila. Ale určite sa oplatí si priplatiť, aby potom nevznikali takéto hlúpe problémy :(
@zuzuliennka1 ako obyčajnú. Máš pravdu, tie peniaze ma nemrzia, nechcem jej byť nič dlžná. Skôr ma mrzí, že to bola ručná výroba a venovala som tomu určitý čas a teraz to je niekde zapatrošené. No nevadí, nedá sa už s tým nič robiť..
@1lilly7 ano tomu rozumiem, to zamrzi najviac.
kazdopadne doplatila pani, mala to brat doporucene, najma ked islo o takyto specificky, rucne vyrabany tovar.
a bolo vidiet aj ten zabaleny tovar ze co to bolo? bolo to nejak specificke?
ci si to nejaka “dobra dusa” na poste u teba alebo u adresatky nemohla proste nechat.
@simca06022011 aj u nas vacsia zasielka - to postarka uz z posty odchadza proste s vypisanym listkom zltym a rovno hodi listok, nebude velke baliky vlacit cez cele mesto a “hrat loteriu”, kolko adresatov bude doma a kolko nie
@1lilly7 za to si praveze nemusis priplacat nic, podanie online je lacnejsie, aj ked o par centov, a vsetko to mas pekne prehladne vo svojom ucte 🙂
https://www.posta.sk/kontakty/postova-ohlasovna... skus tu, ja som tak vyriesila. doteraz mi to vrta v hlave, pretoze najprv mi odpisali, ze nie, nie je tam zasielka a zazrakom behom tyzdna prisla (po niekolkych mesiacoch)
@zuzuliennka1 no lenže tak to nema fungovať... tak nech ich nosí balíkov kuriér. Plus mesto =v meste si firmy, napr nám firemne zásielky nechava na pošte. Celý deň je to otvorene, dokonca postu nám nehadzu do schránky, ale dávajú na recepciu... ale aj tak reči o nadrozmeroch... Maju šoférov, kurierov (balikovy chodi autom), u nás na dedine chodí poštárka autom.. vedia sj to zariadiť. To je ako výhovorky, ktoré sme teraz riešili... každoročne... kuriér nestiha. Tak platíme vianočné príplatky (ešte arogantne vraj to je príplatok ako v zimnej sezóne na hoteloch:D skoro som odpadla), a aj tak nezabezpečí dostatok kuriérovi na rozvoz. Balíky nie sú na čas. Je to len neschopní manažment bohužiaľ.
@simca06022011 no ja viem, len taka je bohuzial realita a asi nie len u nas🤷🏼♀️ uz som niekolkokrat videla postarku s poloprazdnym bicyklom, zato zospinkovane vypisane zlte listky🫣
@zuzuliennka1 no je taka realita, ked to nik neriesi, ver ze keby nas boli nie kusy, ale stovky, co sa stazujeme tak by s tym nieco robili... lebo plaits za to, aby ti to prislo. A nie aby si ty po to chodila.
@maranco ved ja viem co posielaju :D alebo nechavaju v schranke... pripadne len sms pride... a
@zuzuliennka1 čo v tom bolo konkrétne nebolo vidieť, ale balím to do hnedých otvárateľných krabíc, takže pozrieť si to asi mohla. Tiež mi to napadlo, ale stále verím, že niekto by taký nebol..
@1lilly7 ak ste poslali obycajnu zasielku tazko sa po nej patra ale mate narok na spisanie reklamacii ale mala sanca
Preto treba posielat doporucene tie zásielky sa scenuju pri podani pri preprave pri doruceni ;)