Baby prosím Vás ako prebieha keď sa doporučená zásielka stratí,odošle inému adresátovi a pod?....Ak by som bola predajca a nakupujúcemu nepríde balík,kto komu má vrátiť obratom € a kto vybavuje reklamáciu a všetko s tým spojené?
@sissy27 no ako úplne,že divná situácia,adresa,meno,smerovka bola vypísaná dobre ako na balíku,tak i na podacom lístku,ale išlo to úplne na inú adresu,ale v tom istom meste a dokonca bola i prebraná ☹ čomu nerozumiem,lebo doporučená pošta ide do vlastných rúk.
Kupujúca vyžaduje € odo mňa hneď a ja,že si to mám vybaviť ako chcem.
@denij reklamaciu vybavujes ty ... podaj to co najskor lebo posta ma 30 dni na jej vybavenie ... ja by som kupujucej vratila peniaze hned ... nie je to jej chyba ... a ty si to dories s postou ... je to nonsenz ... co urobili ..
nahradia ti 20 nasobok postovneho ... 😉
@denij jednoznačne chyba pošty, ale peniaze by som ešte nevracala - mne sa stalo niečo podobné, poštárka musela ísť tam,kde doručila moju zásielku, vypýtala ju A doručila mne (išlo O podobné mená V jednom paneláku)... Doporučenu zásielku by mali vydať na OP, takže vedia komu, nech riešia... Neviem aká bola hodnota zásielky, ak ti vyplatia tak len niečo okolo 12€
@maznacik007 vracajú okolo 13 eur , mne sa stratila jedna zásielka a teraz sa mi zdá že dalšia 😒
@denij reklamáciu vybavuje odosielateľ, keďže má k tomu doklad...peniaze by som vrátila až po vyjadrení z pošty... Reklamovať môžeš len nedoručenie (stratu) zásielky alebo vydanie inej osobe ako adresátovi, ak bola zásielka odoslaná má zlú adresu, tak treba zistiť, kto ju zle napísal...