Sťažnosti na potraviny

12. jún 2020

Ahojte, baby zaujima ma ked ste riesili nejaku staznost na nejaky vyrobok od vyrobcu, ako sa zachovali? Ako reagovali? Odskodnili vas nejakym sposobom? Alebo len podakovali ze ste ich na chybne produkty upozornili a tym to bolo zazehnane? Myslim potraviny...Ja som pisala staznost no odpoved som zatial nedostala, tak som zvedava...no ak mate skusenost podelte sa o nu prosim 😊

tatiana1329
12. jún 2020

Nam sa tak stalo ze sme kupili nieco tusim v Lidli a nasli sme tam nejaku haved, tak sme im pisali a len podakovali za info a ze daju na to pozor a nebude sa to opakovat... To bolo vsetko

autor
12. jún 2020

@tatiana1329 a bol to vyrobok lidlackej znacky? Akoze ja by som ocakavala ze za taku neprijemnost ti daju aspon poukazku na nakup 🤦‍♀️

tatiana1329
12. jún 2020

Fu to uz naozaj neviem, ale v podstate sa to nevyriesilo nijako napisali len toto a este ze to preveria... Nic viac

liz_lemon
12. jún 2020

ja som raz mala plesen tusim v smotane, napisala som vyrobcovi, ospravedlnili sa, a ze nech im dam adresu, ze mi poslu nejake vyrobky, neprislo mi nic

potomka
12. jún 2020

Malokedy nejako odskodnia, takze byt tebou si nerobim nejake nadeje. Mozno ti ani odpoved neposlu a ked poslu, tak budes musiet byt aspon za to vdacna...

soldi
12. jún 2020

ja som reklamovala zatial potraviny 3 krat:
1. svet bedniciek plesnivy syr - poslali novy zdarma
2. plast v pecive - dostala som novy kus peciva
3.plesnivy jogurt v zaruke od spolocnosti z ruzomberku - poslali 6 novych jogurtov, napriek tomu, ze som kupovala v supermarkete a nie priamo od nich.

prasiatko30
12. jún 2020

Mne sa raz stalo ze som kupila platkovy syr v obale, bol este v zaruke a vo vnutri mal plesen - zavolala som naonfolinku vyrobcovi a ospraveflnili sa a poslali kuriera s dvomi takymi istymi baleniami a zobrali ten pokazeny ale obycajne to beriem naspat do obchodu a tam mi to vymenia

autor
12. jún 2020

@soldi tak aspon ze sa pekne zachovali, mne sa stalo ze som malemu otvorila krupicovu kasicku a boli v nej kratke vlasy, cely obsah som vysypala a bolo ich tam teda dost...tak som pisala mail vyrobcovi tak som velmi zvedava co mi odpisu lebo akoze obzvlast s potravinami pre deti by som taketo nieco necakala...

autor
12. jún 2020

@prasiatko30 aj to potesi ze aspon maju zaujem ti tu neprijemnost vykompenzovat...

tykat
12. jún 2020

Ja som reklamovala 1x ...v chlebe som nasla malú skrutku, nastastie len cinkla o zub...vyrobca sa hned ozval, poprosil o skrutku (nasli odkial vypadla) a poslali mi do potravín veľkú krabicu ich výrobkov s ospravedlnením a poďakovaním za spoluprácu 👍

autor
12. jún 2020

@tykat ty koki, tak to chvala Bohu ze len cinkla o zub 😳 ani si nechcem predstavit co by to mohlo spravit keby to zjes...🤦‍♀️

selest
12. jún 2020

Podakovali a poslali mi balik ale uplne ine vyrobky nez na co som sa stazovala😂ako caka som ze mi na vymenu poslu ked aj jeden kus toho co som "reklamovala" a oni mi poslali asi 10 balikov niecoho v nizsej hodnote co ani nemame radi a este to bolo asi mesiac pred zarukou. Tak ale poslali a podakovali za upozornenie..

autor
12. jún 2020

@selest ved to ze aspon nejake gesto 😊

selest
12. jún 2020

Pravdaze uz len to ze mi hned odpisali pan bol strasne mily..

sisaka
12. jún 2020

Ja mám šťastie, nezvyknem naraziť na pokazené výrobky. Len raz som kúpila čerstvé pesto ale fólia pod vrchnákom nebola dobre zalepená a tým pádom bol obsah plesnivy. Nikde som nevolala, vrátila som sa do obchodu, keďže ho mám kúsok od domu, nechceli odo mna ani bloček, len sa ospravedlnili a povedali, nech si idem zobrať druhé balenie. Ja keď niečo kupujem, tak to zvyknem hneď spotrebovať, takze mne by nepomohlo nechať si pokazený výrobok a potom čakať niekoľko dní-týždňov, kým mi pošlú nezávadný, keď sa chystám na večeru variť napríklad cestoviny s tým pestom.
Ak ma niekto čas niekde vypisovať a potom za to dostane trojnásobok toho, čo povodne kúpil a nevadí mu čakať na nezávadný výrobok další týždeň či dva, prečo nie...

lentilkaxxx
12. jún 2020

Ako výrobca sme tiež posielali zákazníkom daný tovar + pár iných výrobkov. Často býva pokazený tovar vplyvom nedodržania teplotného reťazca u predajcu alebo u prepravcu, nie chybou výrobcu (nasledna kontrola skladových vzoriek). Veľké reťazce sa na pokazený tovar vykašlú a neriešia. Spotrebiteľ si však často v budúcnosti radšej vyberie inú značku, aj keď nie je chyba u neho. Preto to často riešia priamo výrobcovia, aby nemali negatívnu reklamu

sense
12. jún 2020

Ja som reklamovala v lidl jogurt hoci bol v zaruke po otvoreni bol kelimok poloprazdny a plesnivy...poslali mi 5e poukaxku s ospravedlnenim...reklamaciu som robila cez stranku lidl....

selest
12. jún 2020

Ja by som asi plesnivy vyribok iba zaniesla do predajne aby si skontrolovali ostatne. Predsa len to je take ze staci mala dierka na obale a nikto dovnutra nevidi.. ale ja co som pisala vyrobcovi boli chipsy ktore mali byt ochutene a neboli to tie najlacnejsie cipsy, a asi sa im niekde pokazil stroj lebo ich vobec nechutili boli to len neslane oprazene zemiaky😂hnusne. Vtedy som posielala vyrobne cisla nech si to stiahnu z obchodov alebo co☺

nenne9
13. jún 2020

My sme raz kupili makronky v bille z ktorých asi 40% neboli zlepené..len tie suché časti bez plnky.pozreli sme výrobcu - Španielsko.muz im napisal e-mail.ozvali sa hneď a pýtali si fotky z obalu - kedy bol vyrobok vyrobený.po par dnoch prisiel list s ospravedlnenim a veľký balík s makronkami vsetkych príchutí.myslim ze tam bolo okolo 40 krabic😝

amarilka26
13. jún 2020

Ja som raz reklamovala cokolady, raz margotku, bola sama pavucina a cervik a raz cokoladu barilu, bol v nej dlhy chlp, ako zo stetca, bol normalne zaliaty v cokolade.Samozrejme som to poslala vyrobcovi vtedy a prislo mi pisomne podakovanie a krabica sladkosti 🙂

autor
13. jún 2020

@nenne9 wow, akurat si mi dobre chute na makronky narobila 😂