Ahojte, vinou kurierskej spolocnosti som sa nevedela dostat takmer 2 tyzdne k riadne zaplatenej zasielke. Samozrejme pocas tych 2 tyzdnov som do GLS volala, pisala z ich strany nezaujem riesit situaciu, resp. aspon ochota a snaha nieco riesit promptnejsie. Pisala som im oficialnu staznost, odpoved ze ano pravdu mam a ich to mrzi. Ide o to ze ja som v tomto pripade poskodena, k zasielke som sa potrebovala dostat cim skor na co som slusne apelovala na zaciatku. Pozadujem od nic nahradu skody. Ich to mrzi a "fajka zhasla", ked sa obratim na SOI pomozem si nejako viacej? Alebo na koho sa obratit? Mala som balik v boxe, ktory bol nefunkcny a zasielku som tam mala ulozenu 2 tyzdne stym, ze robili so mna neschopnu ze sa neviem pripojit k balikomatu ich spolocnosti. Nakoniec, navela navela ked som uz ozaj vytocena ziadala preverit ten box, resp. ziadala ked kurier pojde nech mi ten balik vytiahne odtial, tak po 2 tyzdnoch sa rozhybali, ze balikobox je nefuncny .
Dakujem
balíky v boxoch ani tak dlho neskladujú... ak bol nefunkčný prišli by na to oveľa skôr.
A navyše to za tie dva týždne si tam nikto iný nedal poslať balik/nechcel ho vybrať len ty?
@janai1 ..neskladuju,to je pravda. Ich "riesenie" bolo ze mi len predlzovali uloznu dobu s dodatkom, ze pevne veria se sa mi balik podari vybrat. Ako pisem 2 tyzdne som to s nimi riesila. To netusim, zrejme som tam balik mala asi len ja, mala obec, sice box tu maju ale zrejme malokto ho realne vyuziva, preto to nemali ani ochotu riesit.
@julia_romeo ..ze som sa nevedela dostat k svojmu baliku 2 tyzdne? Kurier nebol ochotny mi pomoct, podpora GLS tiez nic.. urgovat ich denno denne 2 tyzdne mi nepride normalne, vyhovorky na externu firmu, potom ze len moja schranka je nefunkcna, potom ze cely box nakoniec.. kazdy den mi odpisoval niekto iny a stale nieco ine, plus hlavne robili zo mna neschopnu ze sa neviem napojit na box, ze mam zly telefon atd atd.. Skusala som aj zdielat zasielku, skusali sme ju vyberat dalsimi 2 inymi telefonmi to iste. Proste totalna neochota a vyhorky z ich strany. Ten balik som potrebovala cim skor, vedeli o tom a kaslali na to. To ze ich to mrzi, je sice chvalihodne ale mne nic platne..
ja rozumiem ze si mala problem. Ale na toto nie je SOI
Neviem čo za balík to mal byť keď si ho tak nutne potrebovala a 2 týždne si sa nimi naťahovala ale ja by som objednala znovu a dala si poslať inde 😂
Každopádne toto nie je na SOI.
@janai1 ..bol to vyrobok na mieru a mal to byt darcek, ktory mal so mnou odist do zahranicia, lenze nesiel kedze som ho nedokazala vybrat v case ked som sla prec. A to som objednavala v celku predstihu ale necakala som ze 2 tyzdne sa nebudem moct ako dostat k baliku.. Zial.. riadne zaplatene dopredu.. ok a kam sa mam obratit teda? Zlyhali oni na celej ciare, od komunikacie az po ochotu.. odbili ma len tym ze ich to mrzi..
@julia_romeo ..a kam sa mam teda obratit? Bola to ich chyba, mne vznikol problem..
pozri sa najskor na VOP. Prepravne a kurierske sluzby ich maju postavene tak, ze nic negarantuju. Ked sa chces stazovat, na to je Urad pre regulaciu elektronickych komunikacii a postovych sluzieb. Ale s neskorsim dorucenim ti proste nikto nepomoze...
(nepravnicka a neprofesionalna rada) skusila by som to riesit aj s obchodom, v podmienkach zrejme maju pre vlastnú ochranu dodanie tovaru do 30/60 dni a chapem, ze akonahle to odovzdajú kurierovi tak stracaju kontrolu nad tovarom, takze pravny zaklad to nemá, ALE ty si si toho kuriera neobjednala, spolocnost si vybrali oni, rovnako zmluvu s gls maju oni a nie je tvoja vina ze sluzba nebola dodana v zodpovedajucej kvalite, tak nech sa snimi natahuje obchod. Dalsia vec, standardne vies eshop vratit do 14dni, co by robili v tomto prípade, ak by neslo o tovar na zakazku? Ja by som trvala na vrateni tovaru al. inej kompenzacii, absolútne ma nezaujima, ze ich zazmluvneny partner nie je schopny 2t opravit box, vzniknutu skodu nech si obchod pýta od gls.
@lindus_esterka ak je tovar na zakazku, na to sa nevztahuje odstupenie od zmluvy do 14 dni a takyto tovar sa vratit neda..
@julia_romeo ale ved to tam presne pisem. take "zamyslenie" ze ako by sa zachovali v takej situacii zucastnene strany, kedze kazda sa tvari, ze oni s tym nic
autorka môžeš sa obrátiť tak akurát na lampáreň keď to chceš tak blbo počuť ...
A čo očakaváš akože od tých sťažností?
@julia_romeo ..ďakujem, premyslam nad tym, ze tymto smerom sa "obratim" pozrela som zbezne SOI a ano tymto sa nezaoberaju.
@lindus_esterka ..ďakujem, ano logiku v tomto pripade to dava, ze by to v podstate mala riesit spolocnost (firma) u ktorej som si tovar objednala, vsak oni s nimi maju zmluvu na prepravu ale v podstate tiez to nie je ich vina, ze GLS mi strcili balik do nefunkcneho boxu. Nechcem ich tymto zatazovat v podstate zbytocne nakolko mne uz v GLS za pravdu dali, ze na ich strane (nefunkcny box) bola vina.
@janai1 ..no bodaj by tato relacia este "fungovala" 😁.. k veci, uz som hore pisala dali mi za pravdu, jedine co bolo ze sa mi ospravedlnili za komplikacie. Ale hlavne, ohodnotila som ich "sluzby" ked mi bol balik doruceny nakoniec. Z ich strany mi prisiel podnet, ze mam sa obratit na ich reklamacne oddelenie a "vyriesime" moju nespokojnost s dorucenim. Tak ja sprosta (doslova a do pismena) som vypisala ich reklamacny formular, vsetky udaje, opis situacie (vsetky maily atd.). Ano vsetko vykomunikovane, vsetko mi uznali dali za pravdu a jedine co mi na to vsetko, ze ich to neskutocne v mene celej spolocnosti mrzi. Ok, tak na co som pisala reklamaciu? A este zaver taky, ze dali mi za pravdu, ale len vyhorky na externu firmu, na zlyhanie kuriera atd atd. Ja som si za ich sluzbu vramci balika zaplatila (videli faktury za tovar). Tak na co maju reklamacne oddelenie??
a co konkretne by v tomto pripade mala SOI alebo ina institucia riesit?