Ahojte 🙂
Stalo sa Vám už niekedy, že Vám pošta neposlala šek za dobierku ? Poslala som na dobierku (na adresu) balík ešte 10.3.2021. Prebraté a teda logicky aj zaplatené to bolo 12.3.2021. Ale peniaze ešte stále nedošli. Už je to skoro mesiac a teda sa mi zdá, že to je uz moc času.
Vedia mi zistiť na hociktorej pošte, kde nastala zrada ?
Bolo dobre cialo uctu ? Ci peniazky neprisli niekomu onemu
Nech na poste zadaju Podacie cislo zasielky a uvidia co je s tym--s pozdravom ,zamestnanec posty
Mali ti už dávno (do toho týždňa) prísť peniažky..určite by som sa šla informovať na poštu..
Tak to uz ti veru peniaze mali prist. Musela tam nastat nejaka chyba. Treba im napisat a vyzistit, co sa tam mohlo udiat, ci si nahodou nezadala zle cislo uctu.
sla by som sa normalne spytat na postu, ved cislo zasielky mas, nech teda skontroluju ci si sa nahodou nepomylila alebo ci nie je chyba niekde u nich. ja ked som takto posielala tak mi prisli peniaze asi na desiaty den takze mesiac uz je dost isto
napiste mail na adresu reklamacie@slposta.sk a uvedte tam podacie cislo zasielky
alebo na zakaznickyservis@slposta.sk
treba napisat na mailovy kontakt, zbytocne budes chodit na postu