SPS sťažnosť

20. nov 2024

SPS mi stratil môj balík a prišiel mi iný balík s iným adresnými štítkom. Kde si môžem žiadať kompenzáciu pripadne sa sťažovať ? Nejaká infolinka ale mailová nie telefonická

autor
20. nov 2024

A nejaký email neexistuje ? Alebo nejaký info formulár ?

sweet20
20. nov 2024

Zavolaj tam, naco chces cakat? Aky mail? Kym ti odpisu .. ach jaj.. zavolaj, za minutu vybavena vec.. ci naco im chces pisat?

vevebono
20. nov 2024

Priamo na ich stránke som našla aj reklamačný protokol. Všetko máš v sekcii moja zásielka.

sweet20
20. nov 2024

@vevebono nie je tam jednoduchsie zavolat? Podla mna toto je zbytocna tema

vevebono
20. nov 2024

@sweet20 určite je to rýchlejšie

patka06
20. nov 2024

Napísala by som tu
https://www.sps-sro.sk/kde-je-moj-balik/
alebo
https://www.sps-sro.sk/nahlasit-poskodenie-balika/

Určite riešiť písomne, nie telefonátom

t1nusa
20. nov 2024

pár sekúnd na googli a nájdeš postup ako na to… máš problém s telefonovaním keď hľadáš email?