SPS mi stratil môj balík a prišiel mi iný balík s iným adresnými štítkom. Kde si môžem žiadať kompenzáciu pripadne sa sťažovať ? Nejaká infolinka ale mailová nie telefonická
A nejaký email neexistuje ? Alebo nejaký info formulár ?
Zavolaj tam, naco chces cakat? Aky mail? Kym ti odpisu .. ach jaj.. zavolaj, za minutu vybavena vec.. ci naco im chces pisat?
Priamo na ich stránke som našla aj reklamačný protokol. Všetko máš v sekcii moja zásielka.
Napísala by som tu
https://www.sps-sro.sk/kde-je-moj-balik/
alebo
https://www.sps-sro.sk/nahlasit-poskodenie-balika/
Určite riešiť písomne, nie telefonátom
pár sekúnd na googli a nájdeš postup ako na to… máš problém s telefonovaním keď hľadáš email?
https://www.sps-sro.sk/pobocky-a-servisne-stred...