Spôsoby platby na stránke Avon.

florianabotosova
13. okt 2019

Ahojte chcem sa opýtať dá sa zmeniť na stránke avonu spôsob platby? Ta moja sponzorka mi tam dala dobierku a nechcem to mat na dobierku ale na poštový poukaz dá sa to?

patka06
13. okt 2019

Ak je už objednávka odoslaná zmeniť sa to nedá

florianabotosova
autor
13. okt 2019

@patka06 nie ešte nie je odoslaná ale zajtra zavolám do firmy

repka15
13. okt 2019

@florianabotosova dá sa to zmeniť, keď sa robí objednávka. Je tam kolónka:faktúra alebo dobierka. Faktúra-je platba šekom. Šek bude v krabici s objednávkou.

patka06
13. okt 2019

@florianabotosova ak nie je odoslaná treba vstúpiť do objednávky a pred odoslaním zmeniť ako radí vyššie
Nie je nutné volať do firmy

florianabotosova
autor
13. okt 2019

@patka06 no mne sa to nedá lebo ja tam mam len dobierku tak preto chcem volať do firmy ci sa to dá zmeniť lebo ta moja sponzorka my nevedela povedať ze preco

patka06
13. okt 2019

@florianabotosova nechápem, musí sa to dať zmeniť, keď sa prihlásiš do online kancelárie prejdeš objednávku, ktorú máš zadanú a keď už vidíš tie farebné bodky - či tovar majú na sklade, tak tam je ten krok - označuje sa bodkou - že na faktúru a to je ono
Neviem to pozrieť teraz v mojom presne, lebo majú nejaký technický problém - tak možno preto to nešlo ani tebe - skús neskôr pozrieť
Skontroluj si prípadne konto, či tam nemáš niečo neuhradené

florianabotosova
autor
13. okt 2019

@patka06 mne to ukazuje takto neviem to nijak zmeniť sestra pred tým robila s avonom ale tam nemala ziadny dlh a ja som predošlú objednávku vyplatila lenže sestra robila aj s Oriflame a tam nevyplatila faktúru tak ci aj kvôli tomu ma nepusti

elisskah
13. okt 2019

@florianabotosova musíš sa vrátiť o krok späť. Nie je tam niekde tak napísané? Že späť? Alebo na začiatok objednávky?

patka06
13. okt 2019

@florianabotosova no ja to robím na PC v mobile nie ...ale to to je už súhrn objednávky tá zmena by sa mala dať urobiť skôr

florianabotosova
autor
13. okt 2019

Nedá sa to keď mám krok späť tak mi ukazuje iba tie demo ponuky nevadí zavolám do firmy ci mi oni budu vedieť nejak pomôcť

patka06
13. okt 2019

@florianabotosova tak skús celú objednávku vymazať a nahodiť znova ...možno to pôjde

silvianm
13. okt 2019

@florianabotosova Posta ti inak nevyda objednavku iba na dobierku.. vyber inu moznost dorucenia

patka06
13. okt 2019

@silvianm to nie je pravda, ja mám stále na faktúru, preberiem podpíšem a to je všetko

florianabotosova
autor
14. okt 2019

@silvianm vybrala som na adresu a aj tak to ukazovalo tak aj tak sa budem musieť informovať na firme ze prečo to tak mam

patka06
14. okt 2019

@florianabotosova daj potom prosím, ťa vedieť, zaujíma ma prečo to nefunguje ešte som sa s tým netretla

florianabotosova
autor
14. okt 2019

@patka06 volala som tak vraj ma niekto z trvalého bydliska kde bývam dlh preto mi to nejde na faktúru len na dobierku