Ahojte,
na faktúre od O2 sa nám už druhý mesiac objavuje položka služby mobilnej zábavy partnerov poskytovateľa. My o ničom nevieme, že by sme si také objednali alebo využívali. Má s tým niekto skúsenosť? Počula som od kamarátky, že oni to mali tiež, že ich babička niečo vraj potvrdila nejakú službu, ked jej ju telefonicky ponúkali. Ale my o ničom nevieme, že by sme niečo také odsúhlasili, telefon používa väčšinou dcéra a ani ona nevie o ničom, že by využívala. Sim-kartu sme zablokovali hned 2 dni po prvej faktúre, čo sa tam táto položka objavila a teraz to prišlo znova vyúčtované 9 eur za 2 dni čo nebola simka blokovaná. Nemáme paušál, platíme to, čo prevoláme, klasická cena je 0,10 eur za minútu do všetkých sietí.
treba zajst k operatorovi a tam to reklamovat.
@jahodka8 nemala by si sa skor obratit na O2?