Dobrý deň, chcel by som sa spýtať či nemá niekto skúsenosť s podobnou situáciou. V jednej súťaži v časopise, ktorý sa venuje PC a technike som vyhral herné slúchadlá, ktoré reálne stoja vyse 100 eur, t.j človek by očakával istú kvalitu. Slúchadlá sa vsak po týždni pokazili 🤷 Je mi úplne jasné, že žiadna reklamácia ani nič podobné nie je možné, ale napísali by ste aspoň mail danému časopisu alebo by ste to nechali úplne tak? Prípadne niekto niečo podobné zažil a dával spätnú väzbu? Dakujem
určite by som napísala mail časopisu, možno aj oni zostanú prekvapení...😉
urob tak ako to cítiš. Ak ťa to trápi a chceš niečo urobiť, tak určite skús napísať časopisu. Nevidím na tom nič zlé.
Sluchadla mozes reklamovat priamo cez spolocnost co ich vyraba 🙂