žienky, ide sa Vám prihlásiť do Georga? Mne ani za to... robila som úhradu, odhlásilo ma v polovici vypisovania a nedá sa mi prihlásiť, vkuse mi vyhodí, že boli ste úspešne odhlásení....
U mňa to isté, chystala som sa robiť úhrady a po zadaní hesla ma vyhodí a stále mi vypíše, že som bola úspešne odhlásená, že sa mám opätovne prihlásiť a takto dookola už polhodinu...😡😤
Dnes už asi žiadne úhrady neurobíme 🤔🤥
Ten George viac nejde ako ide...stále nejaká údržba systému...
@lentilka77 super...prečo sa musí pototo vecne vtedy, keď ho potrebujem...
Celý "slávny" George ma vytočil už na začiatku - keď som prešla z pôvodného ibankingu (ktorý ma problém málokedy) do Georga, tak ako prvé všetky platby v celom poslednom mesiaci preklopil ako "neuhradené - čakajúce". Tak som musela obvolať alebo emailovať všetkým ako debil "prosím Vás, túto moju platbu evidujete ako uhradenú, alebo nie?".
Načo takýto hurá systém s infantilnou grafikou, keď nefunguje? Chce to akože uľahčovať život a pri tom nemám šancu mu zabrániť, aby si o mne ukladal kopec dát - napríklad, prečo by mala mať banka uložený môj osobný adresár, komu platím? Čo je koho do toho, kto je moja rodina alebo obchodné kontakty? A to už ani nevravím, že ak som si do poznámky k jednej platbe dala slovo "úhrada dlhu z 4.2.", aby som vedela, ku ktorej faktúre to priradiť.. akosi náhodne ihneď v ten deň mi slsp poslala emaily s ponukou úveru a potom aj 2x volali. Načo je TOTO dobré (okrem ich vrecka)?
Celý george mi lezie na nervy od začiatku,viac neplechy ako pomoci/uľahčenia
Včera som sa síce neprihlasovala,ale pred pár dňami tiež nešiel!!
@duun mne minulý mesiac dalo 2 platby ako "čakajúce" - "rezervované" a potom odišli 2x ,tiež som potom musela obvolavat a žiadať vrátenie peňazí 🙈😬
aj ten adresár.. nakupujem často v eshopoch, preto mám adresár plný "podivných" firiem, ktoré sa 1. aj tak do ďalšieho nákupu pravdepodobne premenujú (szčo alebo sro), 2. zaniknú, 3. časť nákupov je jednorázová (chladnička dúfam vydrží 10 rokov, som naivná, viem :D ). Neznášam, doslova nenávidím, ak mi akýkoľvek systém (vrátane windowsov alebo "dopĺňača viet" v mobile) podsúva svoje riešenia a návrhy .. tu si AJ TAK VŽDY a zo zásady skontrolujem IBAN, skontrolujem príjemcu atď. VŽDY.. takže automatické dopĺňanie niekedy iba zdržuje, lebo musím vymazať predvyplnené čísla / sumy / adresy... A nevidím v tom systéme pre dummies žiadne tlačítko typu "chcem to vypnúť!".. možno tam je, ale dobre schované, aby ho dummies nevypli náhodou a aby banka neprišla o dôležité dáta o nákupnom správaní klientov.
Trochu mi to tak príde, že sa teraz všetky firmy predháňajú v tom, ako vyhovieť rastúcej generácii "klikačov", aby bolo všetko veselé, jednoduché, farebné, fun!!! Prečo ale nemôže aspoň niečo ostať pre DOSPELÝCH! Už mi tam chýba iba tlačítko - Zdieľajte svoju platbu na Facebooku s ostatnými 🙂 alebo počítanie lajkov za to, že som zaplatila za elektrinu :D
mne george absolutne nevyhovuje :-/ možno pre mňa ako fyzickú osobu OK, jednoduché, prehladné....ale práca s firemným účtom mi príde total neprofesionalna, po vytlačení finančných transakcií mi ani len nezobrazí variabilný symbol. Škoda starého internetbankingu.
aj mne pri prihlasovaní veľakrat vyhodilo že som úspešne odhlásená... po prvom prihlásení do georga mi hned volali že som im zaslala žiadosť o úver...to som len klikala na ikonky že kde čo nájdem.. vtomto sú veľmi rýchly ale že neviem odoslať platbu ktorú načítava pol hodinu to už je nepodstatné pre nich
:D a tiež ma "pobavilo" to, že všetky platby doteraz ibanking hneď s tlačítko podpísať poslal sms. Ale George sa musí spýtať a musíte to znovu potvrdiť - a teraz vám zašleme sms.. mám vždy chuť na komentár: "no nie, sms? ja som myslela, že tu čakám na banány?!"
ja nechcem džordža ... ja chcem starú klasiku..ktorú mám stále na pc aj na mobile... a tiež mi tam skáče,že klasika čoskoro skončí.. nechcem džordža...
Georg mi ide na nervy.
Potesim ta, nefunguje. Mne vypise ze maju poruchu.