Ahojte chcem sa opýtať je tu niekto kto mal problem ako ja kupila som cez eshop zrkadlo a prišlo mi poskodene doniesol mi balik kurier slovenskej pošty chyba vznikla pravdepodobne v preprave a tam sa poškodilo ma poskodeny ram...nakoľko som zaň nedala dosť € tak by som sa chcela spýtať či niekto neviete či sa to da niejako reklamovať alebo ako mam postupovať a či sa ešte niejako dostanem k euram?platila som cez účet ďakujem
@julkaaa1 kontaktovať predajcu ten skôr bude vedieť poradiť čo máte robiť. 🙂
@felicita027...žiaľ oni tvrdia ze tovar poslali bez poškodenia....ze chyba došla ked bol balik v preprave
@julkaaa1 je v záruke tovar? Predpokladám, že áno. Tak musia prijať reklamáciu.
@paulinkaa2 kontaktovala som už 5 krat a stale tvrdia ze poslali bezchybne zrkadlo ze sa poškodilo ked bolo v preprave
@julkaaa1 netreba kontaktovať ale vyplniť formulár na reklamáciu a poslať. Takto sa dohadovať cez telefón nemá zmysel.
@julkaaa1 nedajte sa. Podajte na reklamáciu
Ja som takto točila tv 4x a na 5x už prišlo tv rozbite. 😀 a.poslali mi peniaze späť a platil to dopravca.
Tak predajca nech si to vybavi s prepravcom.
@paulinkaa2 ako ja som uz zabalila a nachystala ze poslem po kurierovi ale stale mi tvrdia ze mi to nevymenia lebo to nieje ich chyba
@julkaaa1 za mňa je to veľmi neseriózny prístupbtoho obchodu. Keď predávajú takéto veci tak musia rátať s nejakým rizikom. To oni majú vzťah s prepravcom nie ty. Nie je to ich chyba ale majú za to zobrať zodpovednosť a vydiskutovať si to s prepravcom oni. Trvaj na svojom, všetku dokumentáciu si odlož a nedaj sa.
@julkaaa1 Posli im zrkadlo a do komunikacie napis aj ze v pripade potreby sa obratis na SOI, aby posudili koho je to chyba.
Ak si prebrala balík bez výhrady treba reklamovať skrytu vadu na zásielke /obratom - písomne+foto/ u odosielateľa. Ten si následne uplatní reklamáciu u prepravcu. Za predpokladu, že prepravcu objednával odosielateľ.
@v3rca11 nie Praveze aj krabica všetko ok az ked som rozbalila som si vsimla ze je poskodeny ram tak som to zabalila dohodla qa s tym kurierom zw ho posleme na reklamaciu ale napisala som im tu reklamaciu a oni ze mi to nezreklamuju lebo to je vina prepravcu tak som nevedela ci to poslať normálne alebo ci radsej mam to riešiť cez tu slovensku poštu teda ako chybu prepravcu...
U predajcu..mne došli rozbité taniere a predajca mi poslal nové..
ja som 2x objednavala svetlo, a doslo poskodene, islo o 2 rozne firmy, a vzdy bez problemov poslali kuriera, aby to zobral a peniaze mi vratili
@liz_lemon no ja uvidím zajtra to posielam po kurierovi napisala som im tam raklamaciu nech pošlú neposkodeny tovar alebo peniaze a hlavne nech napíšu na krabicu ze tam je sklo lebo ani to tam nieje co tiez nepochopim vzdy a kazdom kde som mala sklo bolo vždy nalepene bud poháre alebo ze pozor sklo nahnevala som sa tak som im tam.napisala na papier pozor sklo
do 24h mas narok podat reklamaciu na poste, asi by som volila toto riesenie kde je aspon aka taka sanca. inak pokial to bolo objednane cez eshop mas narok na odstupenie od zmluvy do 14 dni a je jedno v akom stave to prislo. upovedomila si ich ze to prislo poskodene. keby neakceptovali mozes ich dat na soi.
@ninkamamka co konkretne znamená to odstúpenie od zmluvy?
@julkaaa1 je to klasicky vratenie tovaru ako keby ti nevyhovoval
To je chyba predajcu, tovar mal riadne zabalit, aby nemohlo dojst k poskodeniu, ak sa poskodil cestou, je to ich chyba, tovar ti musia vymenit. Uz som nakupovala takto x-krat a ak sa cestou nieco poskodilo, vzdy mi to predajca na svoje náklady vymenil. Toto je nejaky neseriozny obchod, ved daj sem jeho meno, nech ma "reklamu"
Reklamovať by sa malo u predajcu. Predajca zodpovedá za tovar, ktorý je v preprave a ako on si to potom s poštou vyrieši je jeho vec.