Ahojte, objednala som si nohavice z jednej UK stránky, dnes mi prišli, ale potrebovala by som asi tak o 5 čísel menšie. Postupovala som podľa stránky - vrátenie tovaru, vytlačila som štítok (nejaká prepravná spoločnosť Hermes) , ďalej som balík zabalila, zaniesla na poštu, ale pani poštárka mi povedala, že tento podací lístok nejde načítať a nedá sa to poslať. Písala som aj na podporu stránky a napísali mi, že štítok je v poriadku. Viete mi povedať, kde môže byť chyba ? Vracali ste už takto tovar ? Ďakujem.
@nelca84 Však práve tam píšu, že na Slovenskej pošte. Niesom blbá. :D Práve preto tomu nerozumiem, že kde je chyba, keď na stránke píšu, že na Slovenskej pošte..
Visit this page and fill in your order number, email and other details to generate a return label. The return label will be downloadable as a PDF once you enter your details.
Indicate on the paper return invoice included in your order which items you are returning and the reason why. Pack your item(s) and invoice into a shipping envelope or box (ideally the original delivery box).
Attach the return label to the box, and drop off at any Slovak Post location. You may find your nearest shop using this locator. The tracking number on your return label will allow you to track your return back to our returns partner in the UK.
Please allow at least 2 weeks from when your return is delivered to the UK for your return to be processed. Returns are generally processed between 8-10 business days from receipt, and you will receive an email confirmation once your return has been processed.
@alexas56 chyba bude asi v tom, ze slovenska posta s nimi nespolupracuje. Logicky nemozes podaci listok cudzej prepravnej spolocnosti podat kde sa ti zachce. Ked si pisala na podporu, tak si mala zistit, kde to mas podat 🤷♀️