Ma niekto skusenosti s kupou cez stranku KupSito.sk?Dakujem pekne
nemam,ale zaujala ma cena postovneho
zahranicne postovne? su to Poliaci?
Skúsenosti so stránkou www.kupsito.sk
Platí sa dopredu teda vopred. Na tovar čakáte neskutočne dlho. Ak vám ho vôbec pošlú. Fotografie na webe nesúhlasia s tovarom čo si objednávate. Firma sa totiž zaoberá aj predajom použitých auto-dielov. Ak máte šťastie tak sa vám občas podarí do kupsito.sk aj dovolať telefonický, hoci majú napísané že podávajú informácie každý pracovný deň do 17.00 hod.. Ak sa aj náhodou dovoláte, tak informácie nezískate, pretože vám povedia, aby ste zavolali za chvíľku -- vraj to čo potrebujete vedieť zistia. Potom vám už nezdvihnú telefón a musíte volať z iného tel.čísla....no a scenár sa opakuje. Preto by som túto firmu nedoporučil ani svojím nepriateľom. Pozor!!!! Pozor!!!
su to Slovaci, ktory sprostredkuju predaj z polskeho Allegro - nie su to priami predajcovia. Ja som objednavala 2x a oba razy spokojnost. Len si samozrejme treba poriadne precitat co je pri inzerate pisane , co sa tyka oblecenia miery napriklad 🙂.
Ano su to Slovaci ktory sprostredkuvaju tovar z Alegra no ak ste trosku sikovny a prepocitate si tovar na Alegre do nasej meny tak je velky rozdiel kupsito ma navysene ceny az o 9euro plus postovne.
Takze ak neradi davate niekomu zarobit a chcete sa tomu vyhnut staci napisat predajcovi na alegre ci posiela tovar na Slovensko polovica predajcov na Alegre posiela tovar teraz je uz cely modry konik same alegro trosku nevyhoda ze kazdy predajca ma ine postovne ak ma vyssie postovne vtedy sa oplati brat od jedneho predajcu aspon 2ks veci.A este mame jednu stranku taktiez sprostredkovatia tovaru z alegra kupsito prebrali od nich tovarzpolska.sk
Objednával som 2.2.2017 autosúčiastku na MB konkrétne kompresor, zaplatil som preddavok 1/10 % z ceny, prefotil som potvrdenie o prevode a zaslal im to mailom, aby mi tovar niekto medzičasom nevyfúkol, potvrdili mi obratom súhlas a objednávku vybavili. dnes t.j. 8.2.2017 mám súčiatku doma. Prišla mi na dobierku, poliaci cez allegro chcú peniaze dopredu. cena aj z poškovným cca 42,- Eur, u nás po predajcoch použitých dielov cca od 80 do 150,- Eur. takže asi tak. Kupsito si k cene pripočítal cca 5,- Eur. porovnával som z allegrom a poštovné cca 5,- Eur a keď som v minulosti objednával priamo cez allegro tak poškovné bolo cca 17,- Eur.
❗❗❗❗Určite neodporúčam, na tovar sa čaká dlho a keď už prišiel prišiel zámeneny, infolinka stále obsadzovaci ton, na stránke garantujú odpovedať do 24hod, co zákazníci môžu dokázať že nie je tak...keď už som po urgencii dostala telefonát ozve sa vám dáma, ktorá sa ani nepredstaví a komunikuje na úrovni mojich detí s prepáčením....neodporúcil by som bohužiaľ ani nepriateľovi!!! 😔😔😔 A podotýkam tovar ktorý som si objednala doteraz nemám...podotýkam ešte že tovar stal cca 54e, na poľskej stránke cca 20 ( lebo sa neunuvaju tovar prebaliť tak nájdete aj presnú firmu odkiaľ to objednali z Poľska)....cize môžte vidieť maržu
Ja som si objednala tovar 28. marca za 63€ aj som to zaplatila samozrejme, a doteraz nič neprišlo, neviem sa dovolať a na maily nikto neodpovedá.......
Mne tovar prišiel,odpísali a že nech som trpezlivá vzhladom na terajšiu situáciu... Tak som im napísala,že ja som trpezlivá,ale ked som prečítala recenzie,tak sa obávam či tovar vôbec dôjde a či bude v poriadku. V zápatí som dostala e-mail,že tovar je objednaný a doručia o 5-10 dní.Tak aj bolo.
Ale tovar chcem vrátit spať,nevyhovuje a je tam písané,že ho treba poslať do Polska. 19€ ,dakujem pekne.Písala som im nech mi pošlu adresu na vrátenie,ale určite odpíšu Polsko.Tak im napíšem ,či to myslia vážne.Pretože tovar prebalili,čiže najprv došiel z Polska na Sk,tak by ho mali prijať tu.
Takže nikdy viac
Ja som im napísala tri maily....v tom treťom som už strácala nervy a písala som im, ze su nepodarena firma a mám chuť nahlásiť ich na políciu, atď a neviem či to bolo aj tým, ale do dvoch dní mi prišli peniaze za policu na účet....no určite by som si od nich už nikdy nič neobjednala
Dnes som dostala objednane obrusy.Objednavala som 140 na 180 alebo na190,poslali mi 3 m.dlhy.2 obrusy 1 za 8.87, 10 cm siroke.@ dlhe pasy za 17 eur.Nikdy viac.
S manželom sme objednávali viac krát a nemali sme zatiaľ žiadny problém, sú to sprostredkovatelia takže treba rátať s tým že ten tovar môže cestovať dlhšie, samozrejme neovplyvnia čo daný predajca zákazníkovi reálne odošle
A treba rátať s tým že ak tovar chcete poslať späť tak treba poslať do Poľska, som zvedavá koľko budem platiť poštovné,lebo som pozerala že asi 20€ . Pošlem to späť a nikdy viac.
Neviem teda či je to pre nich príjemné mať toľko sťažností,ja by som sa prepadla od hanby
@januska247 ba@soi.sk treba ich nahlasit na soi su to podvodnici neobjednavat a ten co nema tovar napiste na soi ja uz som pisal pridajte sa aj ostatny
@mariena1360 ba@soi.sktreba napisat na soi ja uz som pisal tiez ma nasraly
@asturia Veľmi zlé skúsenosti mám zálohu som zaplatila nezdvíhali telefón neodpisovali na mail asi 1000 krát som im volala za deň konečne sa jednej dáme od uráčilo mi zavolať a objednávku som zrušila povedala že mi záloha bude vrátená tak dúfam inak ich budem riešiť už cez políciu pre mňa sú to podvodníci!!!!!!!!!!! nedôveryhodná firma .KEBY TA PANI CO MI VOLALA RADŠEJ NAMIESTO TEJ SPRSKY REČI AKO SOM SI DOVOLILA 4 maily im poslať zdvihla svoj zadok a obslúžila zakaznikov aspoň len keby si dala námahu telefon zdvihnúť
@tejkaa a keď sú sprostredkovatelia ako píšete tak to im je zaťažko 10 dni zdvihnúť telefón odpísať na mail potom čo im zašlete dosť vysokú zálohu ešte mi rozhorčená zavola ako som si dovolila 4 maily poslať pre mna Podvodníci !
@asturia veľmi zle skúsenosti poslala som zálohu dva týždne neodpovedajú na mail telefón nedvíhaju je to nedôveryhodna firma dajte si pozor ja len ľutujem ze som si neprečítala recenzie na nich sú teda parádne zle
Ja som neni spokojna, vyklikala som si tovar po tyzdni mi povedali ze ne nadrozmerny - pritom nie je, a nadrozmernost oddovodnili tym že je to krehke. Za krehkost si vypytali dopravu 50 eur. Pritom, krehkost si vedia poistit, ako v kazdej spedicke a to im v pohode zreklamuju. Takze idem nakupit na allegro. a budem to mat este o 60 eur lacnejsie, No zdierat sa nenecham!
nedoveryhodný, objednal som si tovar, poslal som 20 euro zaň, po troch dňoch mi napísali, že ľutujú, že tovar nemajú, peitom ho mali v ponuke, že mi vrátia peniaze alebo si mám vybrať iný tovar, .. myslím, že sa im treba radšej vyhnuť
Ja som sa slušne opýtala na penovu rohož do kúpeľne, nakoľko písali, že jej majú 5 kusov a kus stál 10,20 eura, čiže som počítala, že to je za meter, no na poľskom Allegro uvádzali z tohoto tovaru k dispozícii len 1,9 metra, čo bolo pre mňa málo. Opýtala som sa teda, či je ten údaj 5 ks pravdivý, na čo mi prišiel mail, že ako je na stránke uvedené (nebolo), cena je za 10 cm!!!! Čo znamená meter peny na zem za 100 eur 🙄🤯
Neveriaco som sa opýtala, či sa nepomýlil (Allegro má cenu za m cca 6 eur), a oni mi nervózne odpísali, že ako ma už informovali, cena je za 10 cm. Vďaka Bohu, že som to neobjednavala...
Takže vôbec nikdy, kupsito.sk absolútne nie.
Sprostredkovatelia pre tovar z Poľska.
Komunikácia obchodu na neodbornej úrovni - pravdepodobne pracovník neoboznámený s obchodnými podmienkami spoločnosti, v ktorej pracuje.
Dlhá dodacia doba tovaru dlhšia, ako je uvádzaná.
Dodanie tovaru zo slovenskej adresy na adresu odberateľa, prípadné vrátenie tovaru do 14 dní alebo reklamácia tovaru však na vlastné náklady odosielané do Poľska - mnohonásobne sa tovar predraží.
ZVÁŽTE NÁKUP PRIAMO CEZ ALLEGRO a napíšte predajcovi z Poľska, či odosiela na Slovensko predtým, ako platbu pošlete.
URČITE TENTO OBCHOD = KUPSITO.SK, NEODPORÚČAM 👍👍👍
Som velmi nahnevana a tento eshop urcite neodporucam. Objednala som si 2x zrkadlo v kovovom rame a 2x mi přišlo rozbite. Mojou chybou som prve rozbalila az po dlhsom case, kedze ale balik nebol nijako poskodeny,tak ma ani nenapadlo, ze zrkadlo bude vo vnutri rozbite. Takze reklamaciu mi hned zamietli z dovodu dlhej doby. Objednala som teda druhykrat take iste, otvorila som ho 2dni po doruceni, lebo mi ho dorucovali do prace a bol piatok a nebola som v dany den v praci. V pondelok som ho ihned otvorila a znova rozbite. Ked som nahlasovala tuto relamaciu cez ich stranku, nasli si kopu dovodov, preco reklamaciu neuznat. Vraj som tovar mala otvorit pred kurierom. No neviem, ci niekto otvara balicky pred kurierom, ktory vam tovar ledva donesie a nie zeby este cakal kym ho skontrolujete. takze nedoporucam, ocividne si niekto mysli, ze ked si spravi eshop tak uz je velky podnikatel.Taketo spravanie voci klientom im urcite novych neprinesie. URCITE NEODPORUCAM!!!!
Ľutujem len to, že som si tieto recenzie neprečítala skôr. Aj napriek tomu, že som zo stránky nemala úplne dobrý pocit, objednala som synovcovi na Vianoce detský sniper za 45€. Akonáhle som tovar zaplatila, už nebol na sklade. Dovolať sa je nemožné, vraj všetci operátori sú vyťažení. Napísala som e-mail, no zatiaľ ani obraz, ani zvuk. Mám silný pocit, že moje peniaze sú v nenávratne. Poraďte, prosím, čo na nich zaberá. Ďakujem!!!
@pzdena dobry vecer, priatelia mi preposlali vasu recenziu. Zial stava sa to, ze niekedy je tovar realne vypredany hoci elektronicky nam este svieti skladom- predpokladam, ze Vam v podobnom zneni prisiel email. Zial akt. sme velmi vytazeni skrz Vianoce, tak nie sme schopni v realnom case reagovat na kazdu otazku. Akt. denne vybavujeme cez 120 objednavok plus niekto na jednu objednavku ma dalsie 2-3 emaily (otazky). Mozem Vas len ubezpecit, ze pokial si nenajdete nahradu, tak Vam peniazky vratime, ak sa tak uz medzicasom nestalo. Pokojny vikend prajem. Čelko
Dobrý deň pán Čelko, ďakujem za rýchlu reakciu. Medzičasom som podala sťažnosť do banky a budem pokračovať s oznámením na políciu a taktiež podám podnet na Štátnu obchodnú inšpekciu. Ešte som sa našťastie nestretla s tak neserióznou firmou. V e-maili som Vám jasne oznámila, že žiadam o vrátenie peňazí a nemám záujem si čokoľvek od Vás objednávať. Našťastie je tu aj poľská firma Allegro, ktorá s objednávkou nemala žiadny problém a tovar mi bol okamžite doručený. Zároveň chcem poďakovať Vašim priateľom, ktorí Vás tak dobre "informovali".
P.S.: Som neskutočne vytočená a nas....tá z Vášho postoja voči zákazníkom.