Milá komunita modrého konika.Otvaram diskusiu o skúsenostiach s predĺženou zárukou cez Planeo Elektro, poisťovňou ERGO , ktorá sa premenovala už na sv.poišťovňa.
Oplatí sa zaplatiť pri kúpe predĺženú záruku alebo nie?
Predĺženú záruku som využila v prípade synovej sonickej kefky Philips Sonic care, ktorá sa pokazila po 2 rokoch a 1 týždni... Kefku predajňa poslala do servisu, kde zistili chybný motorček, išlo o neopraviteľnú vadu, tak mi dali novú kefku. Ale nie je to aktuálna skúsenosť, ale spred roka. Mala som predĺženú záruku aj pri starej chladničke, ale tú som vôbec nevyužila. Pri kúpe novej som to už odmietla a predavačka sa tvárila, akoby som vyvraždila polovicu predajne. 😝
@lujze ja som ju dostal plus rok zadarmo, ked som im odmietol kupit ponukanu 2 rocnu navyse. Ver8m, ze to nikdy nebude potreba vyuzit.