Skusenost s poisťovnou AL...NZ.
zenicky, vyzurte sa alebo pochvalte, aké mate skusenosti s poisťovnami... Keď dojde k poistnej udalosti.. moja osobna skusenost s Alian...om.
NESKUTOCNE PODVODNICKA POISTOVNA ... je zbytocne byť u nich poistný..
U nas doslo k skode na majetku a podla zmluvy s poistovnou vyplyvalo vyplatit skodu. Samozrejme, rýchla odpoved od poisťovne.. ziaden nárok. Po opakovaných odvolaniach nic nevyplatili, su majstri v argumentovaní "ako vam nevyplatit - to co vám podla zmluvy prislucha! Za desiatky rokov platenia poistneho - v prípade vznikuškody - NIČ - NULA.... ALLIANZ -NIKDY. Vsetko s nimi rusim !!!!!! Takze ak ma este osloví nejaky poistovak, rovno ho poslem ......
@tomi16 ono záludnosti sú v prvom rade v tom, ČO konkrétne má človek poistené a treba si dôkladne prečítať aj všetky výluky z poistenia...
Ja som si v allianzi zatiaľ riešila len plnenie z úrazového poistenia - denné odškodné vyplatili bleskovo, hádam do týždňa od podania papierov som mala peniaze na účte, s trvalými následkami to bolo na dlhšie, ale nakoniec vyplatili aj to, tam sa to skomplikovalo v komunikácii medzi ošetrujúcim lekárom a likvidátorom, nie celkom si rozumeli 🙂
Čo sa týka odpovede pre vás "žiaden nárok" - zrejme to aj nejako zdôvodnili, odvolali sa na konkrétny bod v zmluve, nie?
A samozrejme, poisťovne vždy najprv hľadajú dôvod, ako nevyplatiť - je úplne jedno, či sa bavíme o allianze, kooperatíve, generali, akejkoľvek inej... Ale to je logické, každý sa snaží zarobiť a nie rozhadzovať, naviac pri tom, koľko ľudí sa snaží vytiahnuť prachy z poisťovní za nič, tak sa ani nečudujem, že naozaj ich zaujíma každé písmenko či čiarka v zmluve.
@tomi16 dôležité sú aj tie malinké písmená v podmienkach zmluvy, viacstrannej prílohe, takže nie len čítať hlavnú stranu kde sú údaje,suma a + - čo je poistené...treba si k tomu sadnúť a preštudovať komplet všetky prílohy..
poviem príklad:
úraz tváre:
spadá tam čelo,oko´,nos,brada ...ale máš úraz napr. rozťaté obočie...to už nie...lebo to tam jednoducho nieje zakotvené..
chapenzi?
ja mam poistene deti u nich a pri urazoch nebol problem, aj auto ked bola havarka tak v pohode.... nastastie nic ine sme zatial neriesili ale vsetky poistky mame u nich.... ja si len pamatam, ze nam nechceli poistit veci garazi, ktoru mame vramci domu pre pripad kradeze /mm tam ma naradie, kosacky /
Už som inak od viacerých známych počula, že tam nemajú úplne čisté praktiky ale podľa mňa to tak máš v každej poisťovni. Ono si treba v prvom rade uvedomiť, že to nerobia preto aby pomohli tebe ale aby pomohli sebe. Takže je jasné, že sa budú snažiť ušetriť kde sa dá a na tom budú mať postavené aj zmluvy :/
@meryika v zmluve bolo to preco sa ta poistna udalost stala, ale ako som uz napísala ich odovodnenie aj na druhe moje odvolanie bolo rovnake... mam sa odvolavat donekonecna ? Oni dobre vedia, ze obycajny clovek sa nebude sudit s takouto velkou firmou. Su to jednotucho zmrdi.. Skoncili sme s nimi a nikomu neodporucam tuto poistovnu.
@sissy27 aj ja som sa odvolala na konkretne body v zmluve, ktoré presne opísali situaciu, Ta zmluva bola z pred skoro 30 rokov a bola robena tak , ze dnes by sa poistovna uz takto neoklamala a poistila vśkoro vsetko.. no na priek tomu je ubohe, ze za tolke roky pravidelneho platenia, nic neuznali. Kde sa este obratit?
@tomi16 skús tu https://www.slaspo.sk/
My to tu ťažko zhodnotíme, ani si nenapísala čo sa stalo a zmluvu sme tiež nevideli. Ale aj ty ako klient si povinná splniť určité podmienky, napríklad majetok si musíš proti krádeži nejako zabezpečiť, ak ťa vykradnú cez otvorené okno / dvere, tak je to tvoja chyba a poisťovňa nič nevyplatí.
To ma mrzí, moji rodičia práveže boli spokojní im po krádeži vyplatili. Aj my mame tu istú tak by ma zaujimalo co uviedli ako dôvod nech prekontrolujem svoje zmluvy.