Ahojte, chcem sa opytat, ci niekto uz mal nejaku podobnu skusenost pri predaji cez bazar tu na mk- predavala som saty, ozvala sa mi zaujemkyna, zaplatila vopred cez ib, odoslala som doporucene. Po niekolkych dnoch som ju kontaktovala, lebo sa neozyvala, ci uz jej saty dosli, ze este nie, ze jej mam poslat cislo balicka. Tak som poslala, zaroven som kukla aj ja na sledovanie zasielok posty a tam bolo napisane, ze adresat neznamy, zasielka vratena. Pozrela som cez google maps uvedenu adresu a vybehlo mi len kopec firiem. Adresu, ktoru mi uviedla bola bez nazvu firmy, len klasika- meno, ulica , mesto a psc. Tak som jej napisala, ved tam sidlia len firmy, ze co mi to dala za adresu, ze nedala nazov firmy, ona, ze nie, ze sa len pomylila v psc, ze ked sa mi vrati zasielka, ze ona mi posle postovne, nech to poslem znova. Zasielka sa vratila, cela doskrtana obalka a na nej, ze treba uviest nazov firmy, ze na uvedenej adrese sidli kopec firiem. Postarka mi povedala, ze s psč to nič nema, ze zrejme uvedena osoba si nechcela prevziat zasielku. Comu ja velmi nerozumiem, ked aj zaplatila za tovar, tak co by z toho mala? prehnat ma na postu? Mal niekto podobnu skusenost, event. co by ste si o tom mysleli vy? zaslali by ste tovar znova? Zasielam vela veci, ale prvykrat sa mi to stalo, dotycna osoba nema ziadne hodnotenia, vdaka
A nech uvedie adresu domov nie na firmu.
@bobulka109 veď keď pošle za poštovné tak by som poslala znova..a overiť si adresu možno predtým..ja si vždy kuknem keď sa.mi nezdá PSČ a tiež na pošte veľakrát pri okienku okomentovali že.je zle PSČ tak sme.opravovali za behu zatiaľ.mi všetko dorazilo ako.malo až teraz pred.par týždňami jedna tenká obálka sa mi vrátila.nazad štvrtok
Veď jej pošli znova. Možno si to chcela poslať do prace, keďže dedinské posty bývajú otvorené tak, že ich bezny smrteľník po praci už nestihne..
Podľa mňa by ste jej to mali poslať znova len je potrebné aby proste uviedla pravdivé údaje. Tiež nechápem tomu, prečo by si nemala chcieť prevziať balík aj napriek tomu, že za tovar zaplatila
Podla mna ked to zaplatila tak to musi byt fakt len nejaky omyl, normalne jej povedz nech ti znova napise adresu dobre a hotovo. Pokial sa to vrati aj druhy krat tak posli spat peniaze a predaj ich niekomu inemu
Mohla sa pomylit. Posta to triedi podla PSC.
co mi poradite, kedze som sa velmi s dotycnou nakupujuciu neposunula, napisala som jej, ze bud nevh posle este raz postovne ale nech uz uda dobru adresu, alebo nech mi posle cislo uctu a zaslem jej peniaze za saty( bez postovneho) naspat . Dotycna mi odpisala stylom, ze ona je nahnevana, akoby ja som za to mihla, ze ona to zadala zle, ze di mam nechat sj saty aj peniaze. Naco som jej nspisala, ze v ziadnom pripade, nech mi posle cislo uctu, v tom case som mala vela predajov a este aj sumy boli totozne, ona vobec nereaguje, od tej doby som jej este 2x pisala, stale nic, ked ju zadam do vyhladavaca, ukazuje mi, ze je na MK aktivna. Nerozumiem tomu, normslne mi to nepride. Rozmydlsla som nad tym, ze budem kontaktovat admina, nevh ju kontaktuje. Stretli ste sa s niecim takym?
@bobulka109 veď si dohľadaj v IB z akého účtu ti prišla suma za šaty od dotyčnej a na ten účet sumu vráť. Určite keď zadávala platbu tam zadala meno, alebo názov oblečenia, za ktoré platila.
@bobulka109 ako nič v zlom,ale keď pozerám na veci,kt.predavas,tak dotyčnú pani by vyšlo drahšie opäť poštovné akoby si kúpila novú vec v peci v akcii. Ale ona si naozaj mohla dať poslať balík aj do práce,na Tom nič čudné nevidím. A ani by som nehľadala za tým nič zaludne, snáď si toľko obchodov v Tom čase nemala,aby si nevedela vyselektovať z ktmuctu ti platba prišla. Takže by som poslala peniaze naspäť.
@maciatkolulu ved to ona mi najprv napisala, ze ked mi balik dojde, takze jej mam napisat a posle mi zasa postovne, nech jej to poslem naspat, to nebolo z mojej hlavy, ale z jej, ale ked uz sa tak stalo, tak reagovala tak ako reagovala a vobec neodpoveda na moje dotazy, problem je, ze viacero ludi - cca 5 vtedy btalo veci v rovnakej hodnote s postovnym, takze asi spatne kazdeho odlovim sby mi napisal cislo uctu a to, co ostane bude jej, pretoze ja v sms o tom, ze mi pridu peniaze nemam ziadnu poznamku iba cislo uctu , ja s ib nerobim, iba muz, ale kedze on je pracovne vytazeny, tak som sa k tomu cislu nedopracovala, to na objasnenie
opatovne som dotycnej pisala, ze ci je to jej cislo uctu, absolutne nereaguje na moje spravy. Kontaktovala som admina, odpisali mi, ze dotycna osoba chodi na mk a ze moje spravy citala. Tak viete mi to vysvetlit, preco neodpoveda? pride mi to pri najmensom cudne a zvlastne
@bobulka109 neries to uz
@catherinah a nemoze to byt nejaky podvod? ma moje cislo uctu, adresu ( odfoteny podaci listok), admin mi pisal, ze ma moze kontaktovat v buducnosti, ze to cislo nebolo jej a ze ona nic nedostala
@bobulka109 s tymito udajmi si moc nepomoze. Asi sa jej len nechcelo pre par eur natahovat.
ja som tiez zaplatila za tovar sandalky 5eur.od leta mi este neprisli.nechala som to tak.stratili sa...
mne ich tiez poslala a nedosli.tak kde su od leta neviem.
@puer v Trnave je úložisko stratených zásielok. Skôr si ale myslím že ich nosia poštárkine deti 🙄 riziko obyčajného poštovného..
@puer
@dopolbokaodrata len ja som predavajuca, kupujuca zle uviedla adresu, zasielka sa mi vratila, na poste mi povedali, ze zrejme nechcela prebrat zasielku, ked som jej to napisala, tak mi odpovedala, ze si mam nechat aj peniaze aj tovar, co ja nechcem. Odvtedy nereaguje na opakovane spravy, internu postu, aby mi potvrdila cislo uctu na vratenie penazi, pricom na mk je aktivna a admin mi potvrdil, ze tie spravy odo mna citala, takze ja nechapem tomu, nema ziadne inzeraty, ziadne hodnotenia, registrovana je od jesene minuleho roka
@bobulka109 nejaká schizofrenička, vrátila by som jej prachy minus postovne a už to neriešila.
@bobulka109 bože, tak vyselektuj to jej číslo účtu a pošli jej peniaze späť. Hádam si nemala vtedy 20 predajov v tom čase a ja čo som sa stretla, tak každý do poznámky na internet bankingu napíše meno alebo názov oblečenia, ktoré kupuje. Píšeš, že s IB nerobíš, iba muž. Kde je prosím problém požiadať muža, nech ti na IB ukáže výpisy z toho obdobia? Zdá sa mi, že zložito riešiš jednoduché veci, ideš oslovovať 5 predávajúcich aby si vyselektovala ten správny účet a pritom stačí osloviť doma manžela a máš to vyriešené za 3 sekundy.
Ak mám povedať pravdu, asi dotyčnú nebavilo takto zložito mesiac riešiť jednoduchú záležitosť a jednoducho sa nasrala a ja sa jej nečudujem😒
@bobulka109 a mimochodom, ako chceš vrátiť sumu za oblečenie, ked s IB nerobíš? Šekom?
@0silvia0 fiha to až tak? Ja som to nečítala celé 🤔 no
@bobulka109 nájdi si v ib platbu, skopíruj číslo účtu vráť prachy, máš pokoj. Každá píše do poznámky nick alebo meno a máš tam aj meno majiteľa účtu.
@dopolbokaodrata to som jej už písala pred týždňom, ale ona píše, že s IB nerobí, len manžel, takže fakt neviem ako toto chce vyriešiť. Chce od kupujúcej, aby jej potvrdila číslo účtu, ale predávajúca si zrejme klopká na čelo, načo takéto vypisovance okolo jedneho čísla účtu, keď si to vie každý človek jednoducho dohľadať v IB, asi ju to nebaví už toľko komunikovať okolo jednej handry.
@bobulka109 nečítala som všetko len pár príspevkov od mája a . Meno vieš ..každý účet čo ti vyskočí v ib má meno takže to pozri podľa toho a pošli nazad do poznámky napíš vrátená platba bez poštovného
@0silvia0 ved som to aj vyselektovala, to cislo mam, admin mi pisal, ze kym nepotvrdi, ze nenapise ze to je jej ucet, tak nemam posielat nic, ze mize v buducnosti napisat, ze to nebol jej ucet, ze jej nic nedoslo, proste som chcela vediet, ci niekto s tym nema skusenost, ci nemal obdobny pripad, ja som od nej chcela, len aby mi poslala odpoved ano, alebo nie, nic strasne, ja mam dobry umysel, tak nechapem tie vase utocne komentare
@0silvia0 a moje veci z bazara za handry nepovazujem, akoze sorry za tu komunikaciu
@bobulka109 pozri s týmto postojom, ktorý máš, čakaj na odpoveď od kupujúcej aj ďalší rok...
Máš dve možnosti, vyber si, ktorá ti je najbližšia:
1. poslať naspäť peniaze na ten vyselektovaný účet, budeš mať dobrý pocit, že máš vec vybavenú
2. čakať a čakať na odpoveď, odpoveď ale možno nikdy nepríde...
Ja osobne by som napísala dotyčnej poslednú správu, že na účet, z ktorého bola vykonaná platba, posielam peniaze späť a týmto považujem vec za vybavenú. Ja nerozumiem kvôli čomu máš čakať na potvrdenie jej účtu, keď ho máš identifikovaný. Tak snáď neposielala platbu zo susedovho účtu. Dnes má každý svoj účet, dokonca aj moje dve neplnoleté deti ho majú, a určite to neposielala z nejakého firemného účtu alebo susedovho účtu. Vykašli sa na potvrdzovanie účtu, nerozumiem načo toto toľko riešiš, pošli peniaze späť, napíš jej a už to nerieš.
Slovo "handry" som myslela nadnesene, ja vôbec neviem čo predávaš, tak to prosím neber osobne, trocha nadhľadu prosím, ďakujem. Len ma mierne vytočilo, koľko človek dokáže riešiť jednu rýchlo vyriešiteľnú somarinu😉
@bobulka109 pošli jej to poštovou poukážkou na adresu a máš pokoj..ako fakt narobis takú vedú že aj mňa by chuť prešla
@lubik87 Adresu nemam, kedze sa mi to vratilo, ze adresat neexistuje. Ja nechapem, ci az tak vela a az taku strasnu vec som chcela, aby mi dotycna napisala cislo uctu a teraz po tom vyselektovani platieb len, ci ano ci nie, ci to je jej cislo? Ked uz raz mi napisala adresu, ktora neexistuje, tak preco by nemohlo byt nerealne to, ze po case sa ozve a povie, ze jej neprisli ziadne peniaze, ona take cislo nema. Ludia su vselijaki. To, ze niekto ma charakter neznamena, ze ho ma aj ten druhy, a najma na internete, kde kazdy vystupuje anonymne, je asi tazko odhadnut cloveka, aky ma umysel, ale tak asi prilis rozpytvavam a analyzujem veci. Mna zarazilo to, ze nie je v stave odpisat jednu vetu a pritom tie spravy cita, s takym pristupom som sa doposial nestretla. To, ze by ju mala prejst chut alebo mat nervy nechapem, kedze ja som jej hned napisala, ked mi dosla zasielka ,nech mi posle obratom ucet, az ked po istej dobe - niekolkych dnoch neodpisovala, tak som jej pisala znova, nebombardovala som ju kazdy den spravami, ja tiez na mk nesedim nonstop, chvalabohu mam ine aktivity a nie takto mrhat casom a takisto to nie je taka vec, zeby som sa nou zaoberala cely den. Tu som napisala preto, ci nemal niekto podobnu skusenost, ale skoncilo to paradoxne “protiutokom” na mna, ze ja som “ mimo”, ze to riesim, takze uplne zbytocna strata casu
Ak sa s ňou nechcete naťahovať vráťte jej sumu na účet a odpočítajte si sumu ktorú ste zaplatili ešte pri vrátení zásielky. Alebo sa s ňou dohodnite že nech vám napíše poriadne adresu a ze to odošlete ale s tým ze ak sa zásielka znova vráti viac neurobíte. Je to na vás 🙂