Ahojte,
poprosím o pomoc.
Tovar z e-shopu som vrátila v kamennej predajni včera.
Predavačka mi povedala, že mi príde mail, kde zadám svoj IBAN, keďže som platila kuriérovi na dobierku. Dostala som do nej blok s mínusovou hodnotou.
Žiadne neprišiel a všetky maily, ktoré som tam písala (ako odpoveď na objednávku) sú noreply a vrátili sa mi.
Na stránke majú iba automatické odpovede od robota, ktorý mi nevedel odpovedať. Žiadnu kontaktnú adresu.
Na bločku je napísané: "Vrátenie kúpnej ceny bude vykonané rovnakým spôsobom, akým bola realizovaná platba za objednávku."
Ako postupovať?
Ďakujem za pomoc.
Tiez neverim ze nemaju zakaznicku linku
https://www.sinsay.com/sk/sk/contacts
Sem napíš, nie je to robot a odpisujú
Cca do tyzdna ti pride mail. Nestresuj.
Zavolaj na zákaznícku linku. Dnes som volala
@marcellka32- na tom link čo si poslala, tu odpisuje len robot, akože registrovali sme váš email...koľkokrát som im takto musela písať a nič!