My sme minuly rok reklamovali owlet, pretože senzor na ponozke blbol a hlásilo stále disconection. Kupovali sme to z oficiálnej eu stránky, takze všetko sa riešilo cez nich. Poslali náhradný senzor a posielali to z owlet Česko/Slovensko. Cely proces trval cca mesiac, chceli presný popis situácie, trvalo kým odpísali…potom chceli doklad o zaplatení, screen z prevodu uctu, no a nakoniec teda sme sa dockali 😀
My sme minuly rok reklamovali owlet, pretože senzor na ponozke blbol a hlásilo stále disconection. Kupovali sme to z oficiálnej eu stránky, takze všetko sa riešilo cez nich. Poslali náhradný senzor a posielali to z owlet Česko/Slovensko. Cely proces trval cca mesiac, chceli presný popis situácie, trvalo kým odpísali…potom chceli doklad o zaplatení, screen z prevodu uctu, no a nakoniec teda sme sa dockali 😀