Vcera mi prišla nová simkarta s nabitym kreditom od 4ky. Nastavila som si ju,vsetko ok. Sledovala som aplikáciu na spotrebu,a zrazu mi zacalo samovolne odratávať z kreditu,aj keď som nič nevolala a neposielala smsky. Najprv reku,že ok to je na aktiváciu. Nastavila som si paušál. Appku som dalej sledovala, a cca každú hodinu mi ubudla 1 minúta z voľných minút,ktoré som mala k dispozícii. Toto už mi neprišlo v poriadku. Dneska som tam volala,povedali mi že z môjho čísla bolo odoslaných 13 SMS do zahranicia. Ja som pritom žiadne SMSky do zahraničia neposielala. Dala som to preveriť,ale nezdá sa mi to. Mali ste s tým problem? Oplati sa meniť operátora, alebo to vedia napraviť?
@maranco Predtym som mala ineho operatora a nebol žiaden problém. V Mojej zóne mám výpis SMS na nejaké čísla zo zahraničia a v mobile ich nemám. Skusala som vypnut iMessage aj restartovat mobil. Presuniem simkartu presunúť do iného telefónu,mozno je chyba fakt v tom telefóne. A stiahnem si Clean Master pre istotu. A pouzivam len appky typu instagram,fb,hry mam z overenych zdrojov. Fakt netusim co moze byt problem.
@smoothie045 toto bude problém telefónu, nie operátora. Skús ho minimálne reštartovať, ak nepomôže, zálohovať údaje a reset do továrenských nastavení.
@smoothie045 prípadne pri iPhone to môže byť naozaj problém imessage, hlavne ak posiela sms do anglicka. Ale nemal by to robiť viac krát denne. Max 1-2x do mesiaca, čo mám skúsenosti pri zákazníkoch, ktorí iPhone mali.
Ja pouzivam 4ku uz niekolko rokov a nikdy som takyto problem nemala. Nezda sa mi, ze by to bolo operatorom.
@smoothie045 prihlás sa do "moja zóna" na stránke https://www.4ka.sk/ a pozri si podrobný výpis na aké číslo posiela SMS. Alebo podrobný výpis bude asi aj v aplikácii.
Môžeš mať zavírený telefón a vtedy posiela platené SMS kadekde a objednáva predplatné. Ten telefón si predtým používala a mala si tam SIM kartu? Nestiahla si nejakú hru alebo niečo nové?