Riešili by ste negatívnou reklamou zlú skúsenosť s eshopom?

maximka1
10. máj 2012

Zaujimal by ma nazor mamiciek aj nemamiciek na praktiky jedneho eshopu, ktory ponuka tovar urceny pre babatka. Naschval sem nechcem pisat, co je to za eshop a co konkretne ponuka. Ide mi skor o nazor a menej zainteresovany pohlad. Potvrdilo sa mi, ze moja skusenost nie je jedina a ze neslo iba o "zhodu nahod", ako mi bolo povedane, ked som ziadala vysvetlenie. Eshop takymto sposobom vybavil viacere objednavky.
Ide o to, ze dnes je viac ako 3 tyzdne od objednania a zaplatenia tovaru. Z eshopu mi prisla faktura bez datumu dodania. Na zaklade tej faktury som za tovar zaplatila. Tovar mal byt dodany do 14 dni max. Este stale ho vsak nemam. V objednavke bolo viacero poloziek, pricom sa cakalo vraj iba na jednu z nich. Dovod dodavatel neposlal nacas.... Informacie o zdrzani zo strany eshopu ziadne, az ked som sa ozvala ja. Ani otazka, ci mi ta jedna polozka stoji za zdrzanie. Koniec to zatial nema, lebo uz mam info, ze tovar je na ceste, neviem ci komplet alebo bez tej jednej polozky.

Je to podla vas vsetko v poriadku? Objednali by ste z takehoto eshopu znova? respektive aj po nejakej takejto refercii?
Mne sa takyto pristup nepaci, najviac to, ze si niekto necha zaplatit za veci, ktore este ani sam nema. Mozno keby to odkomunikoval, pripadne by nejako riesil co s chybajucou polozkou. Je to take podnikanie po slovensky, bez rizika, bez pridanej hodnoty. Som sama nastvana, ze som nedala prednost inemu eshopu, pripadne kamennej predajni.

quaxi
10. máj 2012

Podla mna to nie je v poriadku a pravdepodobne ani v sulade s ich vlastnymi obchodnymi podmienkami, zverejnenie negativnej skusenosti by bolo opodstatnene. Ak eshop nema tovar na sklade, je ferove o tom vopred informovat - najlepsie ak je to uvedene priamo pri kazdom tovare, aby s tym clovek ratal uz pri objednavani. Ak to nevedia napisat ku tovaru, tak este som ochotna akceptovat ked ma hned kontaktuju a upresnia cas dodania. Ale takyto pristup by sa mi nepacil a myslim ze viac by som odtial nebjednala a ak by som mala referenciu na eshop, ze takto postupuje, tiez by som sa mu vyhla. Viem pochopit ak nejaky menej obvykly a drahsi tovar nemaju na sklade, pochopim ze obcas nastane problem ze sa nieco necakane vypreda a dodavka trochu trva, ale to vsetko sa da zakaznikovi slusne a vcas vysvetlit a nie cakat kedy sam zacne zhanat veci. Asi sa bali, ze ked ti napisu ze to potrva dlhsie, tak zrusis objednavku alebo kupis len to co maju na sklade. Keby mi nebolo luto postovneho, asi by som im to z principu vratila (na to mas zo zakona narok do 7 dni od dodania tovaru).

lujza123
11. máj 2012

@maximka1 Jasne ze ano..zverejnit, pomenovat, stazovat sa a ANO UROBIT NEGATIVNU REKLAMU...minimalne tym usetris nervy dalsim kupujucim....a podla mna ked sa niekto nevie spravat k zakaznikovi tak si podla mna ziadneho ani nezasluzi

zuzikkaa
11. máj 2012

@maximka1 no v prvom rade je BLBOST platit dopredu!!! kazdy overeny e-shop NEMA PROBLEM s dobierkou!!! cize urcite by som u nich ani nic neriesila ak by odomna pytali peniaze a nedali mi ani na vyber ci chcem dobierku alebo platbu vopred
ty si urobila chybu ze si im zaplatila... 😠 😠 😠
som zvedava ci ti vobec nejaky tovar naozaj poslu a aky 😒 😒 😒

heln
11. máj 2012

Ja by som z takého eshopu už určite nekupovala. Už som si niečo objednávala z viacerých eshopov a keď im niečo chýbalo, tak sa ma spýtali, či chcem počkať alebo poslať bez. Seriózny eshop nemá problém s platbou na dobierku a zase v inom prípade keď som platila z účtu dopredu, neplatila som poštovné.

graceful9
11. máj 2012

@maximka1 myslím, že by si to mala zverejniť, možno sa aj iné maminy chystajú tam kupovať a pomôžeš im tým,,,,

maximka1
autor
11. máj 2012

@zuzikkaa platba na dobierku je mozna, avsak je uz drahsia. Eshop tovar dorucuje, to som zase vedela. Len som nechcela platit navyse a je pre mna pohodlnejsie zaplatit z uctu, ako ist do bankomatu (nemam to na pesi). Takze preto platba dopredu.
Len mi islo vlastne o to, ze tovar som potrebovala a hore dole pomaly mesiac je pre mna dost dlha doba.
Mimochodom dnes mi prisiel balik. Okrem tej jednej polozky. Telefonicky som ich prosila, aby mi to poslali tak ako to je, a zvysok potom neskor. Avsak co ma opat zarazilo, v balicku ziadne info o tom, ze neposlali vsetko. Ziadny dodaci list ani len nejaky zdrap papiera, ze dalsiu polozku doposlu. Iba vytlacena komplet faktura, ktora mi teda uz prisla mailom (aj s tou jednou polozkou).

Ide o eshop, ktoreho majitel vystupuje aj tu na fore.

zuzikkaa
11. máj 2012

@maximka1 no ved daj ten e-shop nech vsetci vieme!!!

a aky je rozdiel v cene postovneho ked chces dobierku a nie platbu vopred??? ja by som toto neriskovala,ze platit dopredu...a mala sisi zistit akou sluzbou to posielaju a ci sa da platit kartou pri preberani 😒
a uz len koli tomuto jednaniu by som tovar vratila a ziadala peniaze...a teraz co budes platit znova postovne za tu dalsiu vec???

ginger_fox
11. máj 2012

@maximka1 takýto prístup e-shopu urcite nie je v poriadku. Istotne by som zverejnila jeho nazov a ním aj negatívnu skusenost s danym e-shopom a samozrejme, by som uz u nich nic neobjednavala. Ja osobne, ked kupujem nieco cez e-shop, tak sledujem referencie nan, preferujem prebratie tovaru a platbu v kamennom obchode, prip. kupujem na dobierku(ak je dobierka, ci platba kurierovi, drahsia ako platba vopred vyvolava to pochybnost o serioznosti e-shopu).

katkapapacova
11. máj 2012

urcite posledny krat by som objednavala cez nic nikdy viac, no a reklamu ano a poriadnu za tu drzost a neochotu si nic ine nezasluzia

amadora
11. máj 2012

tipovala by som že ten eshop sa volá m.....a pretože naň som počula už veľa presne týchto skúseností a robia to stále a znova...