Riešenie zamietnutej reklamácie z pošty

izabela000
4. nov 2024

Ahojte riešili ste aj napriek zamietnutej neuznanej reklamácie ďalej túto záležitosť??? lebo ja by som chcela a aj budem lebo mi ide o 120e poraďte ako ste pochodili

angela85
4. nov 2024

A čo reklamujes?

dzulli1980
4. nov 2024

Treba konkrétne napísať, aký je problém, čo sa vlastne stalo.

brendaa
4. nov 2024

@izabela000 nie neriešila ani reklamáciu...vyjadrenie o neuznanej reklamáciu ti prišlo odkiaľ?
máš možnost obrátit sa na SOI...

patka06
4. nov 2024

Dôvod zamietnutia?

biba_18
4. nov 2024

bola poistená zásielka? a prečo reklamuješ? a prečo zamietli?

janage
4. nov 2024

@izabela000 chýbajú podstatné údaje. O akú zásielku išlo? Bola posielala ako? Aké doplnkové služby pošty boli konkrétne uhradené. Atď

sovica
4. nov 2024

@izabela000 To si tak všeobecne napísala, že nemáme tušenie o čo tu ide. Napíš, čo reklamuješ a prečo Ti neuznali reklamáciu. Posielala si zásielku Ty alebo bola poslaná zásielka Tebe? Doporučene, obyčajne, na dobierku, balík na adresu/poštu, bola poistená atď. Čo si posielala alebo čo Ti bolo doručené? Zásielka sa stratila alebo poškodila atď...

izabela000
autor
5. nov 2024

@sovica posielala som farby dve malé nove v kovovom obale boli dobre zabalené aj poistené ale krehké som nedávala a prišlo mi zamietnuté...na druhej poste im spadla a vytiekla jedna farba

brendaa
5. nov 2024

@izabela000 tak to bola chyba, si mala doplatiť službu "krehké" , manipulácia s tými balíkmi je opatrnejšia a šetrnejšia.....

angela85
5. nov 2024

Poistenie je hlavne pri strate,pri hodnotnejsich veciach. Keď vec rozbitelna,mala ísť ako krehka

patka06
5. nov 2024

@izabela000 Ak si nepriplatila za krehké, nič s tým neurobíš. Zamietli oprávnene.