Ahojte prosim Vás potrebujem poradiť....manžel mi kúpil župan za 35 eur... je mi velky a ešte k tomu je strašný... ja už som si inde vyhliadla župan,ktorý sa mi páči,ale manžel ma chcel prekvapit.. no sám uznal,že na mne je skutočne obrovský.. menší vraj nemali a ja nemám v umysle brat si iný tovar... mám právo poprosit o vrátenie penazí?
@marha65 nie nemáš právo. Už názov témy nie je správny. V tomto prípade vôbec nejde o reklamáciu. Zákazník má právo pred zaplatením tovar vyskúšať a rozhodnúť sa...ak ti je župan veľký, skutočne ide len o dobrovoľný postup obchodníka, že ti vráti peniaze. Skôr ti pre "spokojonosť" oboch strán ponúkne iný tovar 🙂
toto je take socialisticke, ze moze a nemusi... ako majitelka obchodu by som radsej mala par spokojnych zakaznikov, ktori sa ku mne vratia nakupovat, aj ked im teraz zupan nesadol, ako mat ufrflany par zakaznikov so zupanom, ktory im je nanic a uz viac ku mne nevkrocia...
nemoze.to plati iba pre tovar kupeny cez internet.
@stela01 Toto plati iba pri objednavke cez internet a pod., cize iba v pripade, ze si zakaznik nema moznost tovar prezriet. Dokonca to neplati ani pri objednavke z internetu, ak si zakaznik tovar prevezme osobne.
@marha65 Nie, neexistuje taka moznost, pokial manzel kupil ten zupan v kamennom obchode. Je to na dobrej voli obchodnika.
@marha65 je to len na rozhodnuti obchodnika, ci ti vrati peniaze, resp. dovoli tovar vymenit, ak nebude chciet, tak sa s tym neda nic urobit