Ahojte. Chcela by som sa s pýtať, či má niekto z Vás skúsenosti s reklamovaním tovaru v Gate. Kúpila som si tam krásnu bledú bundu s takou jemnou (skoro ako páperovou, ale nie je to páperie) výplňou, no po opratí mi výplň ostala zhužvaná, nedá sa to nijako napraviť a vyzerá to hrozne ☹ Na lístku bundy bolo napísané, že sa môže prať na 30°, čo som aj dodržala.
Myslíte, že sa to bude dať reklamovať?
Ďakujem krásne za túto radu z prvej ruky, podobne prajem pekný deň 🙂
Ešte mám na Vás ako na zamestnankyňu Gate-u jednu otázočku. Chcela by som sa spýtať, či pri reklamácii musím mať originál blok z predajne, alebo či by som mohla mať ten blok aj vytlačený na papieri, prípadne v mobile. Pýtam sa preto, lebo bundu som kúpila v Nitre, blok som tam nechala u priateľa a v Nitre budem najbližšie až tak o mesiac.
Ďakujem za odpoveď 🙂
Bohužiaľ treba mať originál blocek,nakoľko sa blok musí nasnimať do počítača cez program a ten má následne pustí do reklamácie. A taktiez musím blocek spolu z reklamáciou založiť.nie je možné urobiť reklamáciu bez blocka.tým pádom ani výmena nie je možná.dúfam ze som poradila.a keby vám priateľ poslal blocek postou?
Nuž, tak nakoniec to budem musieť spraviť tak, že mi ho pošle poštou. Ďakujem za radu, pekný večer
Ahoj, chcela by som sa spýtať, či má niekto skúsenosť s reklamovaním topánok v gate, kúpila som si ich minulý týždeň v gate a ešte som ich nikde nemala keďže som si nevšimla že jeden opätok je zle lepený a tým pádom sa trocha zalamuje.
v pohode,ja som reklamovala ,ale čakala som 30dní(klasika)a vrátili mi peniaze.Ak by mali ten istý tovar,ktorý máte...vymenia kus za kus.Moja skúsenost
Zienky treba len blocek a doniest tovar.Vsetko sa da vybavit. 😉 keby ste vedeli s akymi vecami chodia niektori ludia,tak sa vam hlava zatoci.
Prosim vas pri reklamacii bundy pri platbe kartou mi staci blocek alebo musim mat aj z terminalu ten listok?
italy2 dakujem.
Dobrý deň, mohli by ste mi prosím Vás, napísať, či sa dajú vrátiť peniažky za tovar 5-ty deň po zakúpení alebo len vymeniť za iný, prípadne kupóny v hodnote tovaru? Kabátik nemá žiadnu chybu, len to bola neuvážená kúpa, tak by som chcela vrátiť. prípadne ešte do kedy sa dá vrátiť alebo vymeniť. Ďakujem za odpoveď.
Ahoj už tam nepracujem, ale pravdepodobne by ti mali tovar vratit. Neviem na aku predavacku natrafis. Len treba mat blocek, ziadne stitky nesmu byt odtrhnute ani poskodene.
Dobrý deň. Asi v utorok som si kupila v GATE okuliare a mam na nich skvrnku ktora je na sklickach a nejde dole. Myslite ze mi ich vymenia? A od kolkych rokov moze clovek reklamovat? Dakujem za odpoved
@nina_135 Ahoj, normálne choď do obchodu "GATE" a okuliare jednoducho vráť. Nemusíš ani meniť ak nechceš. Ja som už takto niečo vracala a vrátili mi peniaze. Pani alebo slečna
vo Zvolene bola veľmi milá a ústretová. Škoda, že som si nevšimla jej meno. Určite by si zaslúžila pochvalu. Veľa šťastia s vrátením/vymenením. Nemusíš hovoriť o veku.🙂
🙂
Áno dá sa reklamovať,doneste ju na akúkoľvek predajnu na slovensku,a nezabudnite blocek.robím v gate a asi zo tri som zreklamovala kvôli tejto chybe.pekný deň.