Reklamácia tovaru z Mall.sk

sbmlm
18. okt 2018

Ahojte zienky, potrebovala by som poradit. Objednala som si mixer z netu mall.sk a tovar neprisiel kompletny. Cez email sme sa dohodli, ze tovar mam doniest na ich predajnu a poslu mi tovar na vymenu. Ale mixer uz neviem poskladat, tak aby vosiel pekne do krabice a este sa mi krabica po bokoch trosku natrhla. Myslite, ze to bude problem. Ďakujem za odpovede

biba12
18. okt 2018

@sbmlm tovar musíš vrátiť v pôvodnom balení. Čo je trošku natrhla? Skús ten mixér poskladať, iné Ti neostáva. Prinajhoršom Ti na predajni pomôžu.

dominika6
18. okt 2018

odporúčam tovar poriadne poskladať,nemôže to byť také komplikované,kedže je tam väčšinou polystyrén..treba sa posnažiť,krabicu prelepiť,poslať kurierom a čakať 30 dní na vyrozumenie,príp výmenu..

caelley
18. okt 2018

@dominika6 vsak pise, ze ma mixer odniest na predajnu 🙂 co ma posielat? naco?

dominika6
18. okt 2018

@caelley no ak je predajňa v BA a ona je z KE ( to je príklad) tak hádam tam nepôjde..majú to napísané v podmienkach..doručiť tovar na predajňu..osobne,alebo poštou..

caelley
18. okt 2018

@dominika6
asi to nebude jej pripad, kedze pise

"Cez email sme sa dohodli, ze tovar mam doniest na ich predajnu a poslu mi tovar na vymenu. "

fefe123
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
sbmlm
autor
18. okt 2018

Krabica je cca 5cm natrhnuta z dvoch rohov. Predajnu mam 30km od bydliska...vdaka za odpovede

jankadanis
18. okt 2018

Pracovala som v eshope. Tovar ty nikam nosiť nemusíš. Ich zavinením ti neprisiel skompletizovaný tovar. To znamená, že ho kludne možes odoslať poštou a samozrejme podací lístok preskenovať a nechať preplatiť s tým, že ti musia na vlastné náklady obratom zaslať skompletizovaný tovar.

jankadanis
18. okt 2018

Absolutne sa netráp krabicou ale ano musis to tam nejako poskladať a krabicu prelep pekne. Ale skutočne ak to máš 30 km tak určite by som nešla ja nikam to nosiť. To sú skutočne experti!!! Konkétne v eshope kde som pracovala sme my objednali danému zákazníkovi kuriera, ktorý si pre tovar prisiel. A teda kedykolvek mam nejaký problem ja, tak to riesim presne takto isto. Oni urobili chybu, oni ju musia riesiť. Preto si si objednávala tovar z internetu, že nikam chodiť nechceš.