Pekný deň, reklamovali som 3 krat spotrebič. Tým štýlom, že prvý krát som odniesla na reklamáciu funkčný spotrebič a vrátili mi ho v horšom stave ( nešiel po zapnutí vypnúť ). Napísali, že vymenili základnú dosku. Druhý krát som ho reklamovala dva dni po vybavení prvej reklamácie. Vzali ho, po dvoch týždňoch mi ho vrátili s tým , že opravili tú základnú dosku. Doma som spotrebič zapla a zopakovala sa chyba s ktorou som ho na reklamáciu niesla druhý krát ( po zapnutí nešiel vypnúť) . Evidentne na ňom neopravili nič, ale to im ja samozrejme dokázať neviem. Pri tretej reklamácii som žiadala vrátenie peňazí, nepotrebujem doma haraburdu za 300€ , ktorá je viac v servise ako doma. Dnes prišiel mail, že môžem prebrať reklamáciu , prišla som na predajňu a oni mi vrátili vysávač. Vraj opravený ( oprava základnej dosky). Vysávač som neprevzala, trvám na vrátení peňazí, obchod sa vykrúca , že to nie je možné lebo chyba bola zakaždým iná. ( Chyba iná , ale oprava rovnaká? ). Ako sa môžem dostať k svojim peniazom? Navyše nevrátili kompletný spotrebič, chýbala nabíjačka , ktorú som tam niesla pri tretej reklamácii.
@viestta ďakujem, večer tam zájdem a skúsim to takto.
my riesem obdobny problem s hodinkami ktore mame z orangu, reklamovali sme ze sa do pol hodky bez akejkolvk cinnosti vybili, to nam opravili, ale odvtedy nastal iny problem ( boli to detske hodinky aby sme vedeli komunikovat s detmi bez mohlilu takze aj na telefonovanie) po oprave vsak pri telefonovani sme poculi 2 x sami seba a teda telefonovanie bolo na 2 veci. opet sme reklamovili, tvrdili ze vadu odstranili vymenou dosky, znovu to iste. tak sme reklamovali znovu -a znovu to iste. isla som to reklamovat 4x a orange tvrdil ze oni s tym nemaju co robit ze opt to mozu reklamovat, ( silno pochybujem ze to vobec skusali) takze pokazde len napisu ze vymenia vnutornu dosku)
trochu ma zarazilo ze to dal orange na reklamaciu 4x
nemali po 3 uznanych reklamaciych vratit peniaze alebo dat nove hodiny?
nikde som sa ani nedocitala v reklamacnom poriadku orangu aky by mal byt priebeh
@viestta prosím ťa, ja som tam volala a oni sa bránia tým, že mi peniaze nemôžu vrátiť lebo nemajú nejaký dopropis od servisu, ja už neviem čo im na to povedať. Vraj to budú budúci týždeň riešiť, ale ja už nemám chuť čakať. Potrebujem nový spotrebič, som bez vysávača už dva mesiace , už má to fakt nebaví
Ziaden dobropis od servisu nepotrebuju, je to v ramci zaruky 3x opravovany vyrobok, mas pravo odstupit od zmluvy
Na vrátenie peňazí by mali byť na tú istú chybu 3 reklamácie (nie 3x reklamovaný), Po tretej reklamácii je možné odstúpiť od zmluvy. Od zmluvy je možné odstúpiť i v prípade, že servis neopraví/nedodá opravený spotrebič do mesiaca. V akýchkoľvek pochybnostiach je možné sa obrátiť na SOI.
Treba sa vyhrazat SOIkou najlepsie napisat na soi email co sa stalo, soi ti odpise, ako je povinny obchod reagovat a to ukazes v obchode a urcite ti vyhoveju ak sa im povyhrazas udanim na soi
@j_m s tou istou chybou som tam išla 3x plus v dvoch prípadoch sa po ich " oprave" prejavili aj ďalšie chyby. Už som písala na SOI, čakám na reakciu . Neverím, že išlo zakaždým o inú chybu keď ich oprava bola rovnaká.
Ok, ak sa dá, napíš ako si dopadla…
(aj tak sa mi vidí, že tretiu reklamáciu si neprebeala (čiže nevieš funkčnosť) a to čo som písal platí až po 3 reklamácii, čiže ak by nefungoval ani teraz…)
Pojdes na predajnu a oznamis im, ze odstupujes od zmluvy pre opakovane poruchy spotrebica. Po odstupeni od zmluvy su povinni ti vyplatit peniaze. Nenechaj sa oblbnut tym, ze ti daju nakupne poukazky.