Reklamácia topánok

lorela
24. mar 2014

Vie mi niekto poradiť, ako postupovať pri reklamovaní topánok, ktoré farbia?
Predavačka mi totiž dopredu oznámila, že mojej reklamácii posudkár nevyhovie, a teda nech si kúpim radšej sprej proti farbeniu stielky. Napriek tomu som na podaní reklamácie trvala, pretože pokladám za absurdné, aby mi stielka okrem celého chodidla zafarbila aj prsty zvrchu a nechty. Zafarbenie nešlo 3 dni z nôh zmyť.
Ako mám ďalej postupovať? Opätovne podať reklamáciu? Čo sa bude diať ďalej? Ako môže pomôcť obchodná inšpekcia?

niki101988
24. mar 2014

Normálne by som to reklamovala a predačka nech si vraví čo chce. Ja som si tak kúpila balerínky, dofarbili mi celé nohy, mala som ich raz na nohách a kúpené dva dni, šla som reklamovať, žiadne posudky, nič, hneď na mieste mi vrátili peniaze. Na topánky som citlivá, reklamovala som x krát, kedysi dnes už ani nie lebo ich mám asi 25 párov takže nie je šanca ich nejako extrémne zničiť.
Avšak nové topánky nosím vždy cca týždeň dva intenzívne aby som vedela ako zareagujú. Nechodím reklamovať topánky nikdy ak ich už mám viac ako rok a viem, že som ich intenzívne nosila. To Ti vačšinou ani nevezmú, lebo sú opotrebované a záručná doba a doba životnosti sú rozdielne

ivett1
24. mar 2014

@lorela áno, choď ich opäť reklamovať, ak by ich nechcela predavačka opäť prevziať, tak si zavolaj zodpovedného vedúceho/vedúcu, nech ti dajú písomné potvrdenie, že ich neprevzali a že reklamácia nebola uznaná - adresne - t.j. meno osoby (vedúci/predavačka) a podpis, dátum a odôvodnenie, prečo bola tvoja reklamácia "zamietnutá"... kvôli obchodnej inšpekcii (kam by si to mala všetko poslať...)... mimochodom, ten sprej ti teda mali dať grátis, rovno pri kúpe, keď o tom vedeli už dopredu...😀 ...

lorela
autor
7. apr 2014

@niki101988 Moje tiež po prvom raze farbili, takže ani nie po týždni nosenia som ich išla reklamovať. Pomaly by sa mali vyjadriť, tak som strašne zvedavá.
Po roku ani ja nereklamujem 😉, to som si vedomá, že topánky som dokatovala ja, heh.

lorela
autor
7. apr 2014

@ivett1 Takže si po ne pôjdem do predajne - musia uviesť písomne dôvod, prečo reklamáciu neuznali? Môžem ich vzápätí opäť dať na reklamáciu? Alebo vziať domov a prísť na druhý deň s tým, že moju reklamáciu nevyriešili - topánky farbia - tak ich opäť reklamujem? Či rovno obchodná inšpekcia?
Ďakujem za rady 🙂.

akulienka2
3. jún 2014

Ahoj ja mam ten isty problem topanky som reklamovala 2krat....nechceli mi ich zobrat trvala som na svojom..kupila som dcerke balerinky 35eur na 1.sv.prijmanie....neuvedomila som si ze je vnutro ruzove...no uvidim co povedia teraz ...