Poraďte. Reklamovala som nový dotykový telefón, lebo sa mi na ňom veľmi rýchlo vybíjala baterka aj pri minimálnom používaní a tiež v noci, ked som ho nepoužívala. Reklamáciu mi uznali, vada sa im pri testovaní prejavila a vraj mi vymenili baterku, dali mi novú. Založila som si ju a nič sa nezmenilo. Stále sa vybíja rovnako rýchlo, o nič dlhšie nevydrží. V noci tiež. Chcem to ísť zase reklamovať. Máte nejakú radu, skúsenosť, ako sa nenechať odbiť, ako postupovať,.... ? Ďakujem
ja som 3x reklamovala dvd prehravac-nervy som mala strasne/a zn.PHILIPS
znova vsetko spisat a cakat 30 dni kym sa vam ozvu
/ ak by ste reklamovali aj 3x ziadajte o vratenie penazi,nie opravu
popíš, čo tým myslíš?
@davmar Pokojne môžeš reklamovať ako prvý krát, máš na to nárok a odbiť ťa nemôžu. Opíš celú situáciu a zdôrazni, že reklamuješ tú istú chybu. Reklamáciu priať musia. Dokonca, keby sa situácia opakovala po tretí krát, máš nárok na odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí, resp. máš nárok na nový/úplne iný telefón.
@davmar ak mas internet v mobile, povypinaj si aplikacie, ktore ti bezia na pozadi, smartfony su plne kravin, ktore ked ti bezia, tak cucaju baterku. preto aj v noci sa ti vybijala. nastavenia-aplikacie-aplikacie v behu-vynutit zatvorenie. a uvidis, ze bude baterka ok 🙂 a tiez si zastav aktualizacie, lebo tie sa stahuju stale a dokola a zerie to tiez.
pripadne ak tam mas nejake appky zbytocne, daj ich prec. a ak aj po tomto je problem, tak by som sa s nimi veru nebabrala.
@mawka veď to je to, že internet nemám, všetky aplikácie mám povypínané, nepočúvam hudbu, nehrám hry. Telefonujem málinko a ked tak, pár sekúnd. Nemám čas popri deťoch venovať sa mobilu. Viac-menej mi slúži na to, aby som si pozrela koľko je hodín a vždy ked si pozriem a zistím, že mi baterka zase neúmerne klesla, tak mám nervy
@davmar vráť ho, pýtaj si naspäť peniaze a kúp si obyčajný mobil. Na telefonovanie a pozretie hodín nepotrebuješ smartphone.
@liebling98 suhlas, smartfony su diablov vynalez. uplne od veci. len aby ludia boli nonstop zaveseni online, na apkach a na hrach.
ja mam starsi smartfon a som happy, ze som si nekupila nejaku vychytavku, lebo aj tak s nim len volam, pisem sms a pozeram cas. obcas si s kamoskou napiseme na whatsapp. a to je vsetko. nepotrebujem ani fotak ani nic. aj nasi presli z modernych fonov na upplne obycajne tlacitkove a pochvaluju si. a mna osobne tukanie do displeya nebavi. vylozene ma to rzculuje 😅
Skus pozrieť, či ti nestahuje telefon rozne aplikácie. Nam sa to tiež stalo/ aj mne aj mužovi/, že po par mesiacoch zrazu baterka vydržala ani nie pol dna. nakoniec muž zistil, že aj ked sme nedali potvrdit stiahnutie aplikacie, telefon to všeliako aktualizoval a zrazu sme tam mali tolko aplikácií /mame rovnake telefony/, že baterka nestačila. Povymazaval mi to a je pokoj, baterka dalej fičí aj niekolko dní.
Vypni bluetooth ak mas zapnuty, to zerie jak fras.
hlavne neexistuje pojem "reklamácia reklamácie", ďalej si treba uvedomiť, že ti dali novú baterku, takže nemôžeme hovoriť ani o tej istej opakovanej vade, lebo to je len v tom prípade, ak ide o opravu a vada sa vyskytne znovu po oprave. Takže ak ti to budú stále vymieňať, ide zakaždým o novú/ jednu vadu. Trvať síce môžeš na vrátení peňazí, ale nie je to povinnosť predajcu, je to len tvoje právo, a ak ti právo niekto neprizná, tak sa ho môžeš domáhať na súde ... ale to je ten najhorší scenár, ktorý sa ti môže stať pri riešení tvojho problému ...
@davmar... A nakalibrovala si si tu baterku???