Reklamácia poštovej schránky

22domi
24. máj 2017

Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať či niekto nemáte skúsenosti s reklamáciou . Kupili sme asi pred dvoma týždňami poštovú schránku. V obchode v našom meste. Ale po pár razoch otvárania sa už veľmi ťažko zamika,alebo zamknúť nejde vôbec. Oplatí sa mi ju ísť reklamovať? Ďakujem

miriam11
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
fomelka
24. máj 2017

Schránku som teda ešte nikdy nereklamovala ale skúsiť to môžeš 🙂 Buď ti povedia, že oni s tým nič nezmôžu alebo ťa nechajú si vybrať druhú miesto nej zadarmo lebo pochybujem, že by sa takéto niečo ako schránky posielali na opravu, to by sa im neoplatilo. Keď sa spýtaš tak ti hádam neodtrhnú hlavu 🙂

miriam11
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
lorela
24. máj 2017

@22domi Áno, s blokom a so schránkou zájdite do obchodu, spíšte reklamačný doklad - nenechajte sa odbiť. Možno sa im ho nebude chcieť vypisovať, a dajú vám rovno výmenu za novú. V tom prípade ale znova s blokom, niektorí opäť vymýšľajú, že novú vám síce dajú, ale bez bloku a tým pádom bez možnosti prípadnej reklamácie.

miminka91
24. máj 2017

@22domi vsetko treba reklamovat. Ked je to nova vec, nemoze sa stat ze po dvoch tyzdnoch sa ti tazko otvara. Za skusenie nic nedas. Bud ti povedia ze bohuzial alebo sa budu snazit problem odstranit

lorela
24. máj 2017

@miminka91 Bohužiaľ nemôžu povedať, reklamáciu musia prijať a do 30 dní sa vyjadriť. Aj to na základe znaleckého posudku, priloženého k reklamácii, nie len tak z brucha, že nie, neberieme - neuznávame a dovi! 😉

22domi
autor
24. máj 2017

Ďakujem vám