Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať či niekto nemáte skúsenosti s reklamáciou . Kupili sme asi pred dvoma týždňami poštovú schránku. V obchode v našom meste. Ale po pár razoch otvárania sa už veľmi ťažko zamika,alebo zamknúť nejde vôbec. Oplatí sa mi ju ísť reklamovať? Ďakujem
Schránku som teda ešte nikdy nereklamovala ale skúsiť to môžeš 🙂 Buď ti povedia, že oni s tým nič nezmôžu alebo ťa nechajú si vybrať druhú miesto nej zadarmo lebo pochybujem, že by sa takéto niečo ako schránky posielali na opravu, to by sa im neoplatilo. Keď sa spýtaš tak ti hádam neodtrhnú hlavu 🙂
@22domi Áno, s blokom a so schránkou zájdite do obchodu, spíšte reklamačný doklad - nenechajte sa odbiť. Možno sa im ho nebude chcieť vypisovať, a dajú vám rovno výmenu za novú. V tom prípade ale znova s blokom, niektorí opäť vymýšľajú, že novú vám síce dajú, ale bez bloku a tým pádom bez možnosti prípadnej reklamácie.
Ďakujem vám