Ahojte dali sme reklamovať ovládač od playka… hovorili do 30 dni to bude vybavené už je to 30 a stále nič.. máte skúsenosti že by to zvykli presvihnut?uz by sme ten ovládač aj mali radi naspäť
@nika11103 len ono to bolo kupované spolu s playkom.. tak neviem ako by vrátili peniaze stačí keby dali teda nový kus.. zajtra sa tam pôjdeme opýtať
Nuz musía ti dať nový ovládač a ak nemajú dones celé playko a nové playko alebo teda peniaze . Ver mi , ja teda robím v stavebninach ale toto mám v malíčku . Robím na infocentre riešila som dennodenne reklamácie kým som teda nešla na materskú hehe , tam je to bez debaty , neozvali sme sa 30 dni - nový chybný diel , ak nie je nové celé v tvojom prípade zariadenie a ak ani jedno vrátenie peňazí
@nika11103 takže to viem rovno zajtta vybaviť áno? Nemám sa dať odradiť že bude to budúci týždeň atd.. lebo ako mesiac a nikto nič sa neozval playko zapadá prachom .. som si myslela že taká firma toto by sa nestalo
Nie nie je to ZO ZÁKONA 30 dni . Ak ti do 30
Dni ( rataj ale aj ten 30ty nedajú žiadnym spôsobom vedieť ukončenie reklamácie ( výmena , vrátenie , zamietnutie) , máš nárok na vrátenie peňazí či nový kus . Hotovo ende schluss . Pre istotu si zober aj to playko so sebou , aby si nemusela
Chodiť na dvakrát aj keď ti dajú nový ovládač tak to zas neni take ťažké , ale osobne si myslím , že buď ti dajú úplne nové playko alebo vrátia peniaze , ak ovsem nemajú výstavný kus , kde ten ovládač chýbať nebude . Každopádne ak je zajtra 31vy deň , chod tam a hotovo
. A daj mi potom prosím vedieť
@nika11103 pozerám že ono sa nerata ten deň čo som to tam doniesla čiže zajtra to tým pádom bude 30. Deň .. počkám do pondelka a pôjdem.. a ďakujem za info dám vedieť
Teda už dnes je po polnoci
Coooo neráta sa ? Ten deň ? My sme automaticky brali deň príjmu reklamácie ako prvý deň . Ale toto sa nejdem hádať nám to automaticky systém vyhadzoval presne od príjmu reklamácie či to bolo ráno o 7:00 alebo 20:45 , zákazníka to nemá čo zaujímať . Ale toto sa nejdem hádať
@nika11103 ak dobre chápem tak áno.. no však nevadí ten deň už vydržíme a pondelok tam nabehnem
Fuha toto
Si neviem predstaviť ako
Ti vystavia protokol o reklamácii nasledujúci deň haha . Ale budis . Ten jeden deň hore
Dole nemyslím
Že sa ozvú .
skus si skontrolovat spam v email schránke, nikdy sme nemali problém v nay s reklamaciou, preto chodime aj k nim nakupovat,
nemusia byt oni na vine môže aj servis byt problém že im to ešte nevratili
zavolaj alebo chod osobne, u nás sa stalo pri vysavači , promptne ochotne nás doriešili
30 dní sa počíta od nasledujúceho dňa,nepočíta sa deň,keď bola spísaná reklamácia.
Ak to nevyriešili do 30 dni máš nárok na vrátenie peňazí alebo nový kus bez debaty